انگلیسی رواج ویرایشگر نژادی برفلد در محل کار خود را

انگلیسی رواج ویرایشگر ادوارد lonely planet تصویر در سال گذشته با Anna Wintour, مدیر هنری برای Condé Nast و مدی

توسط AKHSHIJNEWS در 26 تیر 1399

انگلیسی رواج ویرایشگر ادوارد lonely planet تصویر در سال گذشته با Anna Wintour, مدیر هنری برای Condé Nast و مدیر هنری
عکس: Ik الدما/DPA/PA تصاویر

انگلیسی رواج ویرایشگر ادوارد lonely planet یکی از چند سیاه ویراستاران در انگلستان چاپ و نشر کرده است گفت: "ما نمی توانیم اجازه دهید جهان, بازگشت به, چگونه آن را' پس از نواخته برفلد و گفت: برای ورود از طریق خلیج بارگذاری توسط یک گارد امنیتی او به عنوان برتر روز جمعه این هفته (15 جولای).

این قابل درک است نگهبان که کار نمی کند برای رواج صاحب Conde Nast اما برای یک شخص ثالث پیمانکار اخراج شد از سایت بلافاصله و بررسی شده بود توسط خود کارفرما.

Lonely planet گفت: "تغییر باید اتفاق می افتد در حال حاضر" و که فرهنگ تبعیض و انزوا باید توزیع با عنوان مردم شروع به بازگشت به محل کار.

او شده است سردبیر مجله مد پس از 2017 و منصوب شد اوبه در سال 2016 برای ارائه خدمات به تنوع در صنعت مد است.

با استفاده از رسانه های اجتماعی به کشتزارهای این حادثه گفت: "امروز من با نژاد برفلد توسط یک گارد امنیتی در حالی که از ورود من در محل کار. همانطور که من وارد شدم دستور به استفاده از خلیج بارگذاری. فقط به خاطر اینکه ما جدول زمانی و تعطیلات آخر هفته در حال بازگشت به حالت عادی ما نمی توانیم اجازه دهید جهان بازگشت به چگونه از آن بود."

در یک پست جداگانه به یک میلیون Instagram followers او گفت: "این فقط نشان می دهد که گاهی اوقات مهم نیست که چه شما به دست آمده در این دوره از زندگی خود را: اولین چیزی است که برخی از مردم شما قضاوت خواهد کرد در رنگ پوست خود را."

در اوایل این ماه در هنگام پذیرش جایزه PPA ویرایشگر سال برای یک مصرف کننده, مجله, lonely planet گفت: "این امر می تواند ریاکارانه از من نیست به اشاره است که من اولین بار, سیاه, شخص تا کنون برنده این جایزه اولین فرد سیاه و سفید در 40 سال است.

"تنوع است ساخت راه خود را به راه اندازی و به صفحات ما. اما آنچه در مورد در داخل محل کار?

"ما که هستیم استخدام? که ما پرورش? که ما ترویج? چگونه می توانم به دفتر ما محیط های درمان مردم است ؟ که مجاز به دریافت به بالا؟"

با توجه به بی بی سی که در نظر گرفتن شغل در وگ سه سال پیش به او گفت: او می خواست این مجله منعکس کننده تنوع و در مورد "گروه های مختلف زنان مختلف بدن و به اشکال مختلف و نژادها و طبقات مختلف [و] مقابله جنسیتی".

Lonely planet را تجربه می آید در یک هفته است که آغاز شده و با بهت و حیرت گسترده در سوء استفاده نژادپرستانه با هدف در رسانه های اجتماعی در سیاه فوتبالیست Wilfried Zaha – دیدم که 12 سال دستگیر و دیوید McGoldrick.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب