Cuthand: بومی تاریخچه واژگون توسط استعمارگران

محتوای مقالهاگر شما تا کنون به سانتو دومینگو در جمهوری دومینیکن, شما را پیدا خواهد کرد یک مجسمه کریستف کلمب در

توسط AKHSHIJNEWS در 8 تیر 1399

محتوای مقاله

اگر شما تا کنون به سانتو دومینگو در جمهوری دومینیکن, شما را پیدا خواهد کرد یک مجسمه کریستف کلمب در پارک استقلال.

پیر کریس می ایستد خوب در بالای یک پایه رسیدن به آسمان نشان می دهد که فتح اسپانیا آغاز شده بود و آمریکا بودند ایشان برای گرفتن. در پایه مجسمه های متعددی در هند مردم به دنبال در ستایش این مرد بزرگ. به نظر می رسد به عنوان اگر آنها احترام او را به عنوان یک نجات دهنده.

آن را بیش از حد برای من ایستاده.

چند سال قبل من و همسرم تا به حال به رم رفته و در زمان در مناظر. چند بلوک از هتل ما بود و کلیسای د سانتا ماریا Maggiori. این کلیسا دارای یک حتی زیبا تر داخلی است. کل سقف پوشش داده شده است در gilt, gold. این کتاب راهنما اعلام کرد که طلا بود و یک هدیه به پاپ از شاه فردیناند و ملکه ایزابلا اسپانیا و آن را بخشی از اولین محموله طلا که از دنیای جدید است.

که برای اولین بار طلا, حمل و نقل, از جمهوری دومینیکن. کلمبوس به بردگی گرفته Taino سرخپوستان و آنها را به کار در معادن طلا واقع در ساحل شمالی مدرن جمهوری دومینیکن. او به معنای واقعی کلمه کار کرده و آنها را به مرگ در حالی که دیگران درگذشت از بیماری هایی مانند آبله سرخک و آنفلوآنزا. ظرف 20 سال جمعیت آنها کاهش یافته و از حدود 250000 نفر به حدود 14000. اما او قادر به کشتی طلا به اسپانیا و امروز برای اولین بار حمل و نقل دیده می شود در یکی از رم زیبا ترین کلیساها.

آخرین مطالب