Covid-19: برزیل Bolsonaro trumps تهمت

جرم و جنایت و عدالت, اقتصاد و تجارت, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, امریکا لاتین و کارائیب TerraViva ساز

توسط AKHSHIJNEWS در 2 اردیبهشت 1399
جرم و جنایت و عدالت, اقتصاد و تجارت, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, امریکا لاتین و کارائیب TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سیدنی و کوالالامپور, Apr 21 سال 2020 (IPS) - با حضور رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro منصوب پزشکی کارآفرین نلسون Teich جدید خود وزیر بهداشت در 17 مارس. تاجر به سرعت تکرار رئیس خود را " میل به رزومه, کسب و کار به عنوان معمول بدون در نظر گرفتن آن به طور بالقوه کشنده عواقب.

Bolsonaro تا به حال اخراج قبلی خود سلامت وزیر ناراضی توسط Luiz Henrique Mandetta عمومی اظهارات نیاز به مستندات و فیزیکی فاصله. Mandetta شلیک شد ملاقات با خشم در سراسر برزیل. قفل-کردن شهروندان ضرب دیده گلدان و تابه فریاد "Bolsonaro قتل".

Anis Chowdhury

در جلسه توجیهی نهایی خود را به عنوان وزیر Mandetta خواست کارکنان برای به چالش کشیدن "کره زمین" و کوه یک "سرکش دفاع از زندگی و علم". "نترس" او گفت: "علم نور است ... و آن را از طریق علم است که ما راه را پیدا کردن از این است."

Covid-19 آخرالزمان
در ضمن برزیل آغاز شده است حفر بزرگ گورستان جلوتر از پیش بینی اوج ملی Covid-19 بیماری همه گیر. در سائو پائولو را به ویلا Formosa گورستان بزرگترین در امریکا لاتین حدود 20 بیل در حال حفر گور در سراسر ساعت.

در پرشوری مصاحبه, محبوب, رئیس جمهور سابق لولا دا سیلوا متهم Bolsonaro از پیشرو برزیل "به کشتارگاه" با غیر مسئولانه و مدیریت بحران است. رسما تایید موارد باید افزایش یافت و به بیش از 38,000 با نزدیک به 2500 کشته از مارس 19.

اما این آمار و ارقام به احتمال زیاد درک وخامت اوضاع به برزیل متحده هیچ استاندارد روش تست و عمدتا تست کسانی که در بیمارستان بستری است. یک گروه تحقیقاتی برآورد عفونت های واقعی در 15 بار رسمی شماره. لولا جانشین Dilma روسف خواسته است: "چرا هیچ تست ؟ آنچه آنها در تلاش برای پنهان کردن?"

یکی دیگر از مطالعه پروژه هایی که بدون هر گونه اقدام برای جلوگیری از همه گیر برزیل می تواند بیش از 1.15 میلیون مرگ و میر و 529779 تنها با 'افزایش یافته اجتماعی فاصله برای افراد مسن بیش از 70. حتی با مستند اقدامات و گسترده تست تلفات هنوز هم 44,200 به علت دیر عمل است.

Bolsonaro در مقابل دولت و استانداران
با وجود تهدید کننده زندگی خطرات Bolsonaro است و در مقایسه با C-19 تهدید به "کمی آنفولانزا" یا "سرد" و رد آن را به عنوان یک رسانه-به کرات از "فانتزی". او را رد کرد و اقدامات پیشگیرانه به عنوان "هیستریک" است و بارها و بارها خواستار آن شدند که دولت فرمانداران خود را برداشت اجتماعی فاصله گرفتن سفارشات.

جومو Kwame Sundaram

در مارس 24, Bolsonaro شبیه سازی ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا "کسانی که زیر 40 و به ندرت مرگ از coronavirus و حتی این که او در 65 نباید نگران بود چرا که او یک ورزشکار در گذشته". در آوریل 8, Bolsonaro گذشت باک "هر خانواده برای محافظت از آن در افراد مسن به پرتاب این مسئولیت به دولت است."

Bolsonaro نادیده گرفته شده اجتماعی فاصله توصیه اصرار دیگران را نیز نادیده گرفتن آنها. در یک طرفدار دولت رالی به نام او در مارس 15, او را تکان داد دست در دست جمعیت در حالی که قرار بود در قرنطینه پس از 24 نفر بود که سفر او به ایالات متحده در حال آزمایش مثبت برای ویروس!

رئیس جمهور برزیل نیز به شدت انتقاد کرد در برزیل دولت فرمانداران که دستور داده اند و مغازه ها و مدارس بسته به سرعت گسترش این بیماری همه گیر است که تهدید به پایمال کردن نظام سلامت در امریکا بزرگترین کشور. با این وجود برزیل 27 دولت فرمانداران باید ئی حفظ محدودیت.

سائو پائولو بوده است کانون شیوع در برزیل. بدون ارائه یک پاره از شواهد Bolsonaro متهم دولت از اغراق آن Covid-19 مرگ و میر. فرماندار آن جاو Doria متهم کرده است Bolsonaro از رها کردن یک "حمله کنترل نشده" در برابر او خود را برای اقدامات سخت در از لحاظ اقتصادی بسیار مهم صنعتی دولت است.

Bolsonaro در مقابل دادگاه کنگره
رئيس جمهور در مارس 20 فرمان اجرایی سلب متحده از قدرت را محدود و مردم را به جنبش لغو شد توسط دادگاه برزیل چهار روز بعد.

در مارس 23, Bolsonaro صادر ریاست جمهوری به منظور تعلیق مهلت برای سازمان های دولتی برای پاسخ به درخواست اطلاعات از جمله سیاست های خود را به آدرس بهداشت و درمان اضطراری. برزیل کنگره را رد کرد و فرمان.

در مارس 27, یک دادگاه فدرال به حالت تعلیق Bolsonaro را فرمان ریاست جمهوری قبلی بعد معافیت کلیساها و قرعه کشی خانه ها از دولت و شهرداری سلامتی مقررات طبقه بندی آنها به عنوان خدمات ضروری نیز محرومیت دولت فدرال بیش از حاکم اجتماعی فاصله اقدامات مصوب متحده است.

در مارس 28, یک قاضی فدرال دستور داد که دولت فدرال برای جلوگیری از یک کمپین تبلیغاتی اصرار برزیل به دست انداختن اجتماعی فاصله توصیه های آغاز شده توسط خود رئیس جمهور ارتباطات و پسر سناتور Flavio Bolsonaro.

در تاریخ 1 آوریل Bolsonaro در وبسایت خود ادعا کمبود مواد غذایی و دیگر محصولات ضروری به دلیل Minas Gerais دولت اقدامات دولت که خود وزیر کشاورزی بعد از بستری بود نادرست است.

نظامی بازگشته است

در ضمن برزیل نخبگان در حال از دست دادن ایمان در Bolsonaro خود را به عنوان دست زدن به بحران تهدید به تماس به سوال کل وضعیت موجود. در پاسخ Bolsonaro منصوب شده است او رئیس ستاد ژنرال والتر براگا Netto به رئیس جدید کمیته بحران.

براگا Netto ستایش بود توسط معاون رئیس جمهور ژنرال همیلتون Mourão برای "انجام آنچه ما (ارتش) می دانید قرار دادن خانه در" کمتر از یک هفته پس از Mourão جشن سال 1964 مورد حمایت آمریکا از کودتای نظامی که منجر به 21 سال دیکتاتوری نظامی به tweeting "56 سال پیش نیروهای مسلح مداخله به صورت اختلال براندازی و فساد که زده موسسات و ترس مردم".

در همین حال فرمانده ارتش ژنرال ادسون Leal پوجل صادر مارس 24 بیانیه ای هشدار داد: "این بازوی قوی عمل خواهد کرد در صورت لزوم و دوستانه دست خواهد شد بیشتر توسعه یافته تر از همیشه به ما برزیل برادران" نتیجه رسید "ما مبارزه خواهد کرد و بدون ترس!"

پیشنهاد شده است که براگا Netto در حال حاضر "عملیاتی جمهور" با ارتش و حمایت, حداقل برای مدت زمان Covid-19 بحران است. در آوریل 19, Bolsonaro پیوست تظاهرات در برازیلیا در اعتراض coronavirus مربوط به مستندات خواهان یک کودتای نظامی در خارج از ستاد و ارتش!

هدف اصلی از افزایش فدرال قدرت اجرایی انتظار می رود که جلوگیری و در صورت لزوم سرکوب فزاینده احتمال انفجار اجتماعی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب