COVID-19: کشورهای در حال توسعه باید پشت سر نمی شود

اقتصاد و تجارت جهانی, عناوین, سلامت, تجارت و سرمایه گذاری نظر WAGENINGEN هلند / رم ممکن است 5 سال 2020 (IPS)

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399
اقتصاد و تجارت جهانی, عناوین, سلامت, تجارت و سرمایه گذاری

نظر

We have identified nine misconceptions doing the rounds on social media in Africa and set out to counter them. The purpose of debunking these myths is to provide people with trusted information.

WAGENINGEN هلند / رم ممکن است 5 سال 2020 (IPS) - جهانی شدن شده است یک راننده برای افزایش رفاه در سراسر جهان اما از آن شده است در جهت معکوس در سال گذشته با توجه به رشد پوپولیسم در آمریکا و اروپا. این COVID-19 همه گیر ممکن است به خوبی ارائه شتاب بیشتر به طور فزاینده ای ملی بهره گرا سیاست در غرب است.

با این وجود شایع در پاسخ به COVID-19 مورد نیاز است که در آن کشورهای غنی و پشتیبانی از کشورهای در حال توسعه در کاهش اثرات بر فقرا. COVID-19 ارائه می دهد یک فرصت برای احیای همکاری در سراسر جهان اما و رهبران سیاسی در آمریکای شمالی و اروپا نیاز به گسترش چشم انداز خود را در کاهش این بیماری همه گیر است اثرات.

دهه گذشته را دیده اند ظهور بسیار پیوسته جهان است. شده است وجود دارد افزایش عظیم در تجارت جهانی سفر و گردشگری و این به ارمغان آورده مزایای عمده برای بسیاری از مردم جهان با درآمد افزایش و فقر رها.

اما همانطور که با تمام گرایش عمده وجود دارد نیز بازنده در روند سریع جهانی شدن است. در کشورهای توسعه یافته نابرابری درآمد بوده و در حال سقوط پس از جنگ جهانی دوم شروع به افزایش است. همراه با این رشد تنفر از کارگران که قادر به تغییر از مرگ صنایع مانند فولاد و منسوجات که در آن واردات از کشورهای در حال توسعه بودند بهتر و ارزان تر است.

این COVID-19 همه گیر ممکن است آخرین میخ بر تابوت جهانی شدن است. شرکت در ایالات متحده و اروپا خواهد شد و گام به دور از بلند زنجیره تامین و فقط در زمان تحویل است که به کمک درایو کردن هزینه ها. همه کشورها تلاش خواهد کرد برای ساخت تا تولید "کالاهای اساسی" از جمله تجهیزات پزشکی و احتمالا حتی مواد غذایی
این سیستم جهانی شده است به طور فزاینده ای در معرض خطر برای چند سال گذشته به خصوص از احزاب پوپولیستی کار در ترس و تنفر از کسانی که احساس سمت چپ توسط جهانی شدن است.

این COVID-19 همه گیر ممکن است آخرین میخ بر تابوت جهانی شدن است. شرکت در ایالات متحده و اروپا خواهد شد و گام به دور از بلند زنجیره تامین و فقط در زمان تحویل است که به کمک درایو کردن هزینه ها. همه کشورها تلاش خواهد کرد برای ساخت تا تولید "کالاهای اساسی" از جمله تجهیزات پزشکی و احتمالا حتی مواد غذایی.

این همه تاثیر تجارت به ویژه از کشورهای در حال توسعه. در همان زمان اعتباری و سرمایه گذاری خواهد شد تا حد زیادی متمرکز برای کمک به شرکت های داخلی در کشورهای توسعه یافته با کمی سمت چپ برای جریان به کشورهای در حال توسعه.

این واژگونی جهانی تولید زنجیر خبر بد برای کشورهای در حال توسعه در آینده زمانی که اورژانس پزشکی پاسخ به COVID-19 نقاشی هستند به شدت در عمومی و خصوصی منابع و مستندات در حال ضربه زدن به توليد و اشتغال در هر دو رسمی و غیر رسمی بخش است.

در حالی که جهانی شدن بسیاری از گناهان آن است که مفید به درک آن را اجازه می دهد هر دو در حال توسعه و کشورهای در حال توسعه به طور قابل ملاحظه ای افزایش استانداردهای زندگی. اما بسیار ساخته شد در پشت در کارگران در کشورهای در حال توسعه.

بسیاری از کارگران اغلب زنان مشغول به کار برای ساعت های طولانی در غیربهداشتی و پرخطر کارخانه های تولید پوشاک و تولید قطعات; در آفریقا هزاران نفر تاريخيش در معادن برای استخراج مواد معدنی مورد نیاز برای تولید لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند است.

این کارگران بودند که سکوت قربانیان از جهانی شدن که فقط به اخبار آمد که این آتش سوزی در یک کارخانه لباس و یا سقوط از یک معدن. آنها بهتر است – بسیاری از بالاتر از خط فقر – اما همچنان تیره و تار با وجود این خطر که حتی یک شوک خواهد آنها را ارسال فزاینده بازگشت به فقر و بیچارگی.

با همه گیر به احتمال زیاد منجر به رکود اقتصادی شدید در آمریکا و اروپا بسیار توجه دولت را به نوبه خود به حمایت از کسانی که تحت تاثیر در کشورهای خود و در اتحادیه اروپا ، این قطعا مورد در ایالات متحده آمریکا که در انتخابات آینده ریاست جمهوری را پیدا خواهد کرد جمهوریخواهان ضرب و شتم درام آمریکا برای اولین بار.

اما به احتمال زیاد مشابه و بلاغت در سراسر اروپا است. بسیاری از آموخته اند خود را از دست زدن به پناهندگان/مسئله مهاجرت که همبستگی برنده نیست رای. اثرات اقتصادی از COVID-19 بالا به خصوص در کشورهای جنوب اروپا.

در سال آینده تعداد زیادی از سیاسی انرژی در اتحادیه اروپا تلف خواهد شد در یک بحث در مورد چگونه به تعادل حمایت برای برخورد با اثرات COVID-19 و بی معنی فراملی بودجه از رده خارج سازمانی و مدل های اقتصادی. با وجود این تلاطم سیاسی, تلاش برای کاهش تاثیر اقتصادی بحران در کشورهای OECD را خاموش. این شامل افزایش اعتبار برای کسب و کار و خود اشتغالی تاخیر در جمع آوری مالیات و تضمین درآمد پایه پشتیبانی می کند.

اما در اورژانس وجود دارد به سختی هر اشاره ای در سیاست و بحث های عمومی از اثرات COVID-19 در کشورهای در حال توسعه اجازه دهید به تنهایی اثرات اقتصادی بر فقیر در این کشور است. اما چرخش پشت در کشورهای در حال توسعه خواهد بود یک اشتباه تاریخی برای ایالات متحده آمریکا و اروپا برای, اخلاقی, سیاسی و اقتصادی ،

آن است که به سرعت تبدیل شدن به روشن است که اقتصادی و اجتماعی اثرات COVID-19 در کشورهای در حال توسعه خواهد کشش فراتر از فوری پزشکی و هزینه های اجتماعی است. در حال حاضر که گزارش برخی از 255,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 جهان و بیش از 3.6 میلیون موارد تایید شده.

این اعداد به احتمال بسیار زیاد به underreport موارد و مرگ و میر در کشورهای در حال توسعه که در آن COVID-19 گسترش است اما پزشکی و تست تجهیزات در تامین کوتاه مدت هستند. اما اثرات ثانویه نیز ممکن است بسیار فراتر از این اولیه اثر است. صدها میلیون نفر از مردم بسیاری از کسانی که کار در مقیاس کوچک بخش خدمات را به طور ناگهانی خود را بدون شغل.

به طور سنتی بسیاری از این افراد با اتکا رسمی شبکه در زمان استرس و سختی. اما شبکه های ایمنی است که کار را از طریق خانواده و دوستان بعید به کافی: بسیاری از بستگان است که می تواند در غیر این صورت ارائه پشتیبانی را نیز از دست داده اند کار خود را.

روابط خانوادگی ممکن است تحت فشار از قفل پایین: دو برابر شدن خشونت خانگی گزارش شده است به عنوان یک نتیجه از مردم را حبس به خانه ها و محله ها در ترکیب با زیان کار – قرار دادن فشار بیشتر بر شبکه های اجتماعی است. بسیاری از فقرا را از دست دادن بخش مهمی از پس انداز خود را برای مقابله با بحران کنونی مؤثر در تمام مراحل زندگی از جمله تحصیل و ازدواج و حقوق بازنشستگی.

در سراسر کشورهای در حال توسعه, دولت, سازمان های غیر دولتی و خصوصی و موسسات خیریه به سرعت در حال آماده سازی خود برای دیدار فوری مواد غذایی و نیازهای پزشکی از فقیرترین و آسیب پذیر بخش از جمعیت است. اما آنچه مورد نیاز است که می رود فراتر از زندگی-صرفه جویی در امداد و بقا حمایت است که در حال حاضر ارائه شده است.

دولت ها در کشورهای در حال توسعه به زودی نیاز به شروع به فکر کردن در مورد آنچه که در حال کلید مراحل بعدی برای به حداقل رساندن آسیب به اقتصاد خود و جوامع است. با وجود بحران کنونی بسیار مهم است که کشورهای OECD رسیدن به این دولت و ارائه پشتیبانی: چالش هایی برای بازسازی موسسات و اقتصاد را فراتر از ظرفیت بسیاری از کشورهای در حال توسعه.

حمایت مورد نیاز متنوع است. واضح است که در کوتاه مدت وجود دارد که نیاز به کمک های پزشکی و در فقیرترین کشورها حمایت غذایی. این است که بلافاصله به دنبال بدهی های دولت و شرکت ها نیاز به قادر به زنده ماندن از بحران به طوری که اقتصاد را می توان ساخته شده است تا به سرعت زمانی که COVID-19 آغاز شده عقب.

یک اولویت اصلی برای فقرا در کشورهای در حال توسعه مربوط به reentering بازار کار است. در کوتاه مدت افزایش رقابت برای شغل می توان انتظار داشت به طور بالقوه مؤثر بر پرداخت سطح. علاوه بر این وجود دارد که نیاز به بازسازی مالی بافر برای رویدادهای مانند مجالس ترحیم و عروسی و بیماری و سن; اطمینان از ادامه فرصت های آموزش و پرورش; آدرس خشونت و حفظ سلامت روانی از کسانی که تحت تاثیر COVID-19 یا غیرمستقیمی.

این پاسخ را باید شامل طیف گسترده ای از ملی و چند ملیتی بدن از جمله صندوق بین المللی پول و سازمان ملل متحد, سازمان های غیر دولتی و کمک های توسعه ای سازمان. با توجه به پیچیدگی و دامنه کار قابل توجهی بودجه و برنامه ریزی دقیق و هماهنگی مورد نیاز خواهد بود. همچنین بخش خصوصی باید مسئولیت خود را. به طور بالقوه بدهی برای شرکت ها می تواند ساخته شده مشروط بر کمک به کارکنان برای مقابله با COVID-19 اثرات.

متاسفانه هنوز توجه بسیار کمی در غرب برای کاهش اثرات COVID-19 در کشورهای در حال توسعه. بسیار کمی وجود دارد که اگر هر گونه بحث در مورد چگونه کشورهای در حال توسعه می تواند کمک در برخورد با اثرات مختلف از COVID-19.

با این وجود, کند, پاسخ تنها به تشدید اقتصادی و اجتماعی پس از بحران در این کشور است. ما در یک نقطه عطف: کاهش فقر, بیماری های همه گیر تغییر آب و هوا و دیگر چالش های جهانی نیاز فوری و هماهنگ پاسخ.

این COVID-19 بحران ارائه می دهد یک انتخاب: بازسازی همکاری جهانی بر اساس منافع مشترک آموزش و پرورش احترام و حمایت برای کسانی که در نیاز و یا افزایش تمرکز بر روی خود و منافع کوتاه مدت است که تنها منجر به ایجاد بحران و کاهش ظرفیت به مقابله.

از این رو ما برای تماس فوری شروع بحث به ویژه در غرب و از جمله تلاش های مورد نیاز برای مقابله با COVID-19 تمرکز بر کسانی که نیاز به این حمایت بیشتر یعنی فقیر در کشورهای در حال توسعه.

لارس Hein استاد در محیط زیست سیستم های تجزیه و تحلیل در دانشگاه واخنینگن هلند. او در بیش از 30 کشورهای در حال توسعه به عنوان کارکنان سازمان ملل متحد و در حالی که شاغل در بخش خصوصی است.

داوود خان سابق ارشد رسمی سازمان ملل متحد که در حال حاضر زندگی بین ایتالیا و پاکستان است. او به عنوان خوانده شده اقتصاد در دانشکده اقتصاد لندن و دانشگاه آکسفورد که در آن او بود رودز محقق است. خان دارای مدرک کارشناسی در مدیریت زیست محیطی از کالج سلطنتی علوم و تکنولوژی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن