Covid-19 افزایش یافته است کودکان را در معرض قاچاقچیان

جرم و جنایت و عدالت, سلامت, حقوق بشر خانواده ها و جوامع و سیاستگذاران باید در حال حاضر کار در پشت سر هم برای

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399
جرم و جنایت و عدالت, سلامت, حقوق بشر

خانواده ها و جوامع و سیاستگذاران باید در حال حاضر کار در پشت سر هم برای از بین بردن این زندگی زخم تهدید

Jun 11 سال 2020 - با Covid-19 آوردن فعالیت های اقتصادی در سراسر کشور به توقف بیشتر و بیشتر مردم در حال تحت فشار قرار دادند به فقر است. از دست دادن شغل کسب و کار زیان کشاورزی و ضرر و زیان منجر به اقتصادی و استرس و فشار بسیاری به حاشیه فقر است. و به خانواده ها ارائه درمانده بدترین افراد مبتلا و همواره به کودکان است.

"46 درصد کودکان دچار چند بعدی فقر" نشان می دهد یک گزارش مشترک به تازگی توسط بنگلادش Sangbad Sangstha (BSS). و در این صورت از رشد مشکلات اقتصادی مردم باعث Covid-19 تعداد است به احتمال زیاد به ساقه تا در ماه های آینده.

از افزایش تهدیدات از برده داری مدرن—داخلی بردگی جنسی, قاچاق انسان و کار اجباری مانند گدایی و کاهش دسترسی به تغذیه اساسی امکانات بهداشت و درمان و آموزش و پرورش به افزایش خطر ابتلا به سوء استفاده عاطفی و روانی کودکان امروز به خصوص آنهایی که در دنیا به فقر هستند در معرض خطر بیشتری از بهره برداری.

با توجه به یونیسف "اقتصادی خرید اینترنتی از Covid-19 همه گیر می تواند با فشار بالا به 86 میلیون بیشتر کودکان به خانواده فقر تا پایان سال 2020 است."

نجات کودکان و یونیسف نشان می دهد که "فوری از دست دادن درآمد به معنی خانواده ها کمتر قادر به تحمل اصول اولیه از جمله آب و غذا کمتر احتمال دارد برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی و یا آموزش و پرورش و بیشتر در معرض خطر ازدواج کودکان خشونت و استثمار و سوء استفاده است. هنگامی که انقباض مالی رخ می دهد و رسیدن به کیفیت خدمات خانواده بستگی دارد نیز می تواند کاهش یافته است."

و با بیشتر و بیشتر مردم در حال تبدیل شدن بیکاری شانس از خانواده رها کردن فرزندان خود و یا استفاده از آنها برای به دست آوردن پول در حال افزایش است روز به روز. با توجه به سازمان ملل متحد دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم (UNODC) گزارش "با توجه به همه گیر بیشتر کودکان که بر روی خیابان به جستجو برای مواد غذایی و در نتیجه افزایش خطر ابتلا به بهره برداری."

و بیشتر مربوط هستند کمین در بسیاری از راه های مختلف که در آن کودکان در پی Covid-19 بودن مجبور به استثمار جنسی. برای یک, خانواده, در این بخش از جهان قادر به تغذیه "فوق العاده دهان" اغلب ازدواج کردن دختران خود را در سنین پایین. گاهی اوقات حتی در ازای پول است. این دختر کوچک را به معرض زناشویی تجاوز به عنف توسط شوهر خود را و بیشتر از نه رنج می برند شديد بهداشت باروری خسارت با توجه به بار اوایل مادری.

و اگر دختران آنقدر خوش شانس, آنها فروخته شده به قاچاقچیان توسط شوهران خود را برای پول است. گاهی اوقات در واقع شکارچیان ازدواج دختران جوان قادر به فروش آنها را برای پول خوبی را به برده داری جنسی. در حالی که نوشتن دقیق قطعه در مورد این موضوع در سال گذشته من در بر داشت که در زمان اوج ناامیدی خانواده های خود فروش دختران به فحشا. شده اند وجود دارد موارد که در آن جوان کارگران جنسی به حال ادعا کرد که آنها فروخته شده بود به dalals توسط مادران خود.

پسران جوان با یک نوع متفاوت از سرنوشت. آنها فرستاده دور به کار در بخش غیررسمی به کسب درآمد برای خانواده خود را. و برخی از این پسران جوان هستند و صید با شکارچیان به صورت قاچاق به عنوان برده و گاهی به مرد و فحشا.

با توجه به گزارش 2014 توسط Scelles بنیاد 42 میلیون نفر در سراسر جهان درگیر شدند در برده داری جنسی. از آنها حدود هشت میلیون مرد بودند—آن است که نه فقط زنان که در معرض خطر قاچاق و برده داری جنسی. نر فحشا باقی می ماند و کمتر مورد بحث و بررسی موضوع است که چرا هنگامی که اشاره به جنس برده داری دیالوگ عمدتا در اطراف مرکز ، اما پسران جوان را مورد تجاوز قرار گرفته و امکان آنها را مجبور به فحشا نمی توان نادیده گرفت.

و کودکانی که فرستاده شده اند در خارج از خانه به کسب زندگی خود را به عنوان گدا زندگی می کنند با تهدید ثابت بودن بهره برداری توسط خود حلقه رهبران. این دختران و پسران نه تنها بهره گرفته توسط کارفرمایان خود را اما همچنین در زمان مورد آزار قرار گرفته توسط مردم به آنها صدقه. من یک بار وحشت زمانی که من تو را دیدم یک راننده به برگزاری یک نیمه, پوشیده, دختر, دست در حالی که به او صدقه. دختر—نه دانستن است که این درست نیست برای کسی که به او بدون اجازه—فقط خوشحال بود که او یک توجه داشته باشید! زمان آینده در جاده ها یک نگاهی دقیق و سوء استفاده از این کودکان تبدیل خواهد شد آشکار است.

اما با Covid-19 شما فکر می کنم تقاضا برای فحشا را آمار گرفته اما شما اشتباه باشد. خطر باقی می ماند: با توجه به مامان فاطمه Singhateh, گزارشگر ویژه در مورد فروش و بهره برداری جنسی از کودکان تعیین شده توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو به Covid-19 مستند باعث شده است تا مردم در پیدا کردن راه های جدیدتر اندازهایی فحشا خدمات از طریق "تحویل" یا "درایو-از طریق". با توجه به Singhateh مردم تمایل برای دسترسی به وب سایت های غیر قانونی شامل پورنوگرافی کودکان نیز افزایش یافته است— "تولید و دسترسی به سوء استفاده جنسی از مواد زنده و سوء استفاده جنسی آنلاین در حال حاضر تبدیل به یک جایگزین آسان برای داماد و فریب کودکان به فعالیت های جنسی و به تجارت تصاویر در جوامع آنلاین است."

یک گزارش منتشر شده توسط شورای روابط خارجی پژواک همان ترس— "در حالی که این زمان کاهش تقاضای جهانی ممکن است به طور موقت مختل استثماری شرایطی این اثر به احتمال زیاد در کوتاه مدت و تحت الشعاع افزایش آسیب پذیری. در قاچاق جنسی برای مثال تقاضا برای تجاری جنسی کاهش یافته است و با توجه به اجتماعی فاصله مقررات. شواهدی وجود دارد که به صورت آنلاین و بهره برداری جنسی از کودکان در حال افزایش است نشان می دهد که عاملان تطبیق در پاسخ به محیط زیست است."

و این به ارمغان می آورد به تصویر مجموعه ای جدید از طعمه: کودکان از درآمد متوسط به بالاتر درآمد خانواده هایی که به اینترنت دسترسی دارند. این کودکان برای آنها اینترنت است یعنی تنها به ماندن متصل با دوستان و معلمان هستند و در خطر صید مخرب قاچاقچیان.

و گیر کرده در خانه جدا از زندگی آنها استفاده می شود به زندگی این کودکان—با توجه به Kazi Amdadul Hoque مدیر-برنامه ریزی استراتژیک و سر از اقدام آب و هوا, دوستی, یک سازمان غیر دولتی بین المللی—چهره یک نوع متفاوت از تروما. ترس از عدم قطعیت ترس از سرایت و افسردگی از عدم دسترسی به دوستان و فعالیت در این کودکان به ویژه آسیب پذیر به شکارچیان.

روانشناس کودک ماهور Anis نشان می دهد که در حال حاضر بیشتر از همیشه پدر و مادر و خانواده ها باید مراقب باشند در مورد نوع محتوای آنلاین کودکان خود را در معرض بودن به که فرزندان خود را در حال تعامل با آنلاین که سایت به آنها دسترسی غالبا. او نشان می دهد که خانواده ها باید در تعامل بیشتر فعالیت های مشترک و بحث باز در مورد مسائل جاری با کودکان خود.

این است که قطعا یکی از راه های مقابله با این مشکل است. اما ما باید به خاطر داشته باشید که خطر جسمی قاچاق کودکان و فروش آنها را به فحشا و یا کار اجباری باقی مانده است. شاید شده است وجود دارد کاهش در تقاضا در حال حاضر, اما آن است که تنها به طور موقت. با دولت در حال حاضر منابع کشیده مبارزه Covid-19 دولت را پیدا خواهد کرد آن را دشوار است برای مبارزه با این بیماری های دیگر اما این یکی قطعا نیاز به توجه.

دولت همراه با آوردن فقیر تحت امنیت اجتماعی طرح نیز باید بسیج سازمان های اجرای قانون به شدت نظارت بر وضعیت قاچاق در کشور است. و خانواده ها باید به صرف زمان بیشتری را با کودکان و آموزش آنها در مورد خطرات که آنها ممکن است به صورت آنلاین. جوامع باید نگاه کردن برای هر یک از یکدیگر حمایت کنند و گزارش فعالیت های مشکوک. وقت آن است که ما شروع به دنبال کردن خودمان عزیزان ما و جوامع ما و گزارش اشتباهات به مقامات مربوطه برای خوب بیشتر از فرزندان ما.

تسنیم الطيب یک ستون نویس دیلی استار.
توییتر دسته: @TayebTasneem

این داستان در اصل منتشر شده توسط The Daily Star, بنگلادش



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب