سقوط بازمانده باز می شود تا در مورد بهداشت روان, اشتباه و درایو به جلو حرکت کند

محتوای مقاله در ادامه"آموزش خودم (بر سلامت روان), من می توانم به خودم کمک کنم و هم به دیگران کمک کنید و سعی کن

توسط AKHSHIJNEWS در 10 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

"آموزش خودم (بر سلامت روان), من می توانم به خودم کمک کنم و هم به دیگران کمک کنید و سعی کنید برای ایجاد انگیزه در دیگران است. نشان دادن عشق و حمایت از هدف اصلی من است," او گفت:.

اما او گفت: او می داند که او نیاز به کار بر روی خودش ،

مورن گفت که او شاهد یک روانشناس. او در حال شکل گرفتن حرکت شناسی کلاس های ماهیگیری به سوی حرفه ای در فیزیوتراپی — یک حرفه ای است که نقش زیادی در بهبود او.

او به طور منظم در Craven خدمات ورزشی و گفت: فیزیوتراپیست ها به او یک دلیل برای رفتن نگه دارید.

SASKATOON, SK--JUNE 25/2020 - 0630 Kara Morin - Kara Morin has been going to physiotherapy at Craven Sports Services since 2014 when her leg was seriously injured in a car crash. Jared Stevens is one of the physiotherapists who has helped her through this journey of strengthening and healing. Photo taken in Saskatoon, SK on Friday, June 25, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Michelle Berg)
کارا مورن در Craven خدمات ورزشی با متخصص فیزیوتراپی Jared استیونس. میشل برگ/ساسکاتون StarPhoenix

هنگامی که شما برای زنده ماندن چیزی از سانحه مردم می خواهید برای دیدن شما موفق — و شما نمی خواهید به آنها اجازه پایین مورن توضیح داد. که می توانید آن را دشوار است برای باز کردن در مورد مبارزات خود را.

او گفت: او را به یادگیری بیشتر آسیب پذیر است. او می خواهد مردم بدانند که شما لازم نیست که به تعریف شده توسط بدترین لحظات در زندگی شما و یا اشتباهات شما را به عنوان یک نتیجه از آنها.

"من خوشحال هستم که من آموخته ام از اشتباهات من و من مایل به حرکت رو به جلو از این و در ادامه به تکامل و رشد می شود و یک فرد بهتر" مورن گفت.

او معتقد است آن چه Wensley و Haughey را می خواستم.

bmcadam@postmedia.com

twitter.com/breezybremc



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب