ساختمان پشت سبزتر در آفریقا

آفریقا تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, بحران مالی, مواد غذایی و کشاورزی, سبز, اقتصاد, عناوین, سل

توسط AKHSHIJNEWS در 17 تیر 1399
آفریقا تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, بحران مالی, مواد غذایی و کشاورزی, سبز, اقتصاد, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری فقر & SDGs, TerraViva ملل متحد تصفیه آب و فاضلاب

نظر

رهبران آفریقایی برجسته این فرصت را برای یک سه گانه سود سهام: کاهش خطر و افزایش انعطاف پذیری و تقویت بازیابی.

استانبول Jul 7 سال 2020 (IPS) - COVID-19 همچنان به مسابقه در سراسر قاره آفریقا است. مردم در حال مرگ هستند و حتی بیشتر در حال تحت فشار قرار دادند به گرسنگی و فقر در بسیاری از موارد خطر برای سرنگونی سال توسعه یافتند.

اعداد سرسام آور هستند. در حالی که این بیماری همه گیر است که در حال حاضر ریشه در آفریقا وجود دارد حداقل 400,000 موارد تایید شده و با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) شیوع شتاب در سراسر این قاره است.

اضافه کردن به این خطرات ناشی از گرسنگی و فقر است. سه نفر از چهار نفر در این قاره در حال غذا نا امن. بیش از 320 میلیون نفر بدون دسترسی به با خیال راحت مدیریت آب آشامیدنی و بیش از نیمی از جمعیت فاقد دسترسی به هر گونه فاضلاب.

در حالی که این بیماری همه گیر در حال حاضر گرفته شده صدها نفر از هزاران نفر از زندگی وجود دارد به مراتب بیشتر از خطرات در افق برای مردم آفریقا.

چپ بدون کنترل تغییرات آب و هوایی نابودی محیط زیست افزایش سطح دریا خشکسالی و سیل و دیگر خطرات زیست محیطی می تواند باعث مهاجرت دسته جمعی, افزایش درگیری و اخلال اگر نه معکوس یک دهه رشد اقتصادی است.

"ضروری است که پس از COVID-19 بسته های مشوق ادغام کوتاه مدت و بلند مدت اثرات آب و هوا و همچنین باز کردن قفل قابل توجهی مناسب فن آوری و راه حل های مالی بسته های قوی اقتصادی بهبود و افزایش انعطاف پذیری برای رفاه مردم و اکوسیستم" گفت: سفیر Seyni Nafo هماهنگ کننده از آفریقا انطباق ابتکار (AAI).

در حالی که حمایت بین المللی نیاز است و در حال برنامه ریزی و برنامه ریزی در سراسر سیستم سازمان ملل متحد – با UNDP پیشرو جهانی اجتماعی-اقتصادی – بازسازی تلاش خواهد شد در درجه اول از آفریقایی نبوغ آفریقایی انعطاف پذیری نهادهای آفریقایی و رهبران آفریقایی.

آفریقا, از جلو

آفریقایی ذهن پله تا برای ایجاد راه حل. یک مثال قابل توجه از خرید و استقرار هوشمند ضد اپیدمی روبات ها به مبارزه با COVID-19 در رواندا. نمونه های دیگر شامل استفاده از فناوری blockchain را آنلاین پاداش برای forCOVID-19 کاهش تلاش در آفریقای جنوبی و نوآورانه 'خورشیدی برای سلامتی ابتکار است.'

آفریقا است که منجر به راه در, سیاسی و استراتژیک در سطح بیش از حد. اواخر ماه گذشته 54 رهبران آفریقایی تایید شده یک سیاست جدید توصیه های مشخص شده در یک مختصر بر "مجتمع Reponses به ساختمان آب و هوا و همه گیر انعطاف پذیری در آفریقا است."

این توصیه شامل انطباق اقدامات برای تضمین تامین مواد غذایی برای جمعیت های آسیب پذیر و تقویت زنجیره ارزش کشاورزی ، افزایش دسترسی به آب و فاضلاب به صورت موازی با تلاش برای بهبود حاکمیت آب و نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت های انعطاف پذیر برای ایجاد شغل. این توصیه ها منجر به یک سه گانه سود برای کشورهای آفریقایی: کاهش خطر همه گیر افزایش آب و هوا انعطاف پذیری و تقویت روند بهبود اقتصادی.

با توجه به بانک جهانی آفریقا در حدود 100 میلیارد دلار در سال برای دهه آینده برای پر کردن زیرساخت های آن شکاف. "پایین و کشورهای با درآمد متوسط به تنهایی می تواند یک سود خالص از $4.2 تریلیون دلار از سرمایه گذاری در زیرساخت ها است که اولویت آینده متمرکز بر تابآوری. که 4 دلار به ازای هر $1 صرف شده است. در مقابل سرمایه گذاری در کسب و کار به عنوان معمول' زیرساخت های بهینه سازی برای انعطاف پذیری تنها بازده $1.5 برای هر $1 صرف شده است."

مختصر قهرمان شد توسط رئیس جمهور گابن علی Bongo Ondimba و ایجاد مشارکت جهانی در کمیسیون انطباق (GCA) و آفریقا انطباق ابتکار (AAI).

در سال گذشته آب و هوا مذاکرات اتحادیه اروپا اعلام کرد ramped تا پشتیبانی برای AAI با 1 میلیون یورو کمک مالی اداره شده توسط برنامه عمران سازمان ملل متحد. با این catalytical پول دانه این طرح در حال حاضر در خدمت به عنوان یک واسطه و کاتالیزور برای گرد هم آوردن ذینفعان کلیدی به بحث و تصویب آب و هوا انعطاف پذیر استراتژی برای توسعه پایدار در آفریقا است.

"تاثیر تغییرات آب و هوایی در جهان ما شتاب گرفته است. بلند پروازانه و هماهنگ اقدامات لازم برای مقابله با این تهدید جهانی. اتحادیه اروپا با قرار دادن معیارهای پایداری در مرکز آن بهبود سیاست های داخلی و بین المللی. قاره آفریقا دارای یک پتانسیل عظیم برای انطباق و افزایش تلاش های خود را به سمت آب و هوا انعطاف پذیر توسعه آینده و اتحادیه اروپا مفتخر است در حمایت از این تلاش گفت:" الساندرا Sgobbi سیاست افسر در کمیسیون اروپا – DG Clima.

تصویر بزرگ
جامعه بین المللی منتقل شده است به سرعت به حمایت از کشورهای آفریقایی در پاسخ به COVID-19 بحران با بیش از 50 میلیارد دلار اعلام کرد تا کنون. این یک شروع خوب است اما تنها بخشی از بودجه مورد نیاز برای آینده اثبات سرمایه گذاری و ساخت بلند مدت انعطاف پذیری است.

موسسات آفریقایی مانند AAI هستند پله تا برای پر کردن این شکاف است. همراه با پشتیبانی از سیستم سازمان ملل متحد اهدا کنندگان و رهبران جهانی, آنها در حال ساخت مورد و نشان دادن راه برای انعطاف پذیر آینده.

درباره نویسنده
امبرتو Labate نمونه کارها مدیریت متخصص و مشاور فنی مشغول به کار در طبیعت انرژی و آب و هوا تیم' برنامه عمران ملل متحد سیاست جهانی شبکه. او از کشورها برای شناسایی و پرداختن به رشد و نمو خطرات از طریق یکپارچه مداخلات دسترسی به آب و هوا سرمایه گذاری و هماهنگی با شرکای متعدد با اهداف نهایی افزایش اقدام آب و هوا و دستیابی به SDGs.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن