صدای جمعی: آلودگی نوری سزاوار توجه بیشتر

محتوای مقاله در ادامهچگونه ممکن است برخی از این مسائل حل شه ؟ بیایید در نظر گرفتن یک دنیای واقعی داستان موفقیت

توسط AKHSHIJNEWS در 26 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

چگونه ممکن است برخی از این مسائل حل شه ؟ بیایید در نظر گرفتن یک دنیای واقعی داستان موفقیت. من به تازگی مصاحبه الی Bintner اصلی مطالعات اسب بخار است. این شرکت به تازگی ساخته شده آگاه از مشکلات روشنایی در آن Jansen پتاس معدن.

پس از آن واقع در خارج Saskatoon, همسایه ها استفاده شد برای داشتن آسمان های تاریک و قادر به دیدن ستاره ها. معدن به تازگی خود را تغییر روشنایی و شرکت نمی دانستم آن را بیش از حد روشن است تا زمانی که برخی از همسایگان صحبت کرد.

علاوه بر این شرکت متوجه شد که چراغ روشن شد و با داشتن اثرات منفی بر حیات وحش در این منطقه است. آن را شروع به بررسی راه حل ها و انطباق آنها را به کار سایت, از بین بردن چراغ در مناطق که در آن آنها به طور مداوم مورد نیاز و جایگزینی آنها را با موقت روشنایی است که می تواند در آورده و بسته بندی شده تا زمانی که مورد نیاز است.

این شرکت مجموعه ای از محدودیت در حداکثر روشنایی چراغ و گنبد استفاده می شود و کفن به نور مستقیم رو به پایین. آن را در زمان زمان و تلاش, اما آن را به ارزش آن است. همسایه خوشحال هستند وحش محلی است امن تر و BHP است که صرفه جویی در پول با کاهش هزینه های انرژی است.

همانطور که من در تحقیق این مقاله برادر من شنید برخی از اطلاعات در مورد اثرات آلودگی نوری بر مهاجرت از بچه لاک پشت ها (یکی دیگر از تاثیر که ذکر شده است در دیگر نقاط جهان). او آن را می شود و من امیدوارم که همه ما برای خودمان, برای طبیعت و برای آینده علم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن