CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom نشان می دهد مدارس در تابستان

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی دولت روز شنبه که شام

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی دولت روز شنبه که شامل امکان باز شدن مدارس در طول تابستان به عنوان به خوبی به عنوان غیر ضروری کسب و کار.

در نظر گرفته شده برای بلند کردن زمان پناهگاه در محل سفارشات و رزومه فعالیت طبیعی Newsom طرح بر اهمیت اجتماعی فاصله و ماندن در منزل و برای هم بودن. همچنین تاکید می کند که این دولت مسئولیت را به ارائه راهنمایی در کاهش خطر ابتلا و گسترش COVID-19.

"ما باید نگاه به اطلاعات و علم در تصمیم گیری های مهم در مورد چگونه به تجدید نظر در این پناهگاه در محل سفارش و توسعه یک طرح برای بازگشت" گفت: شهردار جسی Arreguín یک ایمیل به در. "من به حمایت از اقدامات دولت است که با استفاده از حقایق برای هدایت سیاست های خود."

با عنوان "ایمنی و آمادگی" طرح مرحله اول شامل ساخت تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE بیشتر به راحتی در دسترس و ساختمان بیمارستان خروش و تست ظرفیت.

مرحله دوم شامل اجازه دادن به کاهش خطر در محل کار از جمله کسانی است که ارائه خرده فروشی و تولید و خدمات — برای باز کردن با لوازم جانبی مانند منظقه وانت. تمرکز این مرحله خواهد بود یک اصلاح به ایالت پناهگاه در محل سفارش.

مرحله دوم نیز شامل امکان مدارس باز شدن در اوایل ژوئیه به آدرس شکاف های یادگیری.

در پاسخ به Newsom پیشنهاد برای باز کردن مدارس در طول تابستان کالیفرنیا انجمن معلمان رئیس جمهور E. توبی بوید گفت: در آزادی مطبوعات از او قدردانی Newsom رهبری, اما همچنین نگران است که مدارس دولتی خواهد نیاز به بودجه اضافی از دولت فدرال است.

"کالیفرنیا مربیان می تواند افتخار از کار فوق العاده ای در دفاع و با موفقیت رسیدن به دانش آموزان خود را در هر کجا که بوده اند" بوید گفت: در آزادی مطبوعات. "ما نیز در مواجهه با بسیاری از عدم قطعیت در بودجه دولت و بودجه های محلی ما در مدارس دولتی است."

ایالتی کالیفرنیا سرپرست آموزش عمومی تونی Thurmond در بیانیه ای گفت که حفظ اجتماعی فاصله در کلاس های درس نیاز به کوچکتر اندازه کلاس و معلمان ممکن است نیاز PPE ایجاد بار مالی اضافی.

Thurmond اضافه شده است که ایمنی از معلمان و دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد.

"ما همچنین می دانیم اهمیت بازگشایی مدارس برای کمک به پدر و مادر و مراقبان خود را بسیار مورد نیاز بازگشت به کار" Thurmond در بیانیه ای گفت:.

برکلی Unified School District سرپرست برنت Stephens تکرار این مسئله در بیانیه ای در مورد Newsom طرح و گفت: باید توجه ویژه مدارس در بودجه.

او همچنین مشخص شده ممکن است اقدامات منطقه مدرسه می تواند.

"به عنوان فرماندار Newsom است گفت: ما باید برای روبرو شدن با برخی از روش های بسیار متفاوت را به دانش آموزان ما بازگشت به مدرسه" استفن در بیانیه ای گفت:. "به طور خاص من توجه داشته باشید امکان تاخیر و یا مرحله به مرحله بازگشایی و انواع استراتژی برای کاهش تعداد دانش آموزان در محوطه دانشگاه از جمله ترکیبی کلاس درس و گزینه های آنلاین."

سوم و چهارم مرحله را شامل می شود باز در معرض خطر بیشتر محل های کار مانند سالن و یا سینما و پایان اقامت در خانه سفارش دهید.

Newsom طرح نیز به دست آورد حمایت از مقامات محلی از جمله Arreguín و شهرستان Councilmember سوفی هان.

هان گفت: در ایمیلی که به او اعتماد که Newsom طرح است که بر اساس علم و اطلاعات. او افزود که به منظور موفقیت باز کردن دولت وجود دارد نیاز به قابل اعتماد, تست و ردیابی این بیماری است.

هان گفت: در این ایمیل که پناهگاه-در محل به منظور کمک کرده است تا حد سلامت اثرات COVID-19 در برکلی اما همچنین می افزاید: فشار برای بازگشایی دولت است.

"از آنجا که سخت پناهگاه در محل سفارشات به اقتصاد صدمه دیده وجود دارد فشار برای بازگشایی به سرعت به عنوان امکان پذیر است در حالی که هنوز به حداکثر رساندن حفاظت از سلامت" هان " در ایمیل.

تماس با رابسون سویفت در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @swift_robson.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن