کودکان تحت مستند دریافت آموزش گذرنامه’

کمک آموزش و پرورش, ویژه, جهانی, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد

آموزش و پرورش

سازمان ملل متحد, آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان (یونسکو) تخمین می زند که بیش از 1.5 میلیارد کودکان از بیش از 190 کشور در خانه هستند به دلیل جهانی coronavirus مستند. اعتبار: mom central الحق/IPS

سازمان ملل متحد Apr 24 2020 (IPS) – به زودی مدارس در تیمور-لسته اوکراین و کوزوو که در آن برخی از 6.5 میلیون کودک در حال حاضر در صفحه اصلی امیدوارم شروع آموزش کودکان خود را یک بار دیگر — البته آنلاین.

یک پلت فرم یادگیری در اصل طراحی شده برای کمک به پناهندگان و آوارگان و کودکان راه اندازی شد در این هفته به آدرس فعلی بحران جهانی تاثیر کودکانی که از مدرسه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تیمور-لسته اوکراین و کوزوو برای اولین بار سه کشور به اتخاذ برنامه برای مدارس خود که شامل برنامه هایی مانند کتاب های آنلاین, فیلم ها و مواد اضافی و منابع برای کودکان با نیازهای ویژه و پدر و مادر خود را.

“تیمور-لسته کوزوو و اوکراین که در آن حدود 6.5 میلیون آموزان آسیب دیده اند و مدرسه تعطیل شد برای اولین بار به شناسایی یک نیاز; به دست آوردن مصوبات لازم است; و دسترسی به محتوای مربوطه برای حمایت از رول کردن از یادگیری گذرنامه خود را در بازار” صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) رئیس آموزش و پرورش رابرت جنکینز گفت: IPS.

این پلت فرم است که طراحی شده است برای کمک به پناهندگان و آوارگان و کودکان راه اندازی شد در این هفته به آدرس فعلی بحران جهانی تاثیر کودکانی که از مدرسه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این برنامه به نام “آموزش گذرنامه” راه اندازی شد به “کمک به کودکان برای ادامه تحصیل از خانه در طول همه گیر” استفان نواز سخنگوی دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه.

“این برنامه ریزی شده بود برای شروع به عنوان یک برنامه آزمایشی در این سال, اما در حال حاضر کوچک شده است برای تبدیل شدن به در دسترس در همه کشورها با یک برنامه آموزشی است که می تواند آموخته آنلاین,” او اضافه شده است.

آن طراحی شده است در همکاری میان یونیسف مایکروسافت و دانشگاه کمبریج.

بر اساس آخرین برآورد سازمان ملل متحد, آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان (یونسکو), 1.57 میلیارد کودکان از بیش از 190 کشور نهفته به دلیل جهانی coronavirus مستند.

واقعیت برای کودکان پناهنده

در ضمن جنکینز گفت که در حال حاضر تحت مستند به کودکان پناهنده هستند به احتمال زیاد به صورت افزایش خطر است.

“نیازهای کودکان پناهنده هستند و حتی بیشتر حاد” جنکینز گفت: IPS این هفته اضافه کرد که کودکانی که آواره را محدود کرده اند دسترسی به یک میزبان از خدمات مانند تست و درمان است.

در بالای همه این عوامل اقدامات انجام شده به آدرس این بیماری همه گیر مانند مستندات و مدرسه آتن هستند و مؤثر بر ایمنی و آموزش و پرورش.

“ما شاهد هستیم که برخی از کودکان آواره – بسیاری از آنها در تکیه مدرسه خود را برای یک وعده غذایی مغذی در روز و دسترسی به آب پاک – می رویم بدون اصول می گوید:” جنکینز. “علاوه بر این کودکان آواره هستند به احتمال زیاد به صورت افزایش خطر غفلت سوء استفاده خشونت مبتنی بر جنسیت و ازدواج کودکان به عنوان خانواده با حتی بیشتر مشکلات اجتماعی و اقتصادی.”

برای یک جامعه در حال حاضر زندگی می کنند و از مشکلات این است که تنها بیشتر تشدید این مشکل می گوید Jenskins. او ابراز نگرانی است که بسیاری از کسانی که شده اند محدود به رفتن به مدرسه ممکن است هرگز بازگشت به مدرسه پس از این مستندات برداشته می شوند.

18 ماه در ساخت

این ‘آموزش گذرنامه’ شده است در ساخت برای 18 ماه برنامه ریزی شده بود به راه اندازی این سال برای آموزش و پرورش کودکان پناهنده. هنگامی که این بیماری همه گیر را شکست و مدارس آغاز شده و در حال تعطیل این برنامه رفت و از طریق یک فرآیند توسعه در سفارش به این آدرس جدید و فوری نیاز دارند.

جنکینز افزود که یونیسف در حال کار با تیم ها بر روی زمین در کشورهای مختلف به “شناسایی خاص شکاف ها و نیازهای; اعتبار معیارهای فوق و شناسایی و نقشه”.

براد اسمیت رئیس مایکروسافت گفته است که راه حل باید دقیقا چه مشکل است: یکی با هیچ مرزهای. او همچنین مشخص شده است که این برنامه موثر خواهد بود با همکاری بخش دولتی و خصوصی.

ادامه شکاف

یک شکاف است که باقی می ماند این است که این برنامه در دسترس است تنها به کسانی که به اینترنت دسترسی دارند. تنها 30 درصد از کشورهای کم درآمد شده اند قادر به اطمینان دیجیتال آموزش برای دانش آموزان به عنوان IPS گزارش هفته گذشته است.

نه مایکروسافت و نه یونیسف اما قادر به ارائه جزئیات در مورد چگونگی این امر نشانی شکاف دیجیتال است که شامل بسیاری از کودکان که اصلا دسترسی به اینترنت و یا فن آوری دیجیتال در عمدتا پایین اجتماعی و اقتصادی کشور.

“برای کودکان و جوانان که دسترسی به یک اتصال به اینترنت وجود دارد باید جامد برنامه در محل برای اطمینان از تداوم یادگیری از طریق برنامه های رادیو و تلویزیون و کتاب های درسی” جنکینز گفت. “معلمان و پدر و مادر و اعتماد اعضای جامعه باید قادر به هدایت کودکان از طریق یادگیری خود را بررسی کنید و بر پیشرفت خود را.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>