COVID-19 بیشتر به حاشیه رانده افراد معلول

آسیا-اقیانوس آرام, عناوین, سلامت, حقوق بشر نظر مهار اقدامات مانند جسمی فاصله خود و انزوا ممکن است غیر ممکن ا

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399
آسیا-اقیانوس آرام, عناوین, سلامت, حقوق بشر

نظر

COVID-19 has further marginalised persons with disabilities

مهار اقدامات مانند جسمی فاصله خود و انزوا ممکن است غیر ممکن است برای کسانی که با تکیه بر حمایت از دیگران به خوردن و استحمام. اعتبار: Bigstock

حیدرآباد, هندوستان, Jun 16 سال 2020 (IPS) - از ابتدای سال بیش از 200 کشور در سراسر جهان متاثر شده اند COVID-19. بسیاری از آنها هنوز از وضعیتی وخیم تحت اثرات مخرب این بیماری همه گیر با بهداشت عمومی و اقتصاد جهانی است و عمده ،

بازارهای در حال ظهور به نظر می رسد به خصوص آسیب پذیر با توجه به اینکه خود امکانات بهداشتی تمایل به بیمار مجهز برای مقابله با یک بیماری همه گیر از این طبیعت و مقیاس. بدتر و حتی بیشتر نگران کننده است این واقعیت است که پایان دادن به این بحران جهانی است که هنوز هیچ جا در چشم ما شده اند قادر به ارزیابی آسیب به زندگی و معیشت.

بسیاری از وکالت در چگونه برای ایمن ماندن در طول همه گیر است و نه در میان ناتوانی از افرادی که بی حرکت هستند و یا مبتلا به بیماری های روانی به دنبال این دستورالعمل ها. مهار اقدامات مانند جسمی فاصله خود و انزوا ممکن است غیر ممکن است برای کسانی که با تکیه بر حمایت از دیگران به خوردن و استحمام.
با وجود دولت اتخاذ گام های جدی از جمله ارائه درجات مختلف حمایت از شهروندان خود در آنجا باقی می ماند و بخش های خاصی از جامعه شده است که سهوا حذف شدند. افراد معلول (PwDs)—بیش از یک میلیارد دلار در شماره جهان در یک گروه.

این است زیرا بسیاری از وکالت در چگونه برای ایمن ماندن در طول همه گیر است و نه در میان ناتوانی از افرادی که بی حرکت هستند و یا مبتلا به بیماری های روانی به دنبال این دستورالعمل ها. "مهار اقدامات مانند جسمی فاصله خود و انزوا ممکن است غیر ممکن است برای کسانی که با تکیه بر حمایت از دیگران به خوردن و استحمام." سازمان بهداشت جهانی (WHO) با صدور سند برجسته این موضوع و توضیح میدهد که چگونه افراد معلول ممکن است در معرض خطر بیشتری از ابتلا COVID-19. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • مسائل دسترسی را محدود و چگونه اغلب PwDs قادر به شستن دست های خود را
  • PwDs که نیاز به حمایت اضافی ممکن است پیدا کردن آن دشوار است برای تمرین فیزیکی فاصله و بسیاری از مراقبین ممکن است تمایلی به ارائه خدمات خود را با توجه به مسری طبیعت از رمان coronavirus
  • افراد مبتلا به اختلالات فکری نمی توان انتظار داشت برای مقابله با انزوا
  • مردم با ویژوال معلولیت تکیه بر "لمس توابع برای تحرک و کار" موجب افزایش خطر ابتلا به عفونت
  • بهداشت عمومی اطلاعات غیر قابل دسترس باقی می ماند که در عمل به عنوان یک مانع به خصوص برای افرادی که با اختلالات شنوایی
  • PwDs ممکن است در معرض خطر بیشتری به افراد با شرایط بهداشتی اساسی به ویژه کسانی که مربوط به عملکرد تنفسی, سیستم ایمنی بدن, عملکرد, بیماری قلبی و یا دیابت هستند بیشتر احتمال دارد به شما با COVID-19

در هند دولت باید بیشتر فعال

وضعیت متفاوت است در هند که در آن 2.21 درصد از جمعیت یا 26.8 میلیون نفر به طور رسمی به رسمیت شناخته شده به عنوان افراد معلول. در اینجا برخی از چالش های مشخص شده در بالا ممکن است تشدید شود به دلیل جهل و فقر و یا عدم وجود یک محیط مساعد و امکانات رفاهی.

گروه توانمندسازی افراد معلول (DEPWD) به رسمیت می شناسد که افراد معلول هستند بیشتر در معرض این ویروس به دلیل فیزیکی و حسی و شناختی محدودیت. این محدودیت ها می آیند و در این راه از ظرفیت خود را برای دسترسی به, تفسیر و استفاده از اطلاعات و خدمات موجود برای مقابله با COVID-19 و می تواند منجر به بیشتر به حاشیه راندن. وزارت عدالت اجتماعی و توانمندسازی نیز موظف است که تحت حقوق افراد معلول, 2016, بخش, در ایالات متحده و سرزمین های اتحادیه باید انتشار اطلاعات در COVID-19 در فرمت های صوتی و بریل در حالی که همچنین حصول اطمینان از وب سایت های دولتی در دسترس هستند.

در حالی که این دستورالعمل ها خوش آمدید, واقعی خود را پیاده سازی نیاز به استفاده طولانی مدت آمادگی و آگاهی توده با حمایت چند جانبه رویکرد است. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که کمی پیشرفت در اجرای این دستورالعمل خروج افرادی که متفاوت abled به تکیه بر دست دوم اطلاعات است که در زمان می تواند رقیق و/یا اشتباه و گمراه کننده است. عدم نوشتن شرح تصاویر و زبان ارتباطی در پوشش رسانه ای بیشتر شامل افراد مبتلا به اختلالات شنوایی. علاوه بر این کسانی که با عدم دسترسی و یا افرادی که با اختلال شنوایی که بستگی لب مطالعه قادر به برقراری ارتباط با پزشکان و کارکنان بهداشتی در این زمان بحران.

چالش دیگری است که دسترسی به جیره لوازم و مواد غذایی پخته شده و توزیع شده توسط مقامات و یا سازمان از تحرک به محل توزیع است خسته کننده و اضافی زیربنایی حمایت در نقطه توزیع است که اغلب محدود است. این بدون زرق و برق واکنش نشان می دهد چگونه ما به عنوان یک جامعه باید یک راه طولانی برای رفتن در حساس بودن به نیازهای افراد معلول است. در استرالیا به استناد یک نمونه جداگانه منحصر به فرد زمان خرید حافظه اختصاص داده شده برای PwDs در فروشگاه های مواد غذایی برای اطمینان از آنها دسترسی در خط با نیازهای خود را. یکی دیگر از عمده برای PwDs با این بیماری همه گیر است که برای امرار معاش خود و تولید درآمد. دو نفر از سه PwDs در هند امروز بیکار هستند و اکثریت بقیه کار در unorganised بخش به عنوان مهاجر یا قراردادی کار این گروه است که بیشتر به شدت تحت تاثیر کار ضرر و زیان با توجه به مستند. از دست دادن درآمد است که در میان دلایل اصلی که چرا PwDs در حال رانده شدن به آستانه فقر و محرومیت.

آنچه نیاز به تغییر ؟

در نامه ای به نخست وزیر, آقای آرمان علی مدیر اجرایی مرکز ملی توسعه اشتغال برای افراد معلول (NCPEDP) خواستار یکنواختی حقوق بازنشستگی, افزایش سابق gratia پرداخت اعلام کافی اقتصادی بسته بندی اطلاعات در فرمت های قابل دسترس و اجرای جامع و دستورالعمل های دقیق برای حفاظت و ایمنی PwDs.

دولت ناتوانی در کمیسیون در حال گره مقامات اختصاص داده شده به هماهنگی با سایر نهادهای ذیربط. اما پس از این موقعیت ها ad hoc در طبیعت با استقلال به برنامه ریزی و اجرای کمی وجود دارد و یا هیچ انگیزه ای برای انجام آنچه لازم است. این بی تفاوتی اشاره به نیاز فوری به ایجاد یک منحصر به فرد متمرکز قانونی بدن مشابه آنچه در سایر بخش های آسیب پذیر باید در جایی مانند کمیسیون ملی برای اقلیت ها و کمیسیون ملی برای زنان است.

ضرورت به آدرس این نمی توان overemphasised. ما در حال حاضر در اواخر پرداختن به تروما و ناراحتی تجربه شده توسط PwDs و این نیاز به توان کاهش داد و با هماهنگ و اقدام سریع است. برخی از این مراحل عبارتند از:

  • این Aarogya Setu برنامه باید شامل بخش اختصاص داده شده با اطلاعات خاص برای PwDs و اطلاعات باید در دسترس در زبان اشاره
  • گام درب تحویل از غذا و یا جیره غذایی تضمین می شود باید به صورت رایگان یا در نرخ مقرون به صرفه
  • مستقیم کمک نقدی ارائه می شود می توانید همراه با مقررات ویژه عموم سیستم توزیع (PDS) برای PwDs
  • تبدیل از مواد به 'آسان به عنوان خوانده شده' فرمت به طوری که آنها در دسترس برای افراد مبتلا به معلولیت ذهنی و یا اختلالات شناختی
  • ارائه جبران خسارت مالی برای خانواده ها و مراقبان که نیاز به توان خود جدا شده و مستعد ابتلا به عفونت
  • راه اندازی منحصر به فرد کمک در فرمت های مختلف (برای مثال تلفن و e-mail) برای PwDs برای برقراری ارتباط با دولت بپرسید و افزایش نگرانی ها
  • با توجه به مراقبان به عنوان ضروری کارگران ارائه آنها را با مقررات عبور و معافیت آنها از دیگر مستند اقدامات که ممکن است بر ادامه ارائه خدمات پشتیبانی
  • حصول اطمینان از کافی ارائه امکانات در مراکز قرنطینه و ارائه حمل و نقل به و از مراکز

در حالی که این بار هنگامی که هر کس نیاز دارد به مراقبت از خود و ارتباط برقرار کردن با دیگران با احتیاط همچنین این زمان برای جامعه به آگاهی از نیازهای PwDs و برای اطمینان از ما فراموش نمی کنیم کسانی که نیاز به کمک و حمایت و درک.

با توجه به این مستند و از دست دادن معیشت تعهد استوار قانونی و اداری سازمان به آدرس این شکاف و برای اطمینان از ورود افراد معلول هر دو در حرف و روح و روان.

Srilakshmi christine bonner سر به توسعه مهارت ابتکار برای افراد معلول (PwDs) در دکتر ردی بنیاد

این داستان در اصل منتشر شد توسط هند توسعه نقد و بررسی (IDR)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن