کروناویروس و زندگی ماده موثر بر رفاه بیشتر کارکنان

شاتر حوادث سال 2020 از این بیماری همه گیر کوروناویروس به میزان نژادپرستی نظاممند در معرض توسط Black Lives Matt

توسط AKHSHIJNEWS در 31 تیر 1399

شاتر

حوادث سال 2020 از این بیماری همه گیر کوروناویروس به میزان نژادپرستی نظاممند در معرض توسط Black Lives Matter جنبش گرفته اند عوارض خود را در تندرستی 93 درصد از کارکنان در انگلستان یک نظرسنجی نشان داده است.

کارگران در سن 18 تا 24 تلاش شد بیشتر با تندرستی خود را با 31 درصد بیان کرد که آنها با تجربه "فقیر سلامت روانی" در این سال در مقایسه با 13 درصد از کارکنان در سن 55 و بر اساس تجربه کارکنان پلت فرم Perkbox.

تقریبا سه چهارم (73%) از 13,271 کارکنان نظرسنجی گفت: coronavirus تا به حال تاثیر منفی می گذارد سلامت روان خود را با بسیاری از بیان آنها تا به حال نگرانی های مالی و احساس تنهایی به عنوان یک نتیجه از کار از راه دور.

بیست و هفت درصد گفت: سلامت روان بوده و متاثر از میزان تبعیض نژادی در معرض حوادث اطراف سیاه زندگی مهم جنبش است.

در آن کار جدید در جهان گزارش Perkbox سوال که آیا کارکنان بهداشت روانی و نگرانی شده بود مرکب توسط برخی از کسب و کار رهبران سکوت بیش از ماده است. تنها 22 درصد از 366 رهبران کسب و کار نظرسنجی خطاب Black Lives Matter جنبش در داخل خود سازمان است.

Perkbox یافت پنج مبرم ترین چالش های تندرستی شد:

  • کارکنان احساس کمتر متصل به خود شرکت و همکاران (41%)
  • افزایش احساس تنهایی و انزوا (38%)
  • بیشتر نگرانی های مالی (38%)
  • فرسودگی شغلی در مدیریت زندگی کاری و زندگی به طور همزمان (37%)
  • تاثیر سبک زندگی بیحرکت بر سلامت جسمی (35%).

"تندرستی مسائل هستند جای تعجب نیست, در افزایش حداقل نه به دلیل منحصر به فرد مجموعه ای از چالش های مواجه با این بیماری همه گیر. اگر چه در اقلیت مهم است که کارفرمایان را بیشتر برای شناسایی کسانی که در تیم های خود را که توصیف تندرستی خود را به عنوان "بسیار ضعیف" قبل از این به شدت به یک مشکل جدی گفت:" Saurav Chopra, Perkbox مدیر عامل شرکت.

"ساخت تندرستی کارکنان یک اولویت خواهد بود ذاتی برای ایجاد یک کسب و کار موفق پست-Covid. مردم – اعم از مصرف کنندگان و یا کارکنان – فراموش نخواهد شد برندها و کسب و کار است که قادر به حمایت از خود کارکنان و یا مشتریان در یک زمان زیادی نیاز است."

با وجود یافته های 88% احساس کارفرمای خود نگاه کرده بود پس از آنها را به خوبی در طول این بیماری همه گیر. اقدامات انجام شده شامل فردی check-ins با کارکنان (45%) شرکت اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتر در ساعات کاری (33%) و از راه دور اجتماعی جلسات و فعالیت ها برای حفظ ارتباط خوب بین تیم های (32%).

بیست و هشت درصد از کارفرمایان در حال اجرا هر دو عاطفی و سلامت مالی طرح پس از مستند با بیشتر از 36% برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بیشتر در کارکنان تندرستی طرح پست-Covid.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب