قطع بیمه ملی برای تحریک بازار کار – IES

حدس و گمان در حال رشد است وجود دارد خواهد بود یک بودجه اضطراری در ماه جولای. عکس: هان یان/Xinhua News Agency/P

توسط AKHSHIJNEWS در 16 خرداد 1399

حدس و گمان در حال رشد است وجود دارد خواهد بود یک بودجه اضطراری در ماه جولای. عکس: هان یان/Xinhua News Agency/PA تصاویر

Rishi Sunak باید قطع کارفرمایان سهم بیمه ملی برای همه کارکنان اگر او پیش می رود و با یک بودجه اضطراری در ماه آینده.

اگر ما می تواند به سرکوب ویروس, و اگر ما می تواند جلوگیری از سقوط کردن Brexit پس از آن وجود دارد هر فرصتی است که ما می توانیم قوی در بهبود تقاضا در سال آینده. اما واضح است که بسیاری از عدم قطعیت و برخی هنوز هم نگران کننده بزرگ "اگرها" – در آن وجود دارد" – تونی ویلسون IES

که با توجه به تونی ویلسون مدیر موسسه اشتغال مطالعات در blogpost بررسی آنچه صدراعظم می تواند انجام دهد برای حمایت از بهبود اقتصادی.

ویلسون می گوید بریتانیا است که در وسط یک بحران بیکاری "بیشتر از هر که ما را تجربه کرده اند" و از آن است که رفتن به بدتر. "بیکاری" او می نویسد: "مسلما بالاترین که آن را تا به حال بوده است – حتی بالاتر از رکود بزرگ – و به عنوان شغل احتباس طرح شروع به باز کردن از پیچ در ماه اوت آن را ممکن است به خوبی در رسیدن به سطوح غیر قابل تصور شده اند تا چند ماه پیش".

او استدلال می کند که به عنوان به خوبی به عنوان تاثیر مستقیم از coronavirus وجود دارد "واقعی" تغییرات اقتصادی بیش از حد ضعیف کسب و کار و مصرف کننده اعتماد به نفس و به احتمال زیاد "تغییر پایدار" در تقاضا برای بخش های از جمله مهمان نوازی, خرده فروشی, حمل و نقل, هنر و آموزش عالی است.

اما ویلسون همچنین معتقد است که وجود دارد دلیل برای خوشبینی محتاطانه. بر خلاف بحران اعتباری در 2008-9, درآمد خانوار برگزار شد تشکر و عمدتا به دولت طرح کردند. در واقع مردم شده اند پرداخت بدهی و دولت شده است "در درد به حکومت" بازگشت به ریاضت.

"اگر ما می تواند به سرکوب ویروس, و اگر ما می تواند جلوگیری از سقوط کردن Brexit پس از آن وجود دارد در هر فرصتی می تواند قوی در بهبود تقاضا در سال آینده. اما واضح است که بسیاری از عدم قطعیت و برخی هنوز هم نگران کننده بزرگ "اگرها" در وجود" می نویسد: Wilson.

با وجود Sunak اعلام هفته گذشته که کسب و کار را برای شروع به پرداخت سهم خود را از سهم بیمه ملی از ماه اوت برای مردم furloughed ویلسون معتقد است که کاهش غیر دستمزد نیروی کار و هزینه های برای همه می تواند یک "کوتاه مدت اگر اغلب متوسط تاثیر مثبت". کارفرمایان NICs هستند بزرگترین non-دستمزد هزینه نیروی کار که کارفرمایان صورت مالیات از 13.8 درصد در درآمد بالاتر £8,788 یک سال معادل حدود £2,400 به هزینه به کارگیری کسی که به طور متوسط حقوق و دستمزد.

در پست خود ویلسون به بررسی مزایای نسبی بالا بردن کارفرما NIC آستانه یا برای همه کارکنان موجود و یا فقط برای استخدام های جدید. او نشان می دهد هدف قرار دادن NIC کاهش کارکنان جوان به عنوان آنها به احتمال زیاد به طور منفی تحت تاثیر بحران.

"من می خواهم استدلال می کنند که دولت باید کاهش NICs برای کارکنان موجود و نه فقط استخدام های جدید است که ما باید آن را انجام دهد با بالا بردن آستانه و ما باید خطا در اندازه بزرگ اما کوتاه مدت محرک – مثلا شش ماه محرکی برای بالا بردن آستانه به سطح شخصی کمک هزینه [برای مالیات بر درآمد] برای همه (£12,500) و به صرف NICs به طور کامل برای کسانی که در سن زیر 30," او می گوید.

او نتیجه می گیرد: "کوتاهمدت تقاضا محرک می تواند سهم مهمی برای پرداختن به این بحران اما این نمی تواند تمام پاسخ. حتی مهم تر از چیزی است که ما را در عرضه به اطمینان حاصل شود که افراد بیکار در حال گرفتن کمک که آنها نیاز به پر کردن صدها هزار شغل جدید ایجاد شده در هر ماه و حتی در حال حاضر و چه خواهد بود بیش از یک میلیون شغل جدید در هر ماه در طول بازیابی."

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب