شهرستان دارای چند گزینه برای حل و فصل صنعتی غرب مشکلات سر و صدا: Wallace

محتوای مقاله در ادامهوالاس که در سمت چپ کار خود را به عنوان شهر مدیر برنامه ریزی و توسعه در سال 2016 نیز با تم

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

والاس که در سمت چپ کار خود را به عنوان شهر مدیر برنامه ریزی و توسعه در سال 2016 نیز با تمجید Coun. گاف هیلاری متوجه حرکت درخواست شهرداری به اولین گام به سوی مطالعه "مزاحمت" استفاده از زمین جنگ است.

گاف حرکت — که از کارکنان شهرستان برای تعیین هزینه یک مطالعه در حالت ایده آل با مشارکت صنعتی کسب و کار در منطقه و چگونه آن را می تواند به کار رود که به قبل از شورا در روز دوشنبه.

آن نیاز به حمایت اکثریت نمایندگان به تصویب.

"من فکر می کنم که ایده بسیار خوبی است. آنچه شما انجام می دهند در واقع کمی مشکل است. که ممکن است نه مماشات با هر کسی, اما ممکن است نشان می دهد که سطح بسیار بسیار بالا ... در یک صبح" والاس گفت.

Alan Wallace, the former director of planning and development for the City of Saskatoon, points out a location for a possible new arena in downtown Saskatoon from the upper levels of the Holiday Inn on May 31. (Matt Olson / Saskatoon StarPhoenix)
آلن والاس تصویر اینجا در مارس 2018, شهر ساسکاتون را مدیر سابق برنامه ریزی و توسعه است. او در حال حاضر به عنوان رئیس جمهور از ساسکاچوان طراحان حرفه ای موسسه. مت اولسون / ساسکاتون StarPhoenix/ساسکاتون

مشکل این است که ریشه در ى نامگذاریهای. غرب, منطقه صنعتی است که تصور می شود به عنوان مثال تنها در ساسکاتون زمین طبقه بندی سنگین صنعتی استفاده بعدی به املاک مسکونی یک عمل است که می تواند مورد استفاده قرار امروز.

سنگین صنعتی ى نامگذاریهای به عنوان شرح داده شده در این آئین نامه در نظر گرفته شده برای "تسهیل توسعه اقتصادی از طریق صنعتی فعالیت هایی که ممکن است بالقوه برای ایجاد مزاحمت شرایط در طول دوره عادی از عملیات."

در حالی که تالار شهر را حفظ کسب و کار مطابق با آئین نامه, یک ایمیل از یک شهرستان رسمی به یک مقیم ارائه شده به ساسکاتون StarPhoenix نشان می دهد شهر هال در ادامه به نگاه به شکایت های مختلف.

آدم پولاک زندگی در یک خانه تاریخی سراسر از Cindercrete محصولات Ltd. s خشک مخلوط کارخانه سیمان ها و سال ها صرف مبارزه برای تغییر به غرب, منطقه صنعتی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن