صدراعظم اعلام kickstart طرح برای مشاغل

نخست وزیر بوریس جانسون و صدراعظم Rishi Sunak به اعلام افزایش اشتغال جوانان Heathcliff اومالی/دیلی تلگراف/PA سی

توسط AKHSHIJNEWS در 18 تیر 1399

نخست وزیر بوریس جانسون و صدراعظم Rishi Sunak به اعلام افزایش اشتغال جوانان
Heathcliff اومالی/دیلی تلگراف/PA سیم/PA تصاویر

صدراعظم است که با توجه به اعلام £2bn "kickstart مشاغل طرح" امروز به امید آن خواهد بنیادی بیکاری جوانان در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

دولت صندوق را شروطي شش ماه کار آموزی برای افراد در جهانی اعتباری بین سنین 16 و 24 که در معرض خطر هستند از بیکاری طولانی مدت. این طرح کمک خواهد کرد که حدود 350000 نفر.

مشاغل طرح یکی از تعدادی از اطلاعیه های ساخته شده در امروز نخست وزیر سوالات به عنوان بخشی از یک "تابستان بیانیه' از تعهدات بودجه.

این بخشی از دولت "سه نقطه برنامه ریزی" برای مشاغل آغاز شد که با کروناویروس کار احتباس طرح همچنان با امروز برای حمایت از اشتغال جوانان و نخست وزیر جدید به توافق زیرساخت اطلاعیه هفته گذشته و به دنبال خواهد داشت در پاییز در آینده هزینه های بررسی.

کارفرمایان می توانید شروع به ساخت برنامه های کاربردی برای یارانه ها از ماه آگوست به خزانه با اولین کوهورت شروع سرمایه گذاری در پاییز.

اعلام می آید پس از یک شماره از گزارش پیشنهاد کرده اند که افراد جوان هستند به احتمال زیاد به تحمل فشار از coronavirus' تاثیر اقتصادی – گزارش اخیر قطعنامه بنیاد پیشنهاد همه گیر می تواند فشار بیکاری جوانان به بیش از 1 میلیون نفر است.

کارگران جوان نیز به شدت افزایش جمعیت بخش هایی مانند مهمان نوازی خرده فروشی و اوقات فراغت شده اند که به شدت ضربه توسط این مستند. در دو ماه اول coronavirus مستند تعدادی از 18 تا 24 ساله ادعا جهانی اعتباری افزایش یافت 250,000 برای تقریبا نیم میلیون نفر است.

Sunak گفت: "افراد جوان تحمل فشار بیشتر اقتصادی بحران, اما آنها در معرض این زمان به دلیل کار می کنند در بخش های نامتناسب برخورد با این بیماری همه گیر.

"ما همچنین می دانیم که بیکاری جوانان یک تاثیر طولانی مدت در شغل و حقوق و دستمزد و ما نمی خواهید برای دیدن که اتفاق می افتد به این نسل است. بنابراین ما باید جسورانه برنامه برای محافظت از پشتیبانی و ایجاد شغل – برنامه ریزی برای شغل."

دولت را پوشش 100 ٪ از حداقل دستمزد ملی به مدت 25 ساعت در هفته از هر "kickstarter" کار و کارفرمایان خواهد بود قادر به ارائه دستمزد بالا به یو پی اس. ملی حداقل دستمزد برای کسانی که زیر 21 £6.45 یک ساعت (18 تا 20 ساله) و یا £8.20 (21 تا 24 ساله).

TUC دبیر فرانسیس o'grady گفت: اتحادیه خواهد بود "چک کردن کوچک چاپ" طرح.

"صدراعظم ساخته شده است که اولین گام خوب است. اما ما خواهید بود چک چاپ کوچک برای اطمینان از هر کار فراهم می کند آموزش مناسب و یک پل به اشتغال پایدار" او گفت:.

"کارفرمایان باید کار درست را انجام دهد. آنها باید با اتحادیه های کارگری برای جلوگیری از کار جابه جایی ایجاد فرصت های خوب برای همه کارگران و تضمین آنها پرداخت حداقل واقعی دستمزد زندگی می کنند.

"ما باید تمام ما می توانیم برای جلوگیری از بدبختی و بیکاری توده. دولت را باید کسب و کار و اتحادیه های کارگری هم در بازیابی ملی شورای بنابراین کار مردم ساخته شده است به پرداخت قیمت این بحران و اطمینان ما ساخت بهتر و مناسب در سراسر کشور."

جاش Graff سر از LinkedIn در انگلستان افزود: "صدراعظم تعهدات امروز خواهد آمد که بسیار خبر خوش برای کارجویان و افراد جوان به ویژه در.

"در حالی که انگلستان در بازار کار است شروع به نشان دادن نشانه هایی از بهبود داده های ما نشان می دهد وجود دارد سه بار به عنوان بسیاری از مردم تقاضا به هر نقش در مقایسه با این زمان در سال گذشته و مردم در سخت ترین ضربه صنایع در حال حاضر در حال تبدیل شدن به بخش های دیگر برای پیدا کردن شغل است."

امروز صدراعظم نیز انتظار می رود به تایید بودجه به سه مقیاس کارآموزی در 2020/21 a £32 متر افزایش در بودجه ملی مشاغل خدمات و £17m در بودجه به سه برابر تعداد بخش مبتنی بر کار آکادمی سرمایه گذاری در سال آینده تحصیلی است.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن