رفت و آمد سردرگمی پس از نخست وزیر حمل و نقل نظرات

Cycle to work

عکس: شاتر

صحنه های شلوغ لوله قطار به لندن بازگشت و صبح امروز در عرض چند ساعت از نخست وزیر را به روز رسانی ارشاد در این مستند که قرار تازه تعهد در غیر حمل و نقل عمومی به معنی گرفتن و به کار.

BBC حمل و نقل خبرنگار تام واکر توییتی در حدود 8 صبح همراه با یک تصویر از مسافران ایستاده در یک کالسکه: “بسیار شلوغ در اوایل tube – این جشن خط اول چیزی. سپس مسافران به من بگویید آن کاسته اما قابل ملاحظه ای شلوغ تر از هفته گذشته با بیشتر ساخت و ساز/کارگران دفتر. شکایات بسیاری نه با پوشیدن ماسک.”

راه آهن اتحادیه های گرد بر بوریس جانسون از قبل ثبت شده اعلام, با RMT گفتن اعضای آن در سراسر راه آهن و لوله به “امتناع از به کار که در آن ایمنی است به خطر بیافتد با توجه به بالقوه پیامدهای مرگبار دولت اشتباه و متناقض پیام بیش از Covid-19 مستند”.

نخست وزیر اعلام کرد که جزئیات بیشتر در دسترس خواهد بود بعد از امروز در مورد برنامه ای برای کاهش مستند اما شده است وجود دارد سردرگمی در اطراف این که آیا کسانی که از خانه کار می کند باید سفر به کار – و اگر پس چگونه آنها وجود دارد.

او گفت: “ما می خواهیم آن را به امن را برای شما به شروع به کار. بنابراین شما باید به جلوگیری از حمل و نقل عمومی اگر در همه ممکن است – از آنجا که ما باید و حفظ اجتماعی فاصله و ظرفیت خود را محدود خواهد بود.”

او افزود: “و هنگامی که شما رفتن به محل کار در صورت امکان انجام این کار توسط ماشین و یا حتی بهتر از پیاده روی و یا دوچرخه سواری.”

صحنه شاهد توسط بزرگ سیاه و سفید دیک تام واکر صبح امروز پس از آن می توان به عنوان یک نشانه آن است که برای بسیاری از مردم که نیاز به سفر به کار هیچ یک از این گزینه ها امکان زنده است. و یا نسبی سرعت حمل و نقل عمومی باعث می شود آن را غیر ممکن است به مقاومت به عنوان یک گزینه سفر با وجود آن ذاتی اجتماعی فاصله مشکلات.

بسیاری از مفسران نیز کشیده شده با توجه به دولت در ولز ایرلند شمالی و اسکاتلند اتخاذ مراتب بیشتر محتاط رویکرد به کاهش مستند.

روز شنبه (9 مارس) دولت اعلام کرد £250m طرح جدید pop-up محافظت چرخه خطوط گسترش از footways و پشتیبانی اضافی برای ماشین, رایگان, دوچرخه سواری, دوچرخه سواری و پیاده روی خیابان اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله.

مدیر عامل شرکت Sustrans (دوچرخه سواری خیریه و متولی ملی چرخه شبکه) خاویر برایس گفت: “این بودجه گام اول است که اجازه می دهد تا بیشتر مقامات محلی برای قرار دادن موقت اقدامات صورت گرفته به طوری که بیشتر مردم می تواند حرکت در اطراف با خیال راحت و به طور فعال به عنوان ما ظهور از Covid-19 بحران است.

او گفت: £250m برنامه کوتاه مدت بخشی از £2bn برنامه برای دوچرخه سواری و پیاده روی بود “گام بعدی در کمک به ایجاد واقعی در دراز مدت تغییر در راه ما حرکت در اطراف ما شهرها و شهرستانها و نیز باید مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به حمایت از مردم جدید و بازگشت به دوچرخه سواری”.

“همانطور که ما شروع به بازسازی پس از این ویرانگر Covid-19 گیر ما را تشویق مقامات محلی برای استفاده از این بودجه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به ایجاد تغییرات مورد نیاز است.

برایس گفت: “این ضروری است برای رفتن به جلو است که ما نمی حل یک بحران تداوم دیگران و به جای ایجاد شادتر و سالم تر و سبزتر مکان های که ما همه می خواهم به زندگی می کنند.”

این RMT دولت را متهم به “رها کردن افزایش مسافران در راه آهن و … عبور اجتماعی فاصله اقدامات بالقوه عواقب مرگبار برای هر دو کارکنان و عموم”.

آن اضافه شده است که هیچ توافق شده بود برای تغییر هر یک از شیوه های کار و یا اجتماعی فاصله ترتیبات از این هفته رفتن به جلو.

“بنابراین اگر دو متری اجتماعی فاصله نمی تواند حفظ شود ما در نظر آن را به ناامن و اعضای دارای حق قانونی برای استفاده از worksafe روند. در LUL [زیرزمینی لندن با مسئولیت محدود] آنها را از حق قانونی خود برای استفاده از عدم به کار سیاست.” RMT گفت: آن را به طور کامل پشت هر عضو که با استفاده از این فرایند برای اطمینان از ایمنی خود را.

RMT دبیر میک نقدی گفت: این اتحادیه نمی خواهد “به نظاره نشست در حالی که گیج و متضاد پیام از دولت را افزایش می دهد چشم انداز افزایش مسافران در ما حمل و نقل, خدمات, ساخت, مسخره, اجتماعی, فاصله, قوانین, با به طور بالقوه پیامدهای مرگبار”.

جیم تامپسون مدیر Comptons چرخه فروشگاه در جنوب شرق لندن: “ما شاهد سه برابر مقدار عادی از سفارشات و زبان به تامین کنندگان آن را مانند است که در سراسر هیئت مدیره.” رفت و آمد دوچرخه شده اند محبوب ترین گزینه برای فروشگاه از جمله e-دوچرخه و فولد مدل یا خریداری شده به صورت جداگانه و یا از طریق چرخه به کار طرح.

Comptons مانند بسیاری از دوچرخه و مغازه ها و به دنبال باز باقی می ماند در طول مستند. “ما ایجاد یک منطقه قرنطینه … یکی در یک زمان به طوری که در تعطیلات آخر هفته ما در یک صف در خارج گاهی اوقات 10 ، او گفت: سرمایه گذاری در زیرساخت ها شد و راه رو به جلو. “آنها باید سرمایه گذاری در زیرساخت های,” او گفت که بهبود ایمنی و منجر به یک نقطه اوج: “بیشتر دوچرخه سواران وجود دارد بیشتر احتیاط رانندگان خواهد بود.”

شرکت ها ممکن است به سرمایه گذاری بیشتر و امن دوچرخه-پارکینگ امکانات در ماه های آینده, اما دوچرخه سواری خواهد بود نه یک گزینه است که برای بسیاری از مردم به دلیل فاصله ایمنی و ترس.

تریش Greenhalgh استاد مراقبت های اولیه بهداشتی دانشگاه علوم Nuffield بخش از مراقبت های اولیه بهداشتی دانشگاه آکسفورد شد و به شدت به انتقاد از نخست وزیر استراتژی: “به نظر می رسد مانند ساعت است که در تلاش برای اجرای ‘باید کیک و خوردن آن را” ماکسیم محبوبیت او در زندگی قبلی. هر کسی قادر به کار از خانه در حال حاضر باید بازگشت به کار از کار – هر چند آنها همچنین توصیه می شود برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی پس از آن هنوز روشن نیست که چگونه آنها را دریافت کنید وجود دارد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>