مدیران بدهی در پست coronavirus محل کار

عکس: شاتر این Covid-19 بحران قرار داده است مدیران اقدامات بسیار زیادی را در کانون توجه و در معرض آنها را به یک

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

عکس: شاتر

این Covid-19 بحران قرار داده است مدیران اقدامات بسیار زیادی را در کانون توجه و در معرض آنها را به یک سطح جدید از آسیب پذیری و مسئولیت قانونی می نویسد: Ivor Adair که در اینجا توصیف راه آنها ممکن است کاهش این خطرات.

که می توانید انتخاب کنید به عنوان یک مدیر در Covid-19 عصر? شرکت های بزرگ جهان است که در حال حاضر یک ریسک محل که در آن یک مدیر باید همچنان به راه رفتن tightrope حقوقی مسئولیت های بالا و دور از ایده آل ایمنی net.

افزایش آسیب پذیری

یک مدیر نیست به طور کلی شخصا مسئول به سادگی برای اقدام به عنوان یک عامل یک شرکت است. هنوز هم وجود دارد در شرایطی که یک مدیر ممکن است شخصا مسئول در مصرف وابسته به شبه جرم قانونی یا جنایی اساس. یک مدیر باید هوشیار باشند برای محافظت از خود و موقعیت شخصی. نقش مدیر به عنوان یک مدیر و کلید ساز تصمیم گیری در کسب و کار به ارمغان می آورد با آن خطرات ناشی از مسئولیت شخصی به خصوص در زمینه اشتغال اختلاف است.

احتمال افزایش ادعاهای

وجود دارد به احتمال زیاد به افزایش قابل توجهی در تعداد تبعیض حس کرد و ایمنی و بهداشت ادعا می کند در ماه های آینده به عنوان کارفرمایان شروع به مقابله با سابقه فرایند آوردن کارکنان به محل کار. از جمله مراحل به احتمال زیاد به مجموعه ای در برابر پس زمینه از صنعت گسترده ای اضافی و طولانی مدت اجتماعی فاصله گرفته است. افزایش در تعداد ادعا می کند علیه مدیران برای پر کردن جای خالی سمت چپ توسط شرکت های ورشکسته به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است.

مدیران در کانون توجه

عظیم کسب و کار و محل کار اختلال از این بیماری همه گیر را جای مدیران زیر نور افکن مانند قبل از هرگز. بسیاری از ساخته اند بزرگ تماس در پاسخ به بحران خواهد شد و باید به صورت موسیقی اگر این تصمیم به نظر می رسد قضاوت نادرست در ادراک. بسیاری از خواهد شد که یک بخش برای بازی در این تصمیم گیری که منجر به اخراج و دیگر تغییرات در کسب و کار است که می تواند این موضوع ادعا می کند. مدیران نیاز به درک که در آن شخصی با مسئولیت خطرات دروغ و مراحل را برای محافظت از خود.

مسئولیت شخصی

تحت قانون برابری 2010 یک مدیر به عنوان یک کارمند و یا عامل از کسب و کار می تواند شخصا مسئول تبعیض غیر قانونی مرتکب شده توسط آنها در این دوره از اشتغال خود و یا به عنوان یک عامل در قبال تبعیض غیر قانونی و آزار و یا قربانی با مجوز اصلی خود را. یک شرکت خواهد بود vicariously در قبال چنین تبعیض است.

اما قانون مساوات و برابری نیز فراهم می کند برای یک "گام های منطقی", دفاع, این, اثر, از, است که یک کارفرما را برای جلوگیری از مسئولیت اگر آن را نشان می دهد در آن زمان تمام مراحل منطقی برای جلوگیری از آن کارمند ارتکاب عمل تبعیض آمیز قبل از آن صورت گرفت. در حالی که در گذشته بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند برای جلوگیری از در حال اجرا این دفاع در آب و هوای فعلی نسبی ارزش یک فرد مدیر به کسب و کار ممکن است بیشتر سوال برانگیز است. در این موارد فرد مدیران ممکن است در معرض بالقوه زیادی جوایز غرامت.

در آن حس کرد زمینه پیشگامانه مورد Timis v Osipov تاسیس شده است که همکاران ممکن است شخصا مسئول ضرر که به مقدار اخراج. این به این معنی خبرچین می تواند اخراج ادعا علیه کارفرمای خود را و ادعا می کنند در برابر یک مدیر بود که درگیر در فرایند تصمیم گیری برای ضرر که به مقدار اخراج که کارفرما ممکن است vicariously مسئول (به عنوان یک "گام های منطقی" دفاع). تحت حس کرد رژیم آن است که آسان تر به موفقیت با یک ضرر ادعا می کنند – همه که مورد نیاز است محافظت افشای تا به حال بیش از بی اهمیت نفوذ در مخل فعل یا ترک فعل.

در Timis صورت عجز از پرداخت دیون از کارفرما را متوقف دادگاه از اعطای مدعی £1,745,000 برای جبران زیان و اخراج او رنج می برد در مقابل کارفرما و آن دو غیر مدیران اجرایی در یک مشترک و چند پایه.

مدعی نیز می تواند ادعای ضرر و زیان ناشی از اوایل مخل درمان قبل از اخراج که ممکن است پس از ختم ضرر و زیان است. چنین ادعا می کنند ارائه می دهد مزایای واقعی به یک مدعی به خصوص که در آن یک کارفرما جلوه های قانونی فسخ زودتر پس از اعمال مخل درمان جای گرفته اند. این تحولات منجر به گسترش ادعا می کند در برابر افراد حس کرد رسیدگی است.

مسئولیت مشترک و چند

پس مورد از لندن قصبه Hackney v Sivanandan آغاز شد که در اواخر 1990s اگر ادعای پیروزی در برابر هر دو کارفرما و فردی مدیر آنها هر یک به طور مشترک و بارها در قبال مقدار کل از هر گونه غرامت تعلق می گیرد. به عبارت دیگر اشتغال دادگاه نیست و باید از این قدرت برای apportion جبران خسارت بین پاسخ دهندگان.

اما آن را هنوز هم ممکن است وجود دارد به اختلاف بین پاسخ دهندگان به عنوان کسی که به آنچه. این ممکن است بیشتر احتمال دارد که در بالا ارزش تبعیض و یا حس کرد ادعا می کنند که در آن فردی مسئولیت را در برابر همه مدیران درگیر در یک تصمیم به اخراج اما تعدادی از مدیران در نظر گرفته شده به مراتب کمتر مقصر. علاوه بر این واقعیت است که دادگاه موظف است جایزه را در یک مفصل و اساس چندین برابر به طور مشترک مسئول پاسخ دهندگان به معنی آن خواهد بود نادر مدیر به نام در رسیدگی به موفقیت در داشتن این ادعا علیه آنها زده است.

اقدامات حفاظتی

ارزش اشتغال دادگاه ادعا می کند می تواند ویرانگر برای یک فرد مدیر به خصوص اگر کارفرما است ورشکسته و یا بیمه. شرکت ها می توانند خرید بیمه برای محافظت از مدیران. این حفاظت تنها می تواند به دست آمده برای هزینه عمران خسارت و هزینه های قانونی در دفاع از اقدامات و نه کیفری برای جریمه یا مجازات.

مدیران باید بررسی کنید که آنها موثر مدیران و افسران مسئولیت بیمه در محل و اطمینان از سیاست عبارت را پوشش می دهد آنها را شخصا برای هر گونه نقض اشتغال شیوه های. درخواست می شود با ارائه یک کپی از سند سیاست باید یک پیش نیاز برای منصوب شدن به عنوان یک مدیر. مدیران نیز باید سند با دقت آنها چه هستند و نه مسئول و اطمینان حاصل شود که تنها درگیر در تصمیم گیری های حساس HR مسائل که در آن مناسب و لازم است.

اگر یک مدیر است که نیاز به درگیر در یک داخلی شکایت انضباطی و یا اخراج روند آنها باید بسیار دقیق به مورد مداقه قرار دادن این مورد ارائه شده توسط یک کارمند و مدیر. انجام این کار نه تنها محافظت از کسب و کار بلکه خود را از اتهامات.

محتوای این مقاله نیست مشاوره حقوقی و در نظر گرفته شده است به ارائه بیش از کلی تفسیر در این موضوع است. متخصص قانون استخدام مشاوره باید همیشه به دنبال در مورد شرایط خاص خود را.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن