مستقیم کیفرخواست مرتکب مردان محاکمه کوین Nataucappo مرگ

محتوای مقالهمستقیم کیفرخواست پرونده در ساسکاتون دادگاه ملکه نیمکت ارسال چهار مرد متهم در ارتباط با مرگ کوین Na

توسط AKHSHIJNEWS در 23 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

مستقیم کیفرخواست پرونده در ساسکاتون دادگاه ملکه نیمکت ارسال چهار مرد متهم در ارتباط با مرگ کوین Nataucappo به طور مستقیم به دادگاه.

Mohamad Al-Zawahreh, 23, Darrell کیت Dustyhorn, 38, فلوریدا, پشه, 21 و دوین Aldon Wesaquate, 26, به اتهام قتل نفس و شکستن و ورود به ارتکاب حمله با یک سلاح. آنها خواهد بود arraigned مستقيم کیفرخواست در چهارشنبه, Al Zawahreh وکیل برایان Pfefferle تایید کرد.

Nataucappo, 31, درگذشت در سپتامبر. 21, 2019 پس از آنچه ساسکاتون پلیس به عنوان یک خانه حمله در 95 هاول خیابان در این شهر Hudson Bay پارک محله است. پلیس بر این باور نیست این یک حادثه تصادفی.

پشه است علاوه بر این با اتهام غیر مجاز در اختیار داشتن یک لود ممنوع اسلحه گرم و در اختیار داشتن اسلحه گرم در حالی که ممنوع از انجام این کار با توجه به کیفرخواست ثبت شده در آوریل 27.

پشه و Wesaquate بود به قید وثیقه جلسات و محروم بودند آزادی در حالی که Al-Zawahreh و Dustyhorn راضی به بازداشتگاه. هر چهار نفر در جلسه مقدماتی مرحله در ساسکاتون استانی دادگاه که در تاج درخواست استان معاون دادستان کل ترجیح مستقیم کیفرخواست.

روند مرتکب موارد با indictable یا جدی جرائم به مرحله محاکمه در یک دادگاه بالاتر بدون برگزاری یک جلسه مقدماتی برای پخش کردن شواهد در این مورد. مستقیم کیفرخواست درخواست به دلایل مختلف از جمله اجتناب از دادگاه به تاخیر می اندازد.

آن را برخی از زمان تا زمانی که یک دادگاه تاریخ تنظیم شده است.

bmcadam@postmedia.com

twitter.com/breezybremc



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب