آیا آخرین Covid-19 سیاست های مهاجرتی تولید بیشتر است ؟

به عنوان مسافرت های بین المللی باقی می ماند مختل دفتر خانه تاييد شده مردم برنامه ریزی برای زندگی و کار در ان

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

به عنوان مسافرت های بین المللی باقی می ماند مختل دفتر خانه تاييد شده مردم برنامه ریزی برای زندگی و کار در انگلستان می توانید درخواست تعویض ویزا با تمدید اعتبار خرما. اما آیا این تغییر ترک سوالات بیش از پاسخ ؟ Chetal پاتل به نظر می رسد در برخی از مناطق از سردرگمی است.

بسیاری از ما به یاد داشته باشید آدرس نخست وزیر به ملت در 23 مارس که در طی آن او اعلام کرد این مستند اقدامات برای انگلستان است. او به همه ما ساده پنج کلمه آموزش: "شما باید در خانه بماند". این تاریخچه در ساخت. این یک سیگنال است که جهانی که ما می دانستم که رفتن به تغییر در همه اشکال; از تحرک بین المللی از کارگران مراقبت از فرزندان و یا پدر و مادر مسن از طریق به حمایت از همسایگان ما هیچ چیز خواهد بود.

این به نظر می رسد فوق العاده طولانی بازه زمانی در مقایسه با دیگر مهلت تعیین شده توسط دفتر خانه. چرا با وجود چنین تاریخ طولانی? آیا این نشان می دهد که ما می توانیم انتظار یک دیگر مستند?"

برای بسیاری از انگلستان مهاجرت پزشکان, این نیست, این اولین بار ما هشدار داده شد به Covid-19 مربوط به مسائل مربوط به مهاجرت. در واقع پرسش مطرح شد با دفتر خانه پس از کریسمس 2019 و اولین خانه رسمی دفتر هدایت شد منتشر شده در 17 فوریه (این متمرکز بر افراد قادر به بازگشت به چین از انگلستان). از آن پس همه چیز را در امتداد.

با توجه به این سریع ء ماهیت بیماری همه گیر کوروناویروس دفتر خانه اطلاعیه ها در رابطه با Covid-19 منتشر شده است در dribs و drabs. آن اختصاص داده شده Coronavirus (Covid-19): مهاجرت و مرزهای صفحه رفت و زندگی در 1 مارس و این است قدرت اصلی برای مهاجرت بسیاری از پزشکان هنگام ارائه مشاوره به مشتریان.

برای بسیاری از مشتریان من, سفر به انگلستان برنامه ریزی شده ماه در پیشبرد به عنوان بخشی از یک حالت عادی درجه 2 استخدام درایو مثلا. اما همه چیز تغییر کرده است. سفر مختل شده است و برای برخی از افراد, شروع, تاریخ در انگلستان به تعویق افتاده اند که به نوبه خود تا به حال یک اثر گلوله برفی در کسب و کار.

با بسیاری از بین المللی پروازهای تجاری در توقف و کلی اشتها به سفر باقی مانده کم نگرانی مطرح شده بود که چه اتفاقی می افتد زمانی که یک فرد UK ورود ترخیص شکل تمام شده و یا با توجه به منقضی عنوان 30 روز پنجره برای سفر به انگلستان است که به سرعت نزدیک شدن است. در اکثر موارد افراد می توانند درخواست ویزای انگلستان هیچ زودتر از سه ماه قبل از خود را در نظر گرفته شده تاریخ سفر به انگلستان است.

جایگزینی ویزا

خانه دفتر در حال حاضر تایید کرد که افراد می توانند درخواست تعویض ویزا با اصلاح اعتبار خرما بدون هیچ هزینه ای تا پایان این سال است. اما هنوز بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده است که متاسفانه به نظر می رسد در مورد اخیر دفتر خانه سیاست اطلاعیه ها.

  • آیا یک فرد نیاز به تجدید نظر در سفر تاریخ ؟ من پرس و جو چگونه می توان انتظار داشت به دانستن این تاریخ در این مرحله زمانی که اکثریت جهان است که هنوز هم در مستند و ما لازم نیست که یک توپ کریستال به زل زل نگاه کردن به من ؟
  • چه مدت طول خواهد آن بود تا محلی درخواست ویزا مراکز دوباره باز به تایید گذرنامه دوباره ؟ می توان انتظار داشت متفاوت زمانبندی وجود داشته باشد برای حوزه های قضایی مختلف بر دولت محلی مشاوره و ظرفیت به نوبه خود در اطراف درخواست.
  • چند بار می تواند یک فرد درخواست تعویض ویزا ؟ بدون شک برنامه ادامه خواهد داد به تغییر به عنوان ما بازگشت به یک کسب و کار جدید به طور معمول فاز.

جالب است که دفتر خانه تصمیم گرفت به دولت است که این روند خواهد شد در محل تا پایان سال است. این به نظر می رسد فوق العاده طولانی بازه زمانی در مقایسه با دیگر مهلت تعیین شده توسط دفتر خانه. چرا با وجود چنین تاریخ طولانی? آیا این نشان می دهد که ما می توانیم انتظار یک دیگر مستند?

در حالی که به نظر می رسد که این درخواست را می توان از طریق تلفن من می خواهم توصیه می کنند که افرادی که می خواهند جایگزینی ویزا ایمیل CIH تیم (CIH@homeoffice.gov.uk) به طوری که وجود فیزیکی و ثبت مکاتبات.

اطلاعات خاص نیاز به توان موجود در این ایمیل از جمله فردی به نام تاریخ تولد و ملیت و GWF شماره مرجع (این شماره بر روی ارسال درخواست ویزا). خط موضوع نیاز به دولت: "جایگزینی 30 روز ویزا". در برخی موارد افراد ممکن است در حال حاضر تماس CIH تیم در این مورد و در صورتی که آنها باید این دولت را در ایمیل خود.

جایگزینی ویزا خواهد بود تایید شده در گذرنامه زمانی که درخواست ویزا مراکز دوباره باز و دفتر خانه را تایید خواهد کرد این در زمان مناسب. نگرانی من در اینجا این است که برخی از افراد می تواند انتظار برای یک مدت زمان طولانی برای دریافت جدید خود را جایگزین ویزا پس از آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر ترتیبات ساخته شده برای تایید روند موفق در راه های دیگر.

رفتن دست در دست با این جایگزینی ویزا تایید از دفتر خانه که امتیازات به مجموعه ای از بیومتریک اجازه اقامت (BRPs) و این افراد نخواهد بود penalised جمع آوری خود را BRPs در حالی که coronavirus اقدامات در محل هستند.

من را دریافت نمی اشتباه من همه برای دادن امتیاز به حال ساخته شده است; با این حال من به سمت چپ خودم پرسیدن اینکه آیا یا نه ما هر گونه وضوح بیشتر از قبل ؟ آیا این آخرین مجموعه ای از سیاست اطلاعیه ها واقعا به اطلاعات لازم اجازه می دهد تا کسب و کار و افراد به برنامه ریزی برای مرحله بعدی کسی را از سفر به انگلستان? ما باید به سازمان دیده بان این فضا است.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل

Chetal Patel

در مورد Chetal پاتل

Chetal پاتل یک شریک در Bates چاه. او علاقه خاص و تخصص در حمایت از مسائل مربوط. او به طور منظم توصیه سازمان در ردیف 2 و 5 کمک به مهاجرت ممیزی و ارائه راهنمایی در فرآیندهای منابع انسانی


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب