کانادا ریشه ارز قرار می دهد مدیر اجرایی حداکثر FineDay در مرخصی به اتهامات سطح

محتوای مقاله در ادامه"به عنوان بهداشت حرفه ای ثبت نام پرستاران و خورشید همیشه ایستادگی در برابر داخلی و خشونت

توسط AKHSHIJNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"به عنوان بهداشت حرفه ای ثبت نام پرستاران و خورشید همیشه ایستادگی در برابر داخلی و خشونت مبتنی بر جنسیت و آزار و اذیت در همه اشکال آن" بیانیه ای گفت:.

کانادا ریشه های تبادل هیئت مدیره گفت: در رسانه ها انتشار است که آن را یاد گرفته و از اتهامات آن مشخص نیست در شب از ماه ژوئیه 22. آن گفت: FineDay است در مرخصی اداری است و نه در حال حاضر اقدام به عنوان مدیر اجرایی و یا در هر ظرفیت با سازمان و از آن خواهد شد به دنبال یک محقق برای انجام یک خارجی و مستقل محل کار بررسی است.

این سازمان همچنین به ایجاد یک آدرس ایمیل محرمانه باز برای هر کسی که به ارائه اطلاعات بیشتر و یا نگرانی های مربوط به CRE. این سازمان دارای دفاتر مستقر در تورنتو, ساسکاتون, مونترال و اتاوا.

"به عنوان یک سازمان CRE متعهد به ایجاد یک محیط است که امن و حمایت کننده و شفاف است. آن است که تنها از طریق ارج نهادن به این اصول که شاه قادر به انجام این مهم و کار لازم از آشتی" CRE گفت: در رسانه ها انتشار.

این StarPhoenix رسیده به CRE هیئت مدیره.

زمان این اتهامات همزمان با یک سری از توییت در شب 22 ژوئیه از یک زن که توصیف شنیدن FineDay را misogynistic و transphobic نظرات و گفت که او تا به حال شده است از لحاظ جسمی سوء استفاده او از جمله حادثه در اوت. 10, 2018 که او به عنوان "وحشتناک و بدون شک تهدید کننده زندگی قسمت از خشونت."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب