Cameco خوشحال با آخرین تصمیم در مالیات نبرد

محتوای مقالهCameco رئیس جمهور می گوید که شرکت "بسیار خوشحال" فدرال دادگاه تجدید نظر به تایید چند میلیون دلار م

توسط AKHSHIJNEWS در 11 تیر 1399

محتوای مقاله

Cameco رئیس جمهور می گوید که شرکت "بسیار خوشحال" فدرال دادگاه تجدید نظر به تایید چند میلیون دلار مالیات تصمیم گیری است که در رفت و آن را به نفع.

"چهار قضات در حال حاضر یافت می شود که Cameco انطباق با هر دو نامه و قصد قانون" Cameco رئیس جمهور و مدیر عامل تیم Gitzel در یک بیانیه اخیر.

"ما به دنبال قوانین و در عین حال این 12 سال اختلاف باعث شده است که قابل توجه عدم قطعیت برای شرکت و سهامداران ما در زمانی که ما شده اند به مرور از طریق برخی از چالش برانگیز ترین در بازار جهانی و شرایط اقتصادی ما تا کنون با آن مواجه است."

دادگاه تجدید نظر تصمیم نوشته شده در حال بررسی است اما در خلاصه آن اظهار داشت: "وجود دارد هیچ پایه و اساسی برای پیدا کردن که احزاب برخورد با هر یک از دیگر در طول بازو را نمی خرید و فروش اورانیوم و یا انتقال بین آنها حقوق به خرید روسیه منابع اورانیوم."

به ساسکاتون-بر اساس استخراج اورانیوم از معدن غول پیکر شده است مبارزه با آژانس درآمد کانادا (CRA) برای سال بیش از میلیاردها دلار درآمد به دست آورده و توسط آن فرعی اروپا بین سال های 2003 و 2011. آژانس فدرال مخالفت این شرکت استفاده نادرست تابعه آن به ادعای سود کم-مالیات سوئیس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن