شهر برکلی مسائل مربوط به استخدام یخ با توجه به COVID-19 همه گیر

شهر برکلی صادر استخدام توقف دوشنبه به منظور کاهش اثرات منفی پیش بینی درآمد ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گ

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

شهر برکلی صادر استخدام توقف دوشنبه به منظور کاهش اثرات منفی پیش بینی درآمد ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

شهر انتظار 12 ٪ کاهش در درآمد کل با توجه به استفان Elgstrand سخنگوی شهردار جسی Arreguín. کار ارائه می دهد و برنامه ریزی مصاحبه های ساخته شده پس از روز شنبه به حالت تعلیق هستند مگر اینکه شهرستان مدیر مالی یک استثنا, با توجه به گزارش کارکنان از شهرستان بودجه و امور مالی کمیته سیاست.

این شهر متمرکز شده است در ادامه توابع ضروری و جلوگیری از فشار بر منابع محدود با توجه به گزارش کارکنان.

"قلب ما گزارش شد که مطمئن شوید که وجود دارد عاقلانه مالی و تصمیم گیری در مورد بودجه به طور کلی" گفت: شهرستان حسابرس جنی وانگ.

استخدام منجمد آغاز شده توسط شهرستان مدیر در نظر گرفته شده است برای کمک به کاهش تاثیر سراسر شهر بود و زیان درآمد. این شامل قطره در فروش, مالیات بر املاک, مالیات بر گذرا اشغال مالیات و اجاره کوتاه مدت با توجه به Elgstrand.

وجود خواهد داشت کمتر درآمد برای سال مالی آینده بودجه و شهرستان نیاز به کاهش هزینه با توجه به وانگ. بودجه و امور مالی کمیته سیاست است که به دنبال به شناسایی که در آن به این کاهش با توجه به وانگ.

"شورای شهر باید به در نظر گرفتن آنچه در بودجه اعمال را بر اساس این اطلاعات در بحث بودجه به روز رسانی خواهد شد که نهایی در ماه ژوئن" Elgstrand گفت: در یک ایمیل.

کار به عنوان یک "ضروری تابع" است که از مطالعه حذف از استخدام یخ با توجه به گزارش کارکنان. این شامل کارهایی که لازم است در پاسخ به همه گیری و حفاظت از رفاه عمومی و امنیت برکلی ساکنان.

این شهرستان دارای $36 میلیون موجود در یک روز بارانی "صندوق" با توجه به Elgstrand. او افزود که اگر چه بودجه وجود داشته باشد, این شهر هنوز هم به تصمیم گیری های دشوار در مورد خدمات این است که قادر به ارائه به جامعه است.

UC برکلی نیز صادر استخدام یخ مارس 1 به آدرس بودجه چالش های ناشی از این بیماری همه گیر و پناهگاه در محل سفارشات با توجه به دانشگاه برکلی استاد اقتصاد مارتا اولنی. پردیس است در مواجهه با ضرر و زیان در درآمد حاصل از مسکن و ناهار خوری قرارداد لغو و همچنین پیش بینی درآمد ضرر و زیان ناشی از عدم اطمینان در مورد ثبت نام در پاییز با توجه به یک پیام از صدراعظم کارول مسیح و اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos.

اولنی اضافه شده است که این دانشگاه را استخدام یخ ادواری است و این که کسری بودجه فعلی به پایان خواهد رسید و هنگامی که اقتصاد به حالت عادی. این می تواند, اما, حدود دو سال با توجه به اولنی.

"وجود دارد نیاز به تمرکز بر نیازهای جامعه و اولویت سلامت ایمنی و ارزش شهر" وانگ گفت.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن