پردیس مدیریت گسترش بازپرداخت مهلت برای تابستان جلسات

پردیس مدیریت, تمدید مهلت به رها کردن و یا برداشت از دوره های تابستان با بازپرداخت سه شنبه. حرکت ساخته شده بود

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

پردیس مدیریت, تمدید مهلت به رها کردن و یا برداشت از دوره های تابستان با بازپرداخت سه شنبه.

حرکت ساخته شده بود به دانش آموزان اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتر و زمان بیشتری را امتحان کنید دوره های آنلاین خود را با فرمت قبل از نگرانی در مورد مهلت با توجه به campuswide ایمیل از اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos معاون صدراعظم برای کارشناسی آموزش و پرورش کاترین Koshland و دین از تابستان جلسات تحصیل در خارج از کشور و یادگیری مادام العمر ریک Russo.

مهلت برای جلسه E و F همان باقی خواهد ماند با توجه به تنگی سه جلسه در هفته' جدول زمانی. دانش آموزان همچنین می توانید دریافت کامل بازپرداخت برای دانشگاه هزینه سند مدیریت هزینه و هزینه ثبت نام با توجه به ایمیل اگر آنها را رها تمام دوره های قبل از مهلت خود را در اولین جلسه.

در علاوه بر این به بازپرداخت مهلت درجه بندی گزینه تغییر مهلت رانده شده اند و به یک هفته از اصلی خود را تاریخ با معافیت از سه جلسه در هفته.

کلاس تصویب هزینه است که در حال حاضر 40 دلار است "باز item" به دلیل پناهگاه در محل سفارشات و بحث و گفتگو با AC حمل و نقل. آن را می شود غیر قابل استرداد می باشد اما پس از یک دانش آموز برای اولین بار بعد از آموزش است و تنها قابل استفاده به عنوان بستری دانش آموزان ایمیل می افزاید.

چک کنید اینجا را برای به روز رسانی های زنده در COVID-19 وضعیت در برکلی است.

کیت Finman است, اخبار دانشگاه ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب