خدمات ملکی ستایش برای چابکی در میان افراطی Brexit فشار

عکس: Tupungato/شاتر خدمات مدنی تبدیل شده چالاک تر و بیشتر تعهد در کارکنان تندرستی به عنوان یک نتیجه از فشارهای

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399

عکس: Tupungato/شاتر

خدمات مدنی تبدیل شده چالاک تر و بیشتر تعهد در کارکنان تندرستی به عنوان یک نتیجه از فشارهای بسیار زیاد قرار داده شده بر روی آن توسط Brexit.

با توجه به یک گزارش جدید توسط موسسه دولتی در چند سال گذشته دیده می شود تعداد زیادی از کارکنان seconded به بخش های دیگر و ده ها هزار نفر از کارمندان دولت تغییر نقش با نقل و انتقال از مقامات به کارکنان عملیات اورژانس مراکز.

تعدادی از سهام افزایش یافته است و تعداد زیادی از کارکنان شد روان-سلامت اولین aiders.

با وجود مشکلات عمده این گزارش می گوید: خدمات ملکی مدل ثابت می شود یکی که نسبتا به راحتی اقتباس شده و این کمک کرده و آن را mount موثر coronavirus پاسخ با مقامات و وزیران به سرعت چرخاند به کار با هم در یک مقطعی-دپارتمان اساس.

"ما شاهد خدمات مدنی در بهترین حالت آن در مقیاس و پیچیدگی کار را انجام داده است و اغلب در جدید و نوآورانه راه و در سرعت فوق العاده خطرناک. اما ما نیز دیده می شود برخی از نقاط ضعف آن در معرض شدید فشار برجسته مسائل در آن نیروی کار و سیاست" این گزارش گفت:.

"بسیار زیاد مقیاس Brexit وظیفه نیز سوار نوآوری است که باید به کمک دولت در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. هیچ معامله فرآورده های شاهد معرفی سریع تر تصمیم گیری سریع جابجایی تعداد زیادی از مقامات بر روی پروژه های اولویت و نزدیک روابط کاری با دولت در ولز اسکاتلند و ایرلند شمالی است."

مستقل thinktank به IfG مصاحبه کلمبوس منابع از جمله مقامات و وزرا و مشاور ویژه به تولید و گزارش آن است.

آن را مشخص چندین شکست در مبارزه با تروریسم در اروپا روند در کلمبوس بیان کرد: "وظیفه ارائه Brexit نیز در معرض ضعف در خدمات مدنی. مقامات ارشد موفق به مقابله با وزیران با مفاهیم نه تصمیم گیری های کلیدی و هر دو وزیران و مقامات حاضر به صف مقابل در مورد شدید سیاسی و اقتصادی پیامدهای هیچ معامله می تواند در ایرلند شمالی است."

در این گزارش که هر دو ترزا می و بوریس جانسون موفق به دفاع از کارمندان دولت از جمله رئیس سابق مبارزه با تروریسم در اروپا مذاکره Olly رابینز شد که هدف سیاسی و حمله شخصی.

"نخست وزیر [ممکن است] بود به ویژه سکوت: او ارائه هیچ پشتیبانی به کلید مشاور بود که مصرف شخصی و حرفه ای حملات به عنوان یک نتیجه از تصمیم گیری در سیاست" در این گزارش اعلام کرد.

بیش از حد پنهان کاری مانع از کارکنان از انجام کارهای خود را به درستی در زمان این گزارش اعلام کرد و استرس تولید شده توسط فشار بدان معنی است که پیشنهاد یک "firebreak" تعطیلات پس از دوم هیچ معامله مهلت در 12 آوریل 2019 منجر به خیل ترک شغل خود را از آنجا که آنها قادر به در صورت بازگشت به Brexit تیمارستان.

Maddy Thimont جک محقق ارشد در IfG گفت: "مبارزه با تروریسم در اروپا نشان داد بهترین خدمات مدنی. آن موفق به unpick 47 سال رابطه با اتحادیه اروپا در کمتر از سه سال کار تحت فشار بسیار زیاد و بسیار تنگ جدول زمانی. اما این کار هنوز کامل نیست و تنش هایی است که مبارزه با تروریسم در اروپا در معرض – به خصوص در بین وزرا و مقامات – که لزوما رفته است."

زمانی که مایکل گوو منصوب شد به عنوان رئیس عملیات خروج (XO) و هیچ معامله برنامه ریزی IfG در بر داشت که بسیاری از مسائل کاسته. پنهان کاری سطوح کاهش داده و یک داشبورد شامل 350 نقاط عطف اجرا شد. فرایند تبدیل شد و بیشتر شبیه به یکی از "برنامه مدیریت هیئت مدیره ... از کابینه کمیته" گفت: گزارش.

اما این کار با توجه به خدمات مدنی بین سال 2016 و در این سال بیش از حد بزرگ بود و با سرعت غیر قابل تحمل بود این مطالعه اعلام کرد. خدمات مدنی تمرکز بود تنگ پایین به سادگی جلوگیری فوری هرج و مرج از توفنده خارج از اتحادیه اروپا; بلندمدت برای انشعابات این کشور از مبارزه با تروریسم در اروپا بوده و غفلت از آن گفت.

این مطالعه توصیه می شود که خدمات مدنی "باید همچنان به حمایت از سلامت روانی و روحیه از مقامات به خصوص که دولت موفق هر دو coronavirus پاسخ و مبارزه با تروریسم در اروپا در این سال".

این توصیه را در ارتباط است اوج آینده اشتغال در جلسات دادگاه مربوط به خانه سابق دفتر دبیر دائمی Sir Philip Rutnam و دبیر خانه Priti پاتل. Rutnam گفت: او را "محافظت افشای" تحت حس کرد ،

قبل از استعفا در 29 فوریه Rutnam نوشت: به همه ارشد کارمندان دولت در بخش برجسته کردن خطرات ناشی از استرس در محل کار و به دنبال یادآوری وزیران که کارمندان نباید انتظار غیر واقعی کار خارج از ساعات اداری.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب