Cuthand: تغییرات ایجاد شده در سازمان ملل با توجه به همه گیر

محتوای مقاله در ادامههمان مورد است برای تابستان pow wows اما. این تابستان جشن جذب هزاران نفر از مردم به آنهایی

توسط AKHSHIJNEWS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

همان مورد است برای تابستان pow wows اما. این تابستان جشن جذب هزاران نفر از مردم به آنهایی که عمده. کلاغ عادلانه در کلاغ رزرو در مونتانا یکی از بزرگترین جذب بیش از 10 ، 000 نفر در سال است. به عنوان یک نتیجه, تابستان pow wow فصل لغو شده است و تنها چند جامعه کوچک pow wows برنامه ریزی شده است.

جامعه انزوا شده است بسیار موفق با چند COVID-19 نفر در هند کشور است. بسیاری از این استان را برای اولین بار سازمان ملل هنوز هم حفظ یک موانع که در آن تنها ساکنان و ضروری پرسنل قادر به تصویب از طریق.

استثنا خواهد بود در شمال دور که در آن وجود دارد شیوع در La Loche و ویکی Dene اول کشور است. در این مورد یک گروه از مردان در جوامع مشغول به کار بودند در یک ساخت و ساز اردوگاه در شمال آلبرتا و COVID-19 گسترش از آنجا به شمال قبل از میلاد و ساسکاچوان به عنوان به خوبی به عنوان آلبرتا.

به نظر می رسد که شیوع این بیماری در حال حاضر تحت کنترل است اما این بیماری به راحتی و نیاز به ثابت هوشیاری.

شاید یکی از سخت ترین مراسم بوده است و حضور در مجالس ترحیم. در طول این زمان دشوار است مرگ و زندگی همچنان ادامه دارد. من با حضور دو مجالس ترحیم برای اعضای خانواده اما من نیز گذشت تا حضور چندین نفر دیگر که در آن من قبلا که با حضور به پرداخت من احترام می گذارد. تنها تعداد محدودی می توانند شرکت کنند; آنها باید فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک.

هنگامی که وجود دارد یک مراسم تشییع جنازه در هند کشور, گروه, اتاق کار ممکن است برای تشییع جنازه و مردم را به حضور به یاد داشته باشید یک دوست و یا نسبی. برای اولین بار سازمان ملل جوامع تشکیل شده است از گروه خانواده است که بازگشت به امضای پیمان و فراتر از آن. ما باید بستگان و دوستان است که یک تاریخ مشترک با هم زندگی می کنند حدود 150 سال یا بیشتر — در مورد هشت نسل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن