Coronavirus: یک پنجم 'مطمئن نیستید در مورد گرفتن واکسینه حتی اگر کسی در دسترس می شود

با وجود گسترده مرگ و میر و اختلال در انگلستان را تجربه کرده است از این بیماری همه گیر کوروناویروس نزدیک به یک

توسط AKHSHIJNEWS در 12 اردیبهشت 1399
seasonal-influenza-vaccination

با وجود گسترده مرگ و میر و اختلال در انگلستان را تجربه کرده است از این بیماری همه گیر کوروناویروس نزدیک به یک پنجم از مردم (19 درصد) گفته اند که آنها خواهد شد یا نه و یا مطمئن نیستید در مورد واکسینه شدن در برابر Covid-19 هنگامی که و اگر واکسن در نهایت آیا می شود در دسترس است.

یک نظرسنجی توسط انجمن سلطنتی برای بهداشت عمومی انگلستان (RSPH) نشان داد که 4% از مردم قاطعانه آنها را دریافت واکسن هنگامی که آن را در دسترس در حالی که 15 درصد "مطمئن نیستم" اگر آنها خواهد یا نه.

پیدا کردن مجموعه ای بود در برابر یک زمینه کاهش واکسن پوشش نرخ در انگلستان در سال های اخیر و نگرانی در سطح بی اعتمادی در ایمنی واکسن در سطح جهانی و جامعه اشاره کرد.

در میان 81 درصد از پاسخ دهندگان گفت که آنها دریافت واکسن دلیل اصلی داده شده بود و شاید جای تعجب نیست برای محافظت از خود و دیگران است.

RSPH اجرایی شرلی کرامر گفت: "شیوع کروناویروس ما آموزش است تمام آنچه در آن می خواهم به زندگی در جهان بدون واکسن. آن را تا به حال غیر قابل انکار است و تاثیر فوق العاده ای در زندگی هر کس, آیا احساس در نظر عزیزان از دست رفته خود را قبل از زمان دوستان و خانواده در غم و اندوه و یا روزانه به گونه ای از زندگی تحت مستند.

"این مورد در واقع با وجود این تحول اقلیت قابل توجهی باقی می ماند مطمئن نیستید در مورد چشم انداز یک واکسیناسیون در برابر Covid-19.

"روشن است که ما تنها در دراز مدت استراتژی خروج از وضعیت کنونی است واکسن و پس از آن حیاتی است که این مرحله برای آن توزیع شده و نسبتا جامع هنگامی که زمان می آید. مردم باید اطمینان که واکسن ایمن و فوق العاده موثر, راه های مبارزه با بیماری های عفونی مانند coronavirus و حتی در یک سال نرمال ذخیره دو تا سه میلیون نفر در سراسر جهان," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب