شهر برکلی اعلام کرد وام صندوق برای حمایت از کسب و کارهای کوچک

برای جلوگیری از برکلی کارآفرینی چشم انداز از تغییر شدت, شهر برکلی اعلام کرد که ایجاد صرفه جویی در-ما-کسب و کار

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399

برای جلوگیری از برکلی کارآفرینی چشم انداز از تغییر شدت, شهر برکلی اعلام کرد که ایجاد صرفه جویی در-ما-کسب و کار کوچک وام صندوق در روز سه شنبه است که استفاده از هر دو عمومی و خصوصی پایتخت به حمایت مالی کسب و کارهای کوچک.

کسب و کار با کمتر از 50 کارمند واجد شرایط SOS کسب و کار وام صندوق است که 2% نرخ بهره بیش از پنج سال است. SOS کسب و کار وام صندوق استفاده خواهد شد در رابطه با برکلی صندوق امداد به نگه داشتن کسب و کار مالی شناور در طول و پس از COVID-19 بیماری همه گیر.

UC برکلی دانشکده هاس کسب و کار طراحی و توسعه این پروژه پیشنهاد برای SOS کسب و کار وام صندوق در ماه مارس, نویسنده در بخشی Adair مورس director از مدرسه کسب و کار پایدار و تاثیر تامین مالی طرح. با توجه به مورس این هاس مدرسه نقش در SOS کسب و کار وام صندوق است که به عنوان یک بی طرف بین شهر برکلی و موسسات مالی.

"وجود دارد کمبود کسب و کار کوچک سرمایه" مورس گفت. "SOS وام به شیر را به مقدار زیادی از سرمایه های خصوصی از افراد ثروتمند و موسسات."

با توجه به شهرستان Councilmember سوفی هان SOS کسب و کار وام صندوق خواهد شد که انتظار می رود نرخ به طور پیش فرض در حدود 20٪. بازپرداخت وام از وام دهندگان به صندوق پرداخت خواهد شد سرمایه گذاران خصوصی قبل از شهر برکلی در حال ساخت به طور پیش فرض امتیازات برای سرمایه گذاران خصوصی مصنوعی پایین و در نتیجه incentivizing آنها را به کمک هان اضافه شده است.

"این برنامه دارای پتانسیل برای استفاده از مقدار کمی از بودجه عمومی در شهرستان دلار برای جذب سرمایه بخش خصوصی برای ایجاد یک وام صندوق برای ارائه بسیار پایین بهره وام به کسب و کارهای محلی" هان گفت.

با توجه به هان, شهر برکلی است که از نظر مالی علاقه مند به حفظ آن کسب و کارهای کوچک برای پایه مالیاتی به دلیل آن را ببینید کامل در دراز مدت نتیجه نهایی.

در حالی که نرخ بهره پایین است مورس گفت: باید آن هنوز هم باقی می ماند نزدیک به ارزش بازار برای جذب سرمایه گذاران.

بسیاری از این سرمایه گذاران بخشی از برکلی جامعه و علاقه به حفظ برکلی به عنوان آنها آن را می دانم.

شهر برکلی نیز ساخت برکلی صندوق امداد در دسترس برای حمایت از کسب و کارهای کوچک با پوشش هزینه های ضروری مانند اجاره در حالی که آنها به طور قابل توجهی کاهش درآمد در طول بیماری همه گیر.

اگر شهر برکلی موفق به ارائه پشتیبانی های لازم برای کسب و کارهای کوچک هان گفت: ممکن است بسیاری از خالی عرض و خیلی از برکلی روح می تواند از دست رفته.

"همه باید بسیار آگاه باشید که هنگامی که ما آمده ایم از این تونل تاریک چشم انداز در حال رفتن به نگاه بسیار متفاوت" گفت: شهرستان Councilmember سوزان Wengraf. "ما نیاز به مطمئن شوید که کسب و کارهای کوچک است که کمک به برکلی می تواند دوباره در زمانی که این است که بیش از همه است."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب