COVID-19: تنظیم مجدد سیستم غذایی در حال حاضر برای آینده ای بهتر

توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, ویژه, مواد غذایی و کشاورزی, جهانی, جهانی شدن, اخبار سلام

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399
توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, ویژه, مواد غذایی و کشاورزی, جهانی, جهانی شدن, اخبار سلامت, شرایط اضطراری انسانی, منابع طبیعی, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

میلان ایتالیا Jun 4 سال 2020 (IPS) - این COVID-19 همه گیر برجسته ذاتی شکنندگی های غذایی مارتا Antonelli گفت: بین المللی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده توسط شرکت Barilla مرکز برای تغذیه مواد غذایی (BCFN).

اما او گفت: آن را نیز ارائه یک فرصت برای تنظیم مجدد راه مواد غذایی است که تولید توزیع و مصرف می شود.

همه گیر اختلال در سیستم غذایی باعث ناامنی غذایی و منجر به افزایش شدید در هزینه های مواد غذایی – تا 10 درصد در کشورهای جنوب صحرای آفریقا. شغل از دست داده بودند کودکانی که دریافت یک وعده غذایی در روز در مدرسه از دست داده و دسترسی به این منبع تغذیه و بیماری همه گیر خواهد دید افزایش تعداد افرادی که گرسنه هستند.

آنتونلی که BCFN سر از تحقیقات گفت: بیماری همه گیر جهانی متمرکز بود توجه به اهمیت تغذیه. با یک سوم بزرگسالان در کشورهای توسعه یافته و دارای اضافه وزن یا چاق با سهم خود را از بیماری های غیر واگیر از جمله بیماری های قلبی و عروقی سرطان دیابت و ایجاد یک جامعه در معرض این بیماری است.

Antonelli گفت: راه اندازی BCFN 10-نقطه استراتژی در چهار شنبه 3 ژوئن سال 2020 با هدف ایجاد یک گفت و گوی جهانی از دانشمندان و کسب و کار و سازمان های غیر دولتی جامعه مدنی در مورد سازمان عملی استراتژی برای فعال کردن خواران – مردم – را سالم و پایدار انتخاب به راحتی.

گسترده 10 نقطه استراتژی شامل ایجاد بین المللی بهترین تمرین برای ایجاد مواد غذایی سالم سیستم – در حالی که احترام به تنظیمات مواد غذایی و فرهنگ, قطع دست دادن مواد غذایی و زباله در مزارع آشپزخانه ها و رستوران ها شامل کسب و کار به تمرکز بر روی سلامت و پایداری.

این همچنین شامل یک تماس به incentivise فن آوری و نوآوری های دیجیتال در مواد غذایی و کشاورزی, اطلاعات, بهبود, دانه های امنیتی و ساختمان و آموزش و پرورش برای توانمندسازی خواران را پایدار و انتخاب مواد غذایی سالم.

سخنران پس از سخنران برجسته تغذیه و مواد غذایی تاثیر بر COVID-19 pandemic: از پیدایش آن در خفاش ها به مفاهیم برای کسانی که بیمار توسط ویروس.

"COVID-19 ارائه فرصت های بی سابقه ای برای ایجاد یک سیستم غذایی انعطاف پذیر است که واقعا احیا کننده و ترمیم و سالم برای مردم و برگ هیچ کس پشت سر گذاشت. این نیز ضروری است برای سرعت بخشیدن به انتقال به سمت 2030 دستور کار و 17 اهداف توسعه پایدار است که همه به طور مستقیم یا غیر مستقیم متصل به مواد غذایی" BCFN در بیانیه ای گفت.

پروفسور Riccardo Valentini از دانشگاه Tuscia, RUDN دانشگاه مسکو گفت: تخریب زیستگاه بسیار مهم بود برای درک پیدایش این بیماری همه گیر. COVID-19 بود نه چین مشکل یا مشکل از یک کشور دیگر. آن نیاز به خطاب در سطح جهان است.

این تقویت این موضوع است که وجود دارد تنها یک سیستم بهداشت و درمان: برای انسان و حیوانات و گیاهان و محیط زیست است.

حداقل دو بلندگو خطاب به این موضوع از COVID-19 و تغذیه از مواد غذایی به عنوان دارو و یا چقدر بد تغذیه می تواند خطر انداختن سلامت.

گابریل Riccardi از دانشگاه ناپل فدریکو دوم گفت: متوسط و کشورهای با درآمد بالا خود را عمدتا حیوانات-بر اساس و تصفیه شده در رژیم غذایی کربوهیدرات یافت می شود آن را در معرض مردم به اثرات مخرب ویروس. COVID-19 منفی تحت تاثیر قرار مردم با همبودی مرتبط با چاقی مانند بیماری های قلبی.

آن را قابل Riccardi گفت: در ده سال گذشته بسیاری از کشورها که قبلا بهبود تغذیه نقل مکان کرده بود در جهت اشتباه است. مصرف میوه و سبزیجات کاهش یافته است در حالی که استفاده از گوشت افزایش یافته است.

به نام او برای یک سیستم است که پشتیبانی از تولید است که تضمین در دسترس بودن و قیمت خوب مواد غذایی مغذی حتی در دور افتاده ترین بازار.

کامیلو Ricordi از دانشگاه میامی از سوی دیگر گفت: مطالعات اولیه نشان داد که تغذیه خوب در خصوص مصرف کافی ویتامین D و C و امگا 3 افزایش سیستم ایمنی بدن و تولید منافع روشن در مقاومت به بیماری و توانایی برای کاهش التهاب است.

باربارا Buchner, از سیاست آب و هوا ابتکار گفت: همه گیر شد یک بیدارباش برای همه اجتماعی و مالی سیستم بهتر آماده برای یک بحران است. او گفت: اتفاق وحشتناکی که تنها 8 درصد از منابع مالی عمومی شد و در حال حاضر channelled به استفاده از زمین پایدار و این اغراق رو به رشد بحران امنیت غذایی در بسیاری از کشورها.

او گفت: این احتمال وجود دارد که $20 تریلیون دلار خواهد بود صرف در شش تا 18 ماه برای تحریک اقتصاد به عنوان دولت ها در سطح جهانی و اجرای برنامه ها و پول نقد برای محرک اقتصادی و افزایش امنیت اجتماعی شبکه.

"ما یک پنجره برای بازسازی جهان ما به صورت جامع تر بیشتر انعطاف پذیر تر و پایدار آینده" Buchner گفت. از آن ضروری بود راه حل های مالی است که می تواند درایو منابع به سمت کشاورزی پایدار زنجیره تامین پیدا شد – به عنوان مثال از طریق بخش دولتی و خصوصی انکوباتور طرح هایی به عنوان جهانی نوآوری آزمایشگاه آب و هوا سرمایه گذاری.

او به این نتیجه رسیدند که همبستگی جهانی و رهبری بودند و حیاتی برای به حداکثر رساندن تاثیر مثبت بهبود در ساختمان انعطاف پذیر سیستم غذایی که سالم است و سالم برای مردم بلکه برای این سیاره و برگ که هیچ کس پشت سر گذاشت."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب