COVID-19 همه گیر و جزایر اقیانوس آرام

کمک های آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, TerraViva سازمان ملل متحد

توسط AKHSHIJNEWS در 1 خرداد 1399
کمک های آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Raghbendra Jha است, استاد اقتصاد و مدیر اجرایی, دانشگاه ملی استرالیا

کانبرا, استرالیا, مارس 21 سال 2020 (IPS) - از 11 AM (AEST) در تاریخ 20 مارس سال 2020 بروز COVID-19 ویروس (از این پس virus) در جزایر اقیانوس آرام محدود بود. فعال مورد (مرگ و میر) در برخی از جزایر اقیانوس آرام شد استرالیا 7,072 (100) نیوزیلند 1,503 (21), PNG 8(0), گوام 154 (5) فیجی 18 (0) تیمور-لسته 24 (0) پولینزیای فرانسه 60(0) و کالدونیای جدید 18(0).1 استانداردهای مقایسه نیست یکنواخت در سراسر منطقه پس از تست ظرفیت های کشورهای مختلف متفاوت است به طور گسترده ای. تعداد کم موارد کوچکتر اقیانوس آرام جزایر در مقایسه با همسایه بزرگتر خود یعنی استرالیا و نیوزیلند منعکس کننده هر دو تغییرات در استانداردهای تست و همچنین خود را کوچکتر از اندازه جمعیت. کوچکتر جزایر اقیانوس آرام نیز موضوع را به برخی از انحرافات تجربه بزرگتر کشورها به عنوان مثال تعداد زیادی از مهاجران از کشورهای خارجی در هواپیماها و کشتی های کروز.

Raghbendra جها

از این رو فوری تاثیر این ویروس بر روی کوچکتر اقیانوس آرام جزایر شده است و خاموش. داده های قوی مقررات قرنطینه و ممنوعیت سفر تاثیر است به احتمال زیاد باقی می ماند قابل کنترل مگر, البته, وجود دارد بد است موج دوم ویروس احتمال این بستگی دارد که تا حدودی در مورد اینکه آیا اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای تجاوز می کنند و در تاریخ است که توسط پروازهای بین المللی از سر گرفت.

این بیماری همه گیر است منجر به همزمان بهداشت و بحران اقتصادی اخیر به دلیل فعالیت های اقتصادی را به توقف آمده است برای مدت طولانی در بسیاری از این کشورها است. راه حل برای بحران اقتصادی است که به راه اندازی مجدد فعالیت های اقتصادی که لزوما شامل تعامل تعداد زیادی از مردم که پس از آن می تواند تشدید بحران بهداشتی. به عنوان منتظر رشد می کند دیگر ظرفیت دولت حتی در کشورهای مرفه برای رسیدگی به این بحران کاهش یافته است. بزرگ کسری بودجه فراوان در اطراف و بسیاری از کشورها می تواند تجربه یک کمبود کادر پزشکی و تجهیزات.

این معضل بخصوص برای کوچکتر اقیانوس آرام جزیره ملل. با توجه به جمعیت های کوچک و به طور گسترده ای پراکنده جزیره سازه های این کشور نیاز به کمک های اقتصادی قابل توجهی در بهترین زمان است. این شکل از کمک های بین المللی و کمک های بشر دوستانه در زمان بلایای طبیعی مانند طوفان و نه صحبت از تهدید وجودی که برخی از این کشورها روبرو هستند از افزایش سطح دریا. ظرفیت استرالیا و نیوزیلند به ارائه کمک های محدود خواهد شد به عنوان یک نتیجه از شیب افزایش کسری بودجه خود را. بعلاوه بسیاری از جزایر کوچک اقیانوس آرام وابسته به گردشگری دلار برای تکمیل منابع خود را. با مسافرت های بین المللی حکومت را برای آینده قابل پیش بینی این کمبود منابع را تنها به تشدید. بنابراین کوچک اقیانوس آرام جزایر صورت شدید و مداوم بحران منابع به عنوان یک نتیجه از تاثیر سیستمیک از این ویروس حتی اگر تاثیر فوری بر سلامت شهروندان خود را نسبتا خفیف.

فوق تجزیه و تحلیل بازیگران در جنسیت خنثی نظر به عنوان اگر هر دو مردان و زنان به همان اندازه تحت تاثیر سلامت و بحران اقتصادی است. اما این دور از این مورد است. در یک مقاله مهم2 شارون Lewin و توماس راسموسن نشان می دهد که اگر چه بروز این ویروس همان است که در سراسر هر دو جنس. اگر چه بیشتر از مردان در حال مرگ هستند از این ویروس نسبت به زنان (به دلیل ایمنی ذاتی تفاوت) زنان بیشتر در معرض, چرا که آنها تشکیل می دهند سهم بیشتری از سلامت کارگران که بیشتر در معرض این ویروس.

علاوه بر بحران اقتصادی که این ویروس موجب شدید بحران اشتغال برای زنان است. در بسیاری از کشورهای اقیانوس آرام بخش مانند هتلداری, گردشگری و حمل و نقل باید نابود شده است توسط ویروس. زنان تشکیل می دهند بخش بزرگی از کارگران در این بخش است. بسیاری از آنها در حال حاضر بیکار است. بسیاری از گاه به گاه کارگران (دوباره عمدتا زنان) نیز شغل خود را از دست. آن است که خیلی زود برای پیش بینی شکل و فرم این بخش را در یک پست COVID جهان است. از این رو نه تنها زنان هستند نامتناسب بیکار به عنوان یک نتیجه از این ویروس بلکه اشتغال و درآمد چشم انداز نامشخص در بهترین حالت.

علاوه بر این در طول این ویروس الهام گرفته از مستند و بیکاری بسیاری از زنان رو به افزایش وظایف خانواده است.3 نیز وجود دارد که ترس از افزایش خشونت خانگی در طول مستند.4 یکی از رسانه ها گزارش شده است که این افزایش در خشونت خانگی به عنوان "تکان دهنده".

در نتیجه تاثیر دوقلو سلامت و بحران اقتصادی چند برابر شده است در سراسر جهان و جزایر اقیانوس آرام هستند بدون استثنا برای این قاعده است. با این حال وجود دارد برخی از ویژگی های خاص از جزایر اقیانوس آرام است که این اثرات حتی بیشتر به چالش کشیدن. این مربوط به وابستگی این جزایر در منابع خارجی و لجستیکی و زیربنایی چالش های مدیریت بسیاری از به طور گسترده ای پراکنده سلیمان که به موضوع بالا بروز بلایای طبیعی و حتی در بهترین زمان است. این بار مقابله با بحران و حاصل تنظیم نیز به احتمال زیاد به سقوط شود در زنان است. در همان زمان اگر چه اقتصاد کلان ثبات و کنترل بدهی باید آوازی سیاسی طرفداران همان درست است برای مسائل جدید است که زنان روبرو هستند. سیاست باید اگاهی از این.

1 ببینید https://coronavirus.jhu.edu/map.html (دسترسی در 20 مارس سال 2020)
2 ببینید https://www.thelancet.com/action/showPdf?pii=S0140-6736%2820%2930526-2 (دسترسی در 20 مارس سال 2020).
3 ببینید https://www.wgea.gov.au/topics/gendered-impact-of-covid-19 (دسترسی در 20 مارس سال 2020)
4 ببینید https://7news.com.au/sunrise/on-the-show/coronavirus-australia-the-shocking-rise-in-domestic-violence-reports-during-lockdown-c-1013619 (دسترسی در 20 مارس سال 2020).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب