دیو Prentis بعد از 19 سال پیشرو اتحاد

صدایی دبیر دیو Prentis. عکس: رکس/جف Pugh دیو Prentis رهبر بریتانیا بزرگترین اتحادیه های کارگری هماهنگ است را د

توسط AKHSHIJNEWS در 23 تیر 1399
Unison general secretary Dave Prentis. Photo: REX/Geoff Pugh

صدایی دبیر دیو Prentis. عکس: رکس/جف Pugh

دیو Prentis رهبر بریتانیا بزرگترین اتحادیه های کارگری هماهنگ است را در پایان سال است.

لیدز-متولد 71 سال انتخاب شد, دبیر هماهنگ در سال 2001 موفق رادنی Bickerstaffe داشتن شده است معاون دبیر کل از اتحادیه تشکیل در سال 1993.

صدایی بود که در نتیجه این ادغام Nalgo – که Prentis شده است معاون دبیر کل – Nupe و کنفدراسیون خدمات سلامت کارکنان.

او امروز اعلام کرد: "من خیلی افتخار می کنم به عنوان هماهنگ دبیر برای 20 سال است. این است عزت و افتخار زندگی من قادر به نشان دادن باور نکردنی ما خدمات عمومی کارگران در سراسر ما چهار سازمان ملل و هرگز بیشتر از گذشته چند دشوار ماه.

"من همیشه رانده شده توسط یک باور در انصاف و عدالت برای همه اعضای ما به خصوص در پنج ماه گذشته زمانی که آنها و ما خدمات عمومی افزایش یافته است به بسیاری از چالش های ناشی از این بیماری همه گیر.

"به عنوان بحران بهداشت و درمان تبدیل به یک بحران اقتصادی من در اینجا خواهد بود برای ادامه منجر به اتحاد تا پایان این سال است.

"بسیار وجود دارد هنوز هم به انجام برگزاری این دولت به حساب خود را برای دست زدن به همه گیر, حصول اطمینان از تامین مالی مناسب برای خدمات عمومی و مناسب و معقول افزایش پرداخت برای همه کارکنان زحمتکش."

Prentis بازنشسته خواهد شد در 31 دسامبر هنگامی که مدت خود را از دفتر به پایان می رسد. یک جدول زمانی برای انتخاب جانشین او خواهد شد توافق با اتحادیه ملی اجرایی تا پایان سال.

کار رهبر Keir Starmer ستایش رئیس اتحادیه خود را برای رهبری است.

او گفت: "من می خواهم برای تشکر از شما برای بسیاری از سال از رهبری برجسته و ستودنی نمایندگی قهرمانانه ما خط مقدم کارگران در طول coronavirus بحران است.

"من می دانم که شما همیشه خواهد شد کمک به جنبش ما است و ما همچنان به مبارزه با هم."

سایه دبیر خانه نیک توماس-Symonds و سایه وزیر بهداشت Jonathan Ashworth در میان دیگران در حزب کارگر که در ستایش Prentis سهم. Ashworth توصیف او به عنوان "غول از جنبش کارگری" و اضافه کرد که او "یکی از بهترین و موثر ترین اتحادیه های کارگری دبیران به طور کلی ما تا کنون دیده ام."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن