احتیاط خواست بیش از تکیه بر Covid-19 تست آنتی بادی

شاتر کارفرمایان امیدوار به دریافت بیشتر کارکنان به کار با استفاده از coronavirus آنتی بادی آزمایش شده اند هشدا

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399

شاتر

کارفرمایان امیدوار به دریافت بیشتر کارکنان به کار با استفاده از coronavirus آنتی بادی آزمایش شده اند هشدار داده است که آنها می تواند دست یکی در 10 مورد از Covid-19.

به گفته محققان در دانشگاه بیرمنگام آزمون به اندازه کافی دقیق برای تایید اینکه آیا کسی تا به حال این ویروس اگر در دو هفته اول پس از علائم ظاهر می شود.

آنها گفتند: آنتی بادی آزمایش تنها به احتمال زیاد مفید در تشخیص قبلی Covid-19 عفونت در صورت استفاده حداقل 14 روز پس از شروع علائم است.

جان Deeks, استاد آمار حياتي و سر از آزمون ارزیابی گروه تحقیقاتی در دانشگاه بیرمنگام گفت: "ما به تجزیه و تحلیل تمام اطلاعات در دسترس از سراسر جهان و کشف الگوهای روشن گفتن است که زمان بسیار حیاتی است در استفاده از این آزمون. استفاده از آنها در زمان اشتباه و آنها کار نمی کند.

"وجود دارد امیدوار کننده آزمایشات اما وجود ندارد شواهد کافی قادر به شناسایی بهترین تست نشده و ما باید برای ادامه تجزیه و تحلیل داده های آن را به عنوان در دسترس می شود – به خصوص از غیر بالینی تنظیمات که در آن افراد در حال نمایش کمتر علائم شدید و افراد زیر بیش از دوره های زمانی طولانی تر."

محققان هشدار داد در برابر بیش از اتکا به تست آنتی بادی به عنوان مطالعات به اثر خود را داشته اند در مقیاس کوچک و درگیر انتخاب بیمار بیمارستان شدند. آنها تجزیه و تحلیل داده ها از 54 مطالعات منتشر شده قبل از پایان مارس سال 2020 پوشش در اطراف 16,000 نتایج آزمون.

اگر چه بدن تولید سه کلاس های آنتی بادی – IgA, IgG و IgM – اکثر آنتی بادی آزمایش تنها تشخیص IgG و IgM. این آنتی بادی IgG است که معمولا بیشتر شایع چند هفته پس از عفونت است.

این مطالعات نشان داد که ترکیبی از IgG يا IgM تا به حال حساسیت 72 درصد برای هشت تا 14 روز; 91% برای 15 تا 21 روز و 96 درصد 21 تا 35 روز است. اطلاعات کمی در دسترس بود فراتر از 35 روز.

که در آن حدود نیمی از کارکنان ممکن است تا به حال Covid-19 – مانند در مراقبت های بهداشتی تنظیمات – محققان تخمین زده می شود که وجود خواهد داشت هفت مثبت کاذب و 43 منفی کاذب برای هر هزار نفر تحت ترکیب IgG و IgM تست 15 تا 21 روز پس از Covid-19 علائم به نظر می رسد.

Deeks گفت: "در زمان ما یاد خواهد داد که آیا داشتن قبلا عفونت فراهم می کند و افراد با ایمنی نسبت به آینده عفونت است که نشان می دهد شخصی ارزش داشتن این آزمون است.

"این یک حرکت سریع زمین و ما قصد داریم برای به روز رسانی این بررسی به طور منظم به عنوان بیشتر مطالعات منتشر شده است. با این حال, طراحی, اجرا و گزارش مطالعات دقت Covid-19 آزمون نیاز به بهبود قابل توجه و نیاز به اقدام گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که تمام نتایج حاصل از آزمون ارزیابی در دسترس هستند در حوزه عمومی است."

مطالعه منتشر شد به عنوان ارشد 14 دانشگاهیان هشدار داد آنتی بادی آزمایش در حال نورد در بیمه خدمات درمانی و مراقبت از تنظیمات بدون ارزیابی مناسب.

در یک نامه سرگشاده منتشر شده توسط BMJ دانشمندان هشدار می دهند انجام آزمایش اثبات ایمنی و باید "بدون سود" به تنظیمات بهداشت و درمان به عنوان آنها را تغییر دهید چه تجهیزات حفاظت فردی کارکنان پوشیدن باید, برای مثال.

اما Cathal Friel, مدیر اجرایی آنتی بادی کیت تست کننده hVIVO گفت: مردد به آزمون کارکنان "ممکن است به جلوگیری از با ارزش ایمن درمان از دیدن نور روز و ساخت انگلستان نیروی کار مولد یک بار دیگر".

"در حالی که هیچ 100% شواهد قطعی بر آنتی بادی به طور کامل اجتناب از عفونت مجدد و یا ارائه ایمنی طولانی مدت, مسائل اطراف آنتی بادی تست دقت و انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا را تا حد زیادی پرداخته شده است در حال حاضر" گفت: Friel.

"آزمایشات ما امن هستند و در حال حاضر در دسترس; در انتظار راه حل مناسبی را محروم کارفرمایان از یک ابزار مهم در تامین انگلستان را بهبود اقتصادی و بنابراین حمل جدی خطرات اقتصادی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن