COVID-19: زنجیره تامین جهانی مقاومتی متکی به آب و صابون برای کارگران

توسعه و کمک های, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین فقر & SDGs, TerraViva ملل متحد تصفیه آب و فاضلاب نظر امو

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399
توسعه و کمک های, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین فقر & SDGs, TerraViva ملل متحد تصفیه آب و فاضلاب

نظر

اموزش Romer ارشد بخش خصوصی مشاور WaterAid

کارگران در یک کارخانه پوشاک شستن دست داشتن یاد گرفتم در مورد اهمیت شستن دست ها از طریق بهداشت رفتار آموزش. نرینگنج بنگلادش 2020. اعتبار: WaterAid/Drik/پرویز احمد

لندن, مارس 22 سال 2020 (IPS) - به عنوان COVID-19 مستند محدودیت در سراسر جهان شروع به آرام مکالمه جمعی منتقل شده نسبت به برنامه ریزی برای یک 'جدید طبیعی است."

با صندوق بین المللی پول پیش بینی سه درصد شیرجه به تولید ناخالص جهانی در سال 2020 بزرگترین رکود اقتصادی در تقریبا یک قرن, شرکت های بزرگ جهانی با توجه به آنچه در این معنی برای آنها و چگونه آنها می توانند با خیال راحت به برقراری مجدد خود را به حالت تعلیق عملیات.

به طور منظم شستن دست با صابون و فیزیکی فاصله حیاتی برای جلوگیری از گسترش عفونت و باید به صورت پایه و اساس هر برنامه ریزی به سر کار.

در عین حال در فقیرترین کشورهای جهان است که خانه را به میلیون ها نفر از کارگران شاغل در پوشاک و کشاورزی زنجیره تامین اجرای این اقدامات خواهد بود یک چالش بزرگ است.

اجتناب ناپذیر مجاورت فیزیکی همراه با فقدان آب و صابون برای کارگران به شستن دست های خود را – و حتی عدم آگاهی در مورد زمانی که آنها باید انجام دهند – به این معنی نیست که این تهدید به کسب و کار با این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از.

بسیاری از این کشورها اقتصاد شکننده که اجرای COVID-19 انعطاف پذیر, آب, بهداشت و نظافت (شستشو) راه حل های حتی بیشتر به چالش کشیدن.

ILO به نام برای اشتغال به سیاست های عمدتا تمرکز بر روی مهم اشتغال و درآمد از مکانيزمهای دفاعی در تلاش برای جلوگیری از ابتلا به فقر است.

بهبود نیروی کار به استانداردهای همچنین باید شامل مترقی و به همان اندازه دارای اولویت اقدام با توجه به سلامت و بهداشت کارگران است. اگر دسترسی به آب تمیز و بهداشت خوب امکانات در نظر گرفته نمی, نه تنها جان میلیون ها نفر در معرض خطر است اما کسب و کار روبرو خواهد شد چالش های قابل توجهی در برقراری دوباره عملیات.

جهانی زنجیره تامین تنها زنده خواهد ماند اگر کسب و کار اقدام می آید, به, بهداشت, بهداشت و سلامت, چای چینان و کشاورزان و صنعتگران و نساجی تولید و عرضه زنجیره ای کارگران در جهانی جنوب غرب با زیر بنای موفقیت کسب و کار در یک پست COVID-19 جهان است.

با یکی از ده نفر در سطح جهان فاقد آب سالم در خانه و یکی در چهار نداشتن مناسب و معقول توالت حیاتی نه تنها به در نظر گرفتن نه تنها کارخانه و زمینه اما فراتر از عملیاتی حصار خط به جوامع که در آن کارگران برای تقویت محل کار انعطاف پذیری است.

کارگران در یک کارخانه پوشاک شستن دست داشتن یاد گرفتم در مورد اهمیت شستن دست ها از طریق بهداشت رفتار آموزش. نرینگنج بنگلادش 2020. اعتبار: WaterAid/Drik/پرویز احمد

WaterAid اتحاد دیرینه روابط با تعدادی از پوشاک کارخانه در بنگلادش که در آن ما کار کرده اند با شرکای تامین آب و بهداشت دسترسی به کارگران و فشرده بهداشت تغییر رفتار مبارزات برای هر دو شاغل در کارخانه ها و جوامع اطراف است.

پس از همه گیر شیوع ما نصب شده اضافی شستن دست ها امکانات و تحویل یک COVID-19 خاص بهداشت کمپین رسیدن به بیش از 20 ، 000 کارگران در عرض یک هفته. ما همچنان به همکاری نزدیک با مدیریت کارخانه برای فعال کردن خود و بازگشت امن به بهره برداری پست مستند.

اقدام در آب, بهداشت و دارای پتانسیل برای حفاظت در برابر شرکت های عملیاتی اعتباری نظارتی و ریسک مالی در کوتاه مدت پاسخ به COVID-19 و ساخت پایه و اساس حیاتی بلند مدت انعطاف پذیری در برابر شوک آینده.

برای شرکت های جهانی زنجیره تامین که با تجربه بسیار زیاد لجستیکی و مالی اختلال تقاطع بین نیروی کار و بهداشت و رفاه اقتصادی ساخته شده است کاملا روشن است.

در سطح جهانی برآورد شده است که هر دلار سرمایه گذاری در, پاک, آب, بهداشت خوب و مناسب و معقول توالت بازده $5.50 در افزایش بهره وری است.

به عنوان یک شریک جهانی دولت ها در مبارزه خود را در برابر COVID-19 WaterAid یک رد پای جهانی و چهار دهه تجربه و تخصص در این بخش و ارائه شده است به منظور توسعه قرار دادی ارشاد متناسب با کسب و کار که رویکرد آنها است.

WaterAid راه اندازی, راهنمایی Prioritising بهداشت برای سلامت نیروی کار و کسب و کار انعطاف پذیری و دعوت از شرکت ها برای کار با آنها را به تغییرات پایدار در زنجیره تامین است که به بهبود انعطاف پذیری و بهره وری.

به بحث در مورد آب, بهداشت و مدیریت استراتژی و قرار دادی مواد متناسب با خود شرکت تماس بگیرید corporate@wateraid.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن