شرکت پرداخت خواهد شد 20 درصد کردند هزینه ها تا اکتبر

PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر Rishi Sunak ارائه اولین اطلاعات از نحوه کسب و کار برای به اشتراک گذاشتن هزینه furlo

توسط AKHSHIJNEWS در 9 خرداد 1399

PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر

Rishi Sunak ارائه اولین اطلاعات از نحوه کسب و کار برای به اشتراک گذاشتن هزینه furloughed کارگران تعجب آور بسیاری توسط آشکار است که شرکت پرداخت خواهد شد تنها کارفرمایان ملی بیمه و بازنشستگی سهم – تخمین زده می شود حدود 5 درصد به طور متوسط از 1 اوت.

از ماه جولای به بعد کردند خواهد بود محدود به کارفرمایان در حال حاضر با استفاده از این طرح و قبلا furloughed کارکنان. این طرح را به کسانی که در 30 ژوئن با گذشته سه هفته کردند دوره نیاز به شروع در 10 ژوئن.

من تصمیم گرفته اند به درخواست کارفرمایان به پرداخت فقط یک سهم نسبتا به آرامی معرفی شده در ماه های آینده" – Richi Sunak

صدراعظم توضیح داد: "همانطور که ما بازگشایی اقتصاد وجود دارد اجماع گسترده در سراسر سیاسی و اقتصادی طیف -- کردند طرح نمی تواند به طور نامحدود ادامه.

"دو هفته پیش من خلاصه شده اصول رویکرد من. این طرح کردند باز خواهد ماند و تمام راه را تا اکتبر. ما درخواست کارفرمایان برای شروع به کمک به ما نیز معرفی انعطاف پذیر furloughing و کارکنان را ببینید بدون تغییر به سطح خود را پشتیبانی می کند."

از سپتامبر کارفرمایان کمک خواهد کرد 10 درصد به دولت پرداخت 70%; از اکتبر آنها خواهد پرداخت 20 ٪ مالیات دهندگان پرداخت 60%. Sunak تایید کرد که طرح کردند که نزدیک به طور کامل در 31 اکتبر.

"اعتقاد من این است که درست در مرحله نهایی این هشت ماه طرح به درخواست کارفرمایان برای کمک در کنار مالیات دهندگان نسبت به دستمزد کارکنان خود را," او گفت:. "اما من می دانم که بیش از حد کسب و کار و کارفرمایان را از طریق بوده است و فوق العاده زمان دشوار است. بنابراین من تصمیم گرفته اند به درخواست کارفرمایان به پرداخت فقط یک سهم نسبتا به آرامی معرفی شده در ماه های آینده."

پاره وقت کار کردند اجازه خواهد داشت از 1 ژوئیه -- 1 اوت همانطور که قبلا اعلام شد اما تنها برای آن دسته از کارکنان در حال حاضر در تمام زمان طرح کردند. Sunak گفت: "جدید و قابل انعطاف تر کردند" به معنی "کارفرمایان خواهد شد که ممکن است حداکثر انعطاف پذیری برای تصمیم گیری در سمت راست ترتیبات برای آنها و خود را furloughed کارکنان".

او با ارائه یک مثال از یک furloughed کارمند بازگشت به کار دو روز در هر هفته. کارفرمای خود را خواهد پرداخت و آنها را در دو روز به صورت عادی در حالی که CJRS ادامه خواهد داد به پوشش 80 درصد از پرداخت برای دیگر سه روز کاری.

Coronavirus کار احتباس طرح عمل خواهد شد به شرح زیر است از ژوئن:

ماه های ژوئن و جولای سال 2020: دولت خواهد پرداخت 80 ٪ از دستمزد به یک کلاه £2,500 به عنوان به خوبی به عنوان کارفرما بیمه ملی (ER NICs) و سهم حقوق بازنشستگی. کارفرمایان ملزم به پرداخت هر چیزی. آخرین فرصت کردند کارکنان جدید است که در 10 ژوئن.

مرداد 2020: دولت خواهد پرداخت 80 ٪ از دستمزد به یک کلاه £2,500. کارفرمایان پرداخت خواهد شد ER NICs و سهم بازنشستگی – به طور متوسط برای ادعا می کنند این نشان دهنده 5 ٪ از تولید ناخالص اشتغال هزینه های کارفرما را متحمل شده تا به حال کارمند نشده است furloughed.

سپتامبر سال 2020: دولت خواهد پرداخت 70 ٪ از دستمزد به یک کلاه £2,187.50. کارفرمایان پرداخت خواهد شد ER NICs و بازنشستگی سهم و 10 درصد از حقوق و دستمزد را تا 80% کل تا یک کلاه £2,500. به طور متوسط برای ادعا می کنند این نشان دهنده 14 درصد از ناخالص اشتغال هزینه های کارفرما را متحمل شده تا به حال کارمند نشده است furloughed.

اکتبر 2020: دولت خواهد پرداخت 60 ٪ از دستمزد به یک کلاه £1,875. کارفرمایان پرداخت خواهد شد ER NICs و سهم بازنشستگی و 20 درصد از حقوق و دستمزد را تا 80% کل تا یک کلاه £2,500. به طور متوسط برای ادعا می کنند این نشان دهنده 23 درصد از ناخالص اشتغال هزینه های کارفرما را متحمل شده تا به حال کارمند نشده است furloughed.

نوامبر 2020: این طرح بسته شده است.

Sunak همچنین اعلام کرد خود اشتغالی درآمد پشتیبانی طرح تمدید خواهد شد با کسانی که واجد شرایط قادر به ادعای دوم و نهایی اعطای پوش در £6,570.

کراولی Woodford, استخدام شریک در قانون شرکت Ashurst گفت: "صدراعظم اعلام این بعد از ظهر است که انعطاف بیشتری نسبت به اصل پیش بینی شده اما با این وجود تمرکز کارفرمایان در ذهن خود چه استراتژی خروج از کردند در حال رفتن به.

"واقعیت این است که بسیاری از کارفرمایان در حال حفظ کارکنان تنها به این دلیل که دولت چیدن لایحه دستمزد و نیاز به شروع به اشتراک گذاری این بار از ماه اوت خواهد شد که تاثیر قابل توجهی. سخت ترین ضربه کارفرمایان ممکن است احساس کنند که آنها هیچ جایگزین اما برای شروع قانونی رفع اشکالات مشاوره فرآیند در حال حاضر با اخراج در نظر گرفتن اثر زمانی که تغییرات به اجرا در آمده است در ماه اوت است."

TUC دبیر فرانسیس o'grady گفت: "ما بسیار خوشحالیم که در پایان این دیدار به گوش اتحادیه های کارگری و کارفرمایان مجاز به شروع به استفاده از کوتاه مدت کردند از ماه جولای. این کمک خواهد کرد که کارفرمایان به تدریج و با خیال راحت مردم را به کار حفاظت از مشاغل و حمایت از اقتصاد به بهبود می یابند.

"به عنوان کارفرمایان شروع به کمک به هزینه کردند ما باقی می ماند خوشحال است که همه کارگران ادامه خواهد داد برای دریافت حداقل 80 ٪ از حقوق و دستمزد برای هر ساعت کار می کرد تا این طرح بسته در ماه اکتبر. دولت نیاز به عمل فوری به مطمئن شوید که کارگران با شرایط بهداشتی و یا مهد کودک مسئولیت نیست اولین بار در خط وقتی که می آید به بررسی قرار گرفته است.

"انگلستان نمی توانیم بدبختی بیکاری توده. دولت باید شروع به برنامه ریزی در حال حاضر برای ساخت در کار حفظ و نگهداری طرح ملی طرح بازیابی که prioritises حفاظت و ایجاد شغل. این بدان معناست که یک شغل تضمین طرح به طوری که هر کس می تواند یک شغل مناسب و معقول در نمایشگاه دستمزد. و کار با اتحادیه ها و کسب و کار برای ارائه پشتیبانی از صنایع استراتژیک است که باید از این پتانسیل برای بسیاری از مشاغل خوب و مناسب هنگامی که شیوع بیماری کنترل شده است.

Torsten بل, مدیر اجرایی این قطعنامه بنیاد گفت: "صدراعظم حق گرفته اند محتاط رویکرد تدریجی این کار حفظ طرح و به ارمغان آورد به جلو به شدت مورد نیاز را تغییر دهید اجازه می دهد تا furloughed کارگران برای بازگشت به پاره وقت.

"این دشوار است تصمیم گیری در سیاست متعادل نیاز به تشویق امن بازگشت به کار با اولویت مطلق اجتناب از بزرگ دوم افزایش تعداد مدعیان بیکاری در زمانی که انگلستان در حال حاضر در دوره بالاترین نرخ بیکاری در 25 سال.

"The one-size-fits-all رویکرد ثابت خواهد کرد که سخت برای ضربه بخش حتی با در ابتدا سطح پایین سهم کارفرما. سیاست گذاران باید آماده برای افزونگی قابل توجهی در میان دو میلیون و مهمان نوازی کارگران در حال حاضر furloughed."

سایه صدراعظم Anneliese Dodds گفت: "یک اندازه متناسب با همه رویکرد کردند و خود اشتغالی طرح می تواند منجر به یک موج دوم بیکاری است."

پیتر پنیر, مدیر اجرایی CIPD گفت: ""برخی از بخش ها و کسب و کارهای کوچک خواهد شد... مبارزه با شکوه دستمزد و پوشش NI و بازنشستگی سهم عنوان کردند یارانه ها در کار حفظ و نگهداری طرح کاهش می یابد. این خطر افزایش زیان کار بیش از تابستان است. آن را نیز به طور فزاینده مهم است که دولت در حال حاضر توسعه برنامه های حمایتی برای کمک به افرادی که از دست دادن شغل خود را در پیدا کردن کار و توسعه مهارت های آنها نیاز به صورت های مختلف فرصت های اشتغال در زمینه اقتصاد که در حال رشد هستند.

"کسب و کار در حال حاضر باید در نظر تدریجی بازگشت به محل کار به دنبال در گزینه های انعطاف پذیر از جمله با استفاده از کاهش ساعت و انجماد پرداخت در صورت لزوم برای نجات شغل. اما با انعطاف پذیری بیشتر در سیستم می آید یک مسئولیت بیشتری برای کسب و کار خود را درمان مردم به صورت عادلانه و امن نگه داشتن آنها.

"این ناامید کننده است که هیچ ارائه شده است برای کسانی که شروع شغل جدید اما از دست رفته قطع کردن تاریخ در ماه مارس و از دست داده اند در حمایت کردند که چیزی CIPD را مطرح کرده و به طور مستقیم با صدراعظم."

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب