Coronavirus: چگونه بهداشت عمومی انگلستان است که نگه داشتن کارکنان امن

Jarretera / Shutterstock.com بهداشت عمومی انگلیس گفت: کارکنان که نقش کلیدی در ارائه مشاوره به دولت در آن coron

توسط AKHSHIJNEWS در 18 اردیبهشت 1399

Jarretera / Shutterstock.com

بهداشت عمومی انگلیس گفت: کارکنان که نقش کلیدی در ارائه مشاوره به دولت در آن coronavirus پاسخ به جلوگیری از های میز و چوب به یک سیستم راه را در دالان های آن, در میان دیگر اقدامات.

رئیس مردم افسر دبورا مکنزی که در پاره ای از موارد بازگشت به کار وبینار توسط شرکت حقوقی پل Hastings گفت: PHE حال اجرا متعدد اجتماعی فاصله اقدامات در سراسر آن بیش از 30 نقطه در انگلستان است.

مکنزی گفت: حدود یک سوم از نیروی کار خود را در حال حاضر در محل کار اعم از اپيدميولوژيستها و پزشکان به دانشمندان علوم اجتماعی.

"[کسانی که مشغول به کار هستند] بسیار مرکزی به کار است که باید انجام شود در این زمان," او گفت:. "ما واقعا با تمرکز بر بسیاری از راه های عملی به مردم اجازه می دهد به کار ادامه خواهد داد."

بسیاری از کارکنان مشغول به کار بودند از خانه اما برای کسانی که نیاز به بازدید از محل کار اقدامات لازم برای نگه داشتن افراد امن شامل عامل یک طرفه سیستم در آن دالان; برگزاری زوم جلسات حتی در جایی که شرکت کنندگان در همان ساختمان; در حال دور شدن از "فعالیت بر اساس" ایستگاه های کاری و میز های و تغییر عملیات در کارکنان محیط های اغذیه فروشی.

مختلف بسته های حمایتی معرفی شده بود از جمله یک جعبه ابزار برای مدیران. آن بهداشت حرفه ای تیم نیز در دست برای حمایت از کارکنان.

یک سوال در مورد اینکه آیا او تا به حال نشانه ای از آنچه نخست وزیر بوریس جانسون اعلام خواهد کرد در روز یکشنبه – از آن شده است به طور گسترده ای این باورند که برخی از زمان مستند اقدامات را آرام شود و مردم می تواند بازگشت به کار از اوایل 26 May – مکنزی گفت: PHE به حال "آماده کارکنان است که هر چه اتفاق می افتد آنها مشغول به کار خواهد شد در هفته آینده در همان راه به عنوان آنها باید این هفته".

"این برای ما مهم است به صرف زمان با توجه به [آنچه اعلام] معنی است و چگونه به پاسخ," او گفت:.

مکنزی اضافه شده که PHE به عنوان با دیگر ادارات و سازمان های اجرایی صرفا به توصیه دولت و گروه ها مانند گروه علمی برای شرایط اضطراری (مریم گلی) در coronavirus مسائل پس نمی دانم این مطالب از نخست وزیر و سخنرانی در روز یکشنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب