COVID-19 & چرا ما مراقبت

کمک به توسعه و کمک های, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد نظر

توسط AKHSHIJNEWS در 20 تیر 1399
کمک به توسعه و کمک های, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Ramu Damodaran است که رئیس سازمان ملل متحد علمی تاثیر*

دانشجویان مهندسی به یک هدف جدید به یک چاپگر 3D با تولید تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) محلی برای حرفه ای بهداشت و درمان. اعتبار: Andrés Bello دانشگاه کاتولیک/سازمان ملل متحد علمی تاثیر

سازمان ملل متحد در ژوئیه 10 سال 2020 (IPS) - در میان بسیاری از فوتی و فوری امتیاز ساخته شده توسط Dr. Anthony Fauci ما "بازاندیشی سلامت" وبینار این هفته مطلق ضرورت جهانی همکاری و شفافیت شامل همه گیر که ما با آن مواجه هستند.

آن را ضروری بین اما فراتر از دولت ها و حکومت ها است که دبیر کل اشاره به این حادثه تلخ تأیید کرده است اخیرا زمانی که او صحبت می کرد از ما چگونه باید reimagine راه سازمان ملل همکاری در یک "شبکه multilateralism" که در آن سازمان ملل متحد کار می کند با دیگران بیشتر از نزدیک و به طور موثر.

اولیه منطق علمی تاثیر بوده است و دقیقا این شبکه های دانش و پژوهش است که می تواند زیر بنای دستاوردها و وعده های multilateralism.

اما زمانی که ما مشخص است که منطق بسیاری از ما آن را دیدم به ذاتی تدریجی تطبیقی فرایند و نه یک اجبار توسط كاپتوپريل چند ماه گذشته سر گذاشته اند.

آنچه که ما می تواند افتخار از مقیاس سازگاری نوآوری و استدلال آزمایش است که ما شبکه های نمایش داده شده در پرداختن به ابعاد بسیاری از ما بحران جهانی است.

بیایید نگاهی به چند نمونه.

جدید جیزه دانشگاه (مصر) که Dr Lamiaa محسن ما ممتاز بودند به استقبال ما وبینار فرستاده پزشکی کاروان به نزدیکی جوامع و مقادیر خانه های با تجهیزات تخصصی.

دانش آموزان در دانشگاه Ahfad برای زنان (سودان) تولید دست عفونی پس از نظر علمی تست های مختلف ترکیب و فرمول و سپس توزیع آنها از طریق سازمان های غیر دولتی محلی.

این دانشگاه پرتوریا (آفریقای جنوبی) ارزیابی نیازهای تغذیه ای دانش آموزان از گروه های محروم در حالی که ارائه پشتیبانی به سیاستگذاران در کودکان تغذیه و بیماری همه گیر و تاثیر آن بر امنیت غذایی.

در سراسر اقیانوس هند Kristu Jayanti کالج (هند) عهده یک جامعه اجتماعی بررسی به منظور بررسی تاثیر بیماری همه گیر در جوامع محروم به نمودار یک استراتژی چند بعدی به آدرس و وضعیت خود را بهبود بخشد.

غربی دانشگاه سیدنی (استرالیا) اجرا یک برنامه انتقال دانشجویان پزشکی به بیمارستان سیستم به عنوان دستیاران پزشکی به نیازهای فردی خدمات بهداشتی و درمانی در این بیماری همه گیر.

و در د Monftort دانشگاه (بریتانیا) پرستاری فارغ التحصیلان سریع-ردیابی برای پیوستن به خدمات بهداشت ملی برای ارائه پشتیبانی حیاتی در طول بیماری همه گیر. در مسیر Rey Juan Carlos دانشگاه (اسپانیا) راه اندازی یک ابتکار به ارائه مجازی سلامت از طریق ویدئو کنفرانس و یا تماس ابزار برای حرفه ای ها و کاربران کار در خانه های سالمندان به ارائه کمک در مسائل مربوط به سلامت از جمله کسانی که در COVID-19.

اگر این طرح در زمان استفاده از مهارت ها و آمادگی دانش آموزان در زمینه های پزشکی, دو, دیگر موسسات شرکت تصمیم گرفتند کسانی که در بخش های مهندسی را به خود تخصص به خرس.

Andrés Bello دانشگاه کاتولیک (ونزوئلا) راه اندازی یک پروژه برای تولید تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) بهداشت حرفه ای در سه محلی عمومی بیمارستان با یک چاپگر 3D به کار گرفته شده توسط دانشجویان مهندسی.

و بلوچستان, دانشگاه فناوری اطلاعات, مهندسی و مدیریت, علوم (پاکستان) از طریق یک تیم تحقیقاتی از کنترل Automation & Robotics Lab در دانشکده علوم اطلاعات و فناوری, توسعه یافته و کم هزینه یک محصول به نام BUITEMS دریچه-1 درمان COVID-19 بيمار.

مربوط است به سرمایه گذاری توسط دانشگاه فلوریدا warrington (ایالات متحده آمریکا) که در آن یک تیم تحقیقاتی تولید کرده است یک دستگاه برای اطمینان از طریق استفاده از اشعه uv-C نور عقیم سازی و استفاده مجدد از N95 ماسک زمانی که آنهایی که جدید هستند در دسترس نیست.

اینها تنها برخی از نمونه هایی که ما می شنویم هر روز هر کدام گواه به منطق از ماموریت ما است. بسیاری از سال پیش برجسته پزشک صحبت از دو چیز-علم و نظر; "سابق موجب زایش دانش دومی جهل."

امروز ما مفتخریم از اعضای ما که در تقویت سابق بیش از دومی هر روز زندگی را نه تنها به این سخن قصار از بقراط 2400 سال پیش اما به کودکان و زنان و مردان امروز.

*این مقاله در ابتدا به نظر می رسد در سازمان ملل متحد علمی تاثیر هفتگی عضویت در خبرنامه

academicimpact@un.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب