انجام بیشتر برای محافظت از کسانی که هنوز تحت پوشش حمایت مالی می گویند نمایندگان مجلس

بیش از یک میلیون کارگر از جمله مدیران و کسانی که به خود اشتغال داشتند و نه تحت پوشش برنامه های دولتشاتر بیش از

توسط AKHSHIJNEWS در 26 خرداد 1399

بیش از یک میلیون کارگر از جمله مدیران و کسانی که به خود اشتغال داشتند و نه تحت پوشش برنامه های دولت
شاتر

بیش از یک میلیون نفر از طریق کاهش شکاف دولت coronavirus حمایت از طرح های برای کارکنان و خود اشتغالی.

این تیتر پیدا کردن یک خزانه انتخاب کمیته موقت گزارش به تاثیر اقتصادی coronavirus منتشر شده در این آخر هفته.

این کمیته از نمایندگان مجلس, صندلی های مل گام محافظه کار عضو مرکزی دوان در حال حاضر خواستار صدراعظم Rishi Sunak برای تحقق وعده خود را به "انجام آنچه در آن طول می کشد" برای حفاظت از کارگران و کسب و کار از مشکلات مالی با توجه به همه گیر.

گزارش مجرد از چهار گروه از مردم که نمی شد به اندازه کافی محافظت شده توسط Coronavirus کار حفظ طرح و یا خود اشتغال و حمایت از طرح های معرفی شده در مارس پس از مستند زمان اثر:

  • کسانی که جدید به اشتغال و یا به تازگی خود اشتغالی – کمیته گفت: می تواند وجود دارد صدها نفر از هزاران نفر از مردم که تا به حال یا راه اندازی کسب و کار از آوریل 2019 و کسی که از این رو به دیدار با معیارهای واجد شرایط بودن برای طرح خود اشتغالی; و بسیاری از کسانی که باید شروع شغل بعد از قطع کردن تاریخ به صورت واجد شرایط بودن برای کردند.
  • مردم خود اشتغالی با سود سالانه در بیش از £50,000 – برآوردها نشان می دهد در اطراف وجود دارد 225,000 افراد در این گروه کسانی هستند که فاقد شرایط لازم برای پشتیبانی به عنوان سود بیش از سقف تعیین شده توسط دولت است.
  • مدیران شرکت محدود – که در آن مدیران به بخش بزرگی از درآمد خود را در سود سهام آنها را تحت عنوان CJRS حمایت خود حقوق و دستمزد کوچک جزء. این تاثیر در اطراف 710,000 مردم با توجه به تخمین می زند.
  • مترجمان آزاد و کسانی که در کوتاه-مدت قرارداد – کمیته گفت: آن دریافت تعداد زیادی از نوشته ارسالی از این گروه که در آن نخواهد بود واجد شرایط برای هر کدام از شاخص حمایت از طرح های.

"دولت نیاز به انجام کاری برای این افراد آن است که اگر به طور کامل تحقق آن وعده حفاظت از درآمد و شغل" گزارش شد.

وجود دارد تعدادی از راه هایی که دولت می تواند نگرانی هایی از این گروه های آن می افزاید. یکی این است که به حذف £50,000 کلاه دادن به کسانی که با سود بیش از درپوش برخی از حمایت های مالی تا به یک سطح مشابه به حقوق و مزایای کارکنان.

این کمیته همچنین خواستار دولت برای یافتن یک "راه حل عملی" برای حمایت از محدود مدیران شرکت که از دست رفته به دلیل آنها پرداخت خود را در سود سهام. انجمن حرفه ای مستقل و خود اشتغالی (IPSE) ارائه کرده است وزارت خزانه داری با پیشنهاد راه حل و کمیته توصیه می کند که دولت به دنبال آن است.

توصیه های بیشتر شامل دادن مترجمان آزاد که واجد شرایط یا کسانی که به خود اشتغالی همان دسترسی به حمایت های مالی به عنوان حقوق و مزایای کارکنان (در حال حاضر 80 درصد از درآمد) و یا باعث می شود یک نرخ ثابتی از پشتیبانی در دسترس است.

آن را اضافه می کند که دولت باید انجام یک "فوری نقد و بررسی برای دیدن چگونه آن را می تواند پشتیبانی برای کسانی که به تازگی خود اشتغالی" در حالی که به رسمیت شناختن چالش های مدیریت طرح و به حداقل رساندن خطر ابتلا به ادعای جعلی.

گشاد گشاد راه رفتن گفت: "در پایان این دیدار گفت که او را به انجام آنچه در آن طول می کشد برای حمایت از مردم و کسب و کار از تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر.
"به طور کلی او عمل کرده است در چشمگیر مقیاس و سرعت. این کمیته را شناسایی کرده و بیش از یک میلیون نفر از مردم که از طریق هیچ گسل از خود را – از دست داده اند و معیشت در حالی که قفل شده و قفل شده است و از حمایت اصلی برنامه.

"اگر آن را به طور عادلانه و به طور کامل تحقق وعده خود را از انجام آنچه در آن طول می کشد, دولت باید به فوریت تصویب توصیه های ما برای کمک به کسانی که افتاده اند از طریق شکاف."

HR خدمات مشترک فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر HR مشترک خدمات مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن