کروناویروس یک فرصت است اما همچنین یک خطر شغلی برای سلامتی

Yui Mok/PA سیم/PA تصاویر به عنوان مقیاس از بازگشت ما به چالش تبدیل شدن به روشن Covid عصر است به احتمال زیاد من

توسط AKHSHIJNEWS در 17 تیر 1399

Yui Mok/PA سیم/PA تصاویر

به عنوان مقیاس از بازگشت ما به چالش تبدیل شدن به روشن Covid عصر است به احتمال زیاد منجر به افزایش انتظار است که کارفرمایان را فعالانه حمایت از سلامت کارکنان استدلال Dr Paul Williams. این یک فرصت برای بهداشت حرفه ای بلکه به ارمغان می آورد با آن پتانسیل برای طولانی مدت ریسک اعتباری.

حفاظت از مردم از Hlb-19 در حال رفتن به گرفتن سخت تر و نقش بهداشت حرفه ای خواهد بود و مهم تر از همیشه. ما در حال حاضر وارد فاز جدیدی از کروناویروس همه گیر که ما شروع به کار به سوی یک مرحله به مرحله پایان به مستند و در نهایت پس از Covid جهان است.

درباره نویسنده

Dr Paul Williams تقسیم جمهور MAXIMUS بریتانیا و رئیس جمهور سابق SOM (جامعه طب کار)

شکار برای یک قابل اعتماد آنتی بادی آزمون همچنان ادامه دارد در حالی که واکسن محاکمه شروع به نشان می دهد وعده. دولت اعلام کرده است که چشم انداز 30 میلیون واکسن در دسترس ساخته شده توسط سپتامبر اگر محاکمه در ادامه به موفقیت باز کردن این امکان در آینده نزدیک به یک دراز مدت حل بحران این سال است.

اما در حالی که خبر خوب وجود دارد به عنوان موارد همچنان به کاهش و مستند محدودیت شروع به بلند ما یک راه طولانی از بازگشت به حس نرمال که ما طلب است. وجود دارد مقدار زیادی از روزهای سختی را در پیش رو و هر فرد و کسب و کار حیاتی مسئولیت برای اطمینان از ما نمی افتد در این پرش از روی مانع و خطر ظهور مجدد عفونت.

در برابر این پس زمینه صدا شغلی مشاوره سلامت مهم تر است در حال حاضر از آن تا کنون بوده است. که در آن در طول تاریخ آه گاهی اوقات به عنوان محیطی برای کسب و کار اصلی عملیات نمی توان آن را ندارد.

کارفرمایان به دنبال ما را به مرتب کردن بر اساس واقعیت از داستان و ترجمه دولتی راهنمایی به عملی مراحل خاص خود را برای شرایط منحصر به فرد. با بازگشایی اقتصاد در جریان است هیچ کس نمی تواند به استطاعت صبر کنید برای دستیابی به موفقیت است که ممکن است سال های دور.

ممکن است ما در یک به طور کامل وضعیت منحصر به فرد – اما سعی و آزمایش روش های بهداشت حرفه ای مورد نیاز در حال حاضر بیشتر از همیشه.

مدیریت بازگشت به کار

بازگشت به کار پس از coronavirus خواهد بود که بزرگترین و پیچیده ترین انتقال افراد در محیط کار در تاریخ مدرن است.

کسب و کار در سراسر کشور آغاز بی سابقه ماموریت به طراحی مجدد دفاتر عملیات فرآیندهای منابع انسانی و شیوه های مدیریت برای ایمن ماندن در برابر یک ویروس است که در حال حاضر علاج ناپذیر باقی می ماند.

ما را دیده اند در حال حاضر باور نکردنی در راه است که در آن کسب و کار و کارکنان باید به سرعت اقتباس به کار از خانه محیط زیست است. توقف تدریجی مستند بسیار سخت تر خواهد بود و نیاز است که مثبت, انعطاف پذیر و انعطاف پذیر ذهنیت را ادامه دهد.

در بسیاری از موارد کارکنان را مجبور به ادامه با دو متر اجتماعی فاصله و دقیق بهداشت کنترل. برخی از شرکت ها به دنبال در چگونه فن آوری می تواند کمک به کارکنان در انطباق با این قبیل ارائه ساعتهای هوشمند است که به شما هشدار زمانی که شما بیش از حد به کسی.

کسب و کار ما به عنوان مثال بوده و ارائه مشاوره به شرکت ها در راه حل های مختلف – از تقسیم تیم ها به گروه های به محدود کردن اعداد در سایت بر روی مبهوت روز کاری. برای بسیاری از اتاق های مبتنی بر کارکنان, کار از خانه خواهد شد در دراز مدت تنظیم.

یکی از چیزهایی که مهم است که برای همه کسب و کار بدون در نظر گرفتن بخش است که زیر سلسله مراتب از روش های کنترل.

هر روش ما با استفاده از به منظور محدود کردن خطر ابتلا به این ویروس تبلیغ را می توان به یک لیست به ترتیب اهمیت: حذف جایگزینی, تفکیک, مهندسی کنترل, کنترل های اداری و – در نهایت پس از تمام موارد بالا ارائه تجهیزات حفاظتی. اجرای اقدامات در این رشته بسیار مهم است برای اطمینان از آنها به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است.

مردم در حال بازگشت به کار شده اند تحت تاثیر این بیماری همه گیر در راه های مختلف چه از طریق بیماری و مسائل مالی از دست دادن عزیزان و یا دائم از کار و زندگی. کارمند تندرستی استراتژی نیاز به قوی و پاسخگو به این نیازها در طول باقی مانده از بحران است.

هرگز کارفرمایان گرفته در چنین سطح بالایی از مسئولیت برای سلامت کارکنان خود را. آن حیاتی است که کارفرمایان خطر-ارزیابی کارکنان و حساسیت خود را به این ویروس. آن است که بهترین راه برای حفاظت از آسیب پذیرترین شناسایی کسانی که حداقل در معرض خطر است که می تواند حمایت بیشتر با عملیات ضروری است که نمی تواند در خانه انجام می شود و نگه داشتن افراد سالم و اطمینان است.

به دنبال بیشتر جلو Covid عصر است به احتمال زیاد منجر به افزایش انتظار است که کارفرمایان را فعالانه حمایت از سلامت کارکنان. طولانی مدت ریسک های اعتباری از انجام این کار در حال تبدیل شدن روشن است. بهداشت حرفه ای باید در دست به حمایت از این انتقال و کمک به کسب و کار upskill و وفق دهند.

وجود ندارد و rulebook', تنها ارشاد

این وضعیت بی سابقه است و بسیاری از این اقدامات وابسته به کارکنان به طور داوطلبانه مطابق با آنها. راهنمایی است که به چالش کشیدن برای به اجرا درآوردن. به عنوان کارشناس صدای در اتاق در مسائل بهداشتی ما باید کمک به کارفرمایان صحبت می کنند به وضوح و با قدرت در مورد مراحل گرفته شده است.

برخی از مردم در حال, ترس از ترک خانه های خود و خطر عفونت است. دیگران نا امید با مستند شروع کرده اند و شکستن دستورالعمل. هر دو گروه نیاز به اطمینان در مورد آنچه که اتفاق می افتد و به همین دلیل آنها خواسته شده است که به پایبندی به اقدامات.

دولت دستورالعمل نمی خواهد توضیح دهد که چگونه برای پاسخ به یکی از کارکنان که در حال تجربه قابل توجهی در مسائل مربوط به سلامت روان به عنوان یک نتیجه از مستند یا بیشتر جزئیات دقیق از نحوه طراحی خود را به دفتر طرح. این آبشار به بهداشت حرفه ای – کسانی که منحصر به فرد قرار داده شده را به سلامت تخصص در یک محیط کار – برای کمک به جامعه کسب و کار در پاسخ به یک غیر قابل پیش بینی اغلب در حال تغییر بحران است.

عنوان شغلی بخش سلامت ما نیاز به مطمئن شوید که ما در قلب این گفتگو. کسب و کار راه اندازی مجدد برنامه ریزی را شامل تصمیم گیری های عملیاتی است که به طور معمول نشسته خارج از حوزه بهداشت حرفه ای ، کارمند بهداشت در حال حاضر یک بخش حیاتی از چگونگی کسب و کار مدیریت خطر و ادامه عملیات و ما باید برای کمک به رهبران کسب و کار وفق دهند به این واقعیت است که.

از آن آسان است برای خوش برای پرش بر اخبار مثبت و کسانی که ترس بیشتری برای واکنش نشان می دهند به هر ترساندن داستان. است که به همان اندازه مورد برای رهبران کسب و کار به عنوان آن را برای کارکنان. آن است که ما به حرفه ای به عنوان آرام قدرت و کار با کارفرمایان به نگه داشتن بسیاری از مردم به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن