دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن طبقه کارگر قهرمان ؟

اقتصاد و تجارت, بحران مالی, سرفصل, سلامت, شرایط اضطراری انسانی عدالتی, کار, شمال امریکا, TerraViva سازمان ملل

توسط AKHSHIJNEWS در 17 تیر 1399
اقتصاد و تجارت, بحران مالی, سرفصل, سلامت, شرایط اضطراری انسانی عدالتی, کار, شمال امریکا, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سیدنی و کوالالامپور Jul 7 سال 2020 (IPS) - در اوایل فوریه سالانه دولت از آدرس اتحادیه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور معمول مورد ستایش قرار داد خود را با سیاست های برای افزایش دستمزد و شغل برای رسیدن به رکورد پایین ما بیکاری است. به طور مستقیم با توسل به نیروی کار برای یک دوره دوم مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا منحصر به فرد اعتبار برای ما "یقه آبی بوم".

Anis Chowdhury

'یقه آبی بوم'
در طول قبلی خود دو دولت از اتحادیه سخنرانی تهمت نیز به طور مستقیم به دادگاه تجدید نظر به آبی-یقه آمریکایی که او را در کاخ سفید در ماه نوامبر 2016. به عنوان تهمت ادعای تولید کارگران اصلی بوده است سود خود را از سیاست های اقتصادی از جمله تجارت و سیاست های دیگر این به نظر می رسید به احتمال زیاد به تسلط خود را دوباره انتخابات.

در واقع ما تولید رشد کند بود به پایین ترین سطح خود در ماه اوت سال 2019 زمانی که شاخص مدیران خرید کاهش یافت و برای اولین بار از سپتامبر 2009. با وجود مبالغه تهمت موفق به معکوس ادامه کاهش در تولید سهم از تولید ناخالص داخلی.

دستمزدهای اسمی افزایش یافته است به طور متوسط 2.2% پس از مغلوب ساختن پیشی جستن گرفت اما دستمزد واقعی کاهش یافت و 3.9% پس از تنظیم برای تورم است. واقعی کارگری جبران خسارت از جمله حاشیه مزایای کاهش یافته است 4.3%! در ضمن بیش از 53 میلیون آمریکایی یا 44 درصد از تمام کارگران سالخورده 18-64, کسب درآمد پایین دستمزد گرفتن به سختی به اندازه کافی برای زنده ماندن.

نرخ بیکاری در ایالات متحده به 3.5 درصد در ماه دسامبر 2019, پایین ترین سطح خود از سال 1969 قبل از افزایش دوباره. اما داستان پشت تیتر بیکاری رقم کمتر قابل توجه است.

برای مثال در ژانویه سال 2020 1.3 میلیون نفر که می خواستم کار شمارش شدند که بیکار بود چرا که آنها به طور فعال به دنبال کار در قبل و چهار هفته است. این رقم به ضرب گلوله به 9.4 میلیون در ماه مه سال 2020 کاهش به بیش از 8.6 میلیون در ماه ژوئن.

از این 'دلسرد' بیکار که اعتقاد بر این است که هیچ شغل در دسترس بود برای آنها بیش از دو برابر از 337,000 در ژانویه سال 2020 به 681,000 در ماه ژوئن.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را به حال تمسخر رسمی بیکاری در سال 2015 توصیف آنها به عنوان "ساختگی", lambasting عمل به استثنای افرادی که داده اند تا به دنبال یک کار از بیکاری آمار. تیتر بیکاری رقم نیز شامل نمی شود کسانی که مشغول به کار پاره وقت است که می خواهند به صورت تمام وقت کار کنند.

جومو Kwame Sundaram

بالا ما حبس نرخ آن را کاهش می دهد نرخ بیکاری در حدود 1 درصد. آمریکا دارای بالاترین حبس رای با بیش از دو میلیون نفر در زندانها. بسیاری از آنها دلسرد آفریقایی-آمریکایی و اسپانیایی بیکار و کارگران زندانی به صورت جزئی جنایات اغلب خرده با مواد مخدر.

ما کارگران بهتر است ؟
سه چهارم از بعد از جنگ جهانی دوم (WW2) کاهش در نیروی کار سهم از تولید ناخالص داخلی (به عنوان مثال پرداخت می شود به عنوان دستمزد حقوق و یا مزایای اشتغال) اتفاق افتاده از سال 2000 و پس از کمی تغییر در نیمه دوم قرن 20!

به طور کلی ما کار سهم اشتغال بخش کسب و کار و کاهش درآمد از 65.4 درصد از تولید ناخالص داخلی در 1947-50 به 61.1% در 1994-98 قبل از افزایش به 63.3 درصد در سال 2000 و در حال سقوط پس از آن. پس از دوره نقاهت بعد از یک نادر از 52.4 درصد در سال 2013 به حدود 57 درصد در دوره دوم اوباما در حزب کارگر به اشتراک گذاری کاهش یافت و به 53 درصد در سال 2018 است.

نرخ بیکاری پایین است و بدون شک افزایش دستمزدهای اسمی اما پس از تنظیم برای تورم متوسط درآمد خانوار بود تقریبا همان است که از دو دهه قبل در حالی که متوسط دستمزد واقعی به ندرت تغییر, افزایش فقط 0.42% از دسامبر 2016 به سپتامبر 2019.

ارزش و مزایای جنبی از جمله بیمه درمانی و بیمه بازنشستگی و پاداش – کاهش 1.7% در طول مغلوب ساختن پیشی جستن سه سال اول. 1.9 میلیون آمریکایی فاقد پوشش بیمه درمانی بالا بردن مجموع به 27.5 میلیون یعنی 8.5 درصد از جمعیت آمریکا در سال 2018 است.

در نتیجه با وجود کاهش افزایش بیکاری قبل از همه گیر مصالح واقعی جبران کاهش یافت 0.22% تحت مغلوب ساختن پیشی جستن. میانگین واقعی درآمد ساعتی US$23.24 در مارس 2019 شد بالاتر از در اوج خود در ماه مارس سال 1974.

با همه گیر واقعی (بطور تطبیقی فصلی) درآمد متوسط ساعتی برای تمام کارکنان 0.9% از آوریل تا مه سال 2020 در حالی که اسمی درآمد از اشتغال بخش خصوصی حقوق و دستمزد کارکنان کاهش یافت و 66 سنت افزایش به US$29.37 در ماه ژوئن سال 2020 از US$30.03 در ماه آوریل است.

در ضمن کار نابرابری درآمد افزایش یافته است و با کاهش درآمد واقعی برای غیر ماهر و ضعیف ماهر به عنوان پاداش سود بیشتر و به طور فزاینده ای رفته به بالاترین پرداخت عمدتا به مدیران.

آلوده کردن اعداد
پس سیاست پاسخ به Covid-19 گیر ما نیروی کار نرخ مشارکت (سهم جمعیت غیر نظامی در سن 16 و کار و یا به دنبال کار) کاهش یافت و از 63.4 درصد در ژانویه سال 2020 به 61.5 درصد در ماه ژوئن و کمتر از قبل از بحران مالی اوج 66.4 درصد در ژانویه سال 2007 و پس از WW2 بالا از 67.3 درصد در اوایل سال 2000.

کار رشد با مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ تجارت با کار قابل توجهی ضرر و زیان در electorally کلید متحده است. در حالی که تا سال 2018 دیدم 223,000 شغل جدید ایجاد شده ماهانه این میانگین کاهش یافت و به 184,000 در سه ماهه آخر سال 2019. 1.2 میلیون دراز مدت بیکار' (بیکاری حداقل به مدت 27 هفته) اختصاص 19.9 درصد از بیکاران در ماه ژانویه سال 2020 افزایش به 1.4 میلیون نفر در ماه ژوئن.

ظاهرا ما شغل نظرسنجی اشتباه شمارش 4.9 میلیون بیکار به عنوان شاغل! اگر اصلاح نرخ بیکاری را افزایش یافته است به 16.1 درصد در مارس و رای دادن برای مارس شده اند که بیش از 19.5% – به جای 14.7%.

با توجه به پترسون موسسه بین المللی اقتصاد (PIIE) حتی بسیار زیادی افزایش رسمی نرخ بیکاری از ماه مارس دست کم گرفت. تنظیم اضافی 4.9 میلیون بیکار و 6.3 میلیون که در سمت چپ نیروی کار پس از فوریه PIIE بیشتر واقع بینانه نرخ بیکاری شد 17.1% در ماه مه به بالاترین سطح در بیش از هفت دهه!

اما با وجود اعتراف به خطا ایالات متحده آمریکا اداره آمار کار (BLS) است نه تصحیح رسمی شماره "برای حفظ تمامیت داده ها". به عنوان BLS به طور منظم به روز رسانی خود را تخمین می زند تصمیم خود را برای انجام این کار در این مورد باعث شده خواستار بررسی است.

به عنوان بخشی از ما 2 تریلیون دلار بسته محرک US$350 میلیارد در "بخشایش" وام به کسب و کارهای کوچک برای حفظ کارکنان. کسب و کار می تواند دسترسی به وجوه اگر آنها را حفظ و یا rehired گذاشته کارگران تا پایان ماه ژوئن افزایش ماه کار شماره. بسیاری از کارفرمایان اذعان آنها را اخراج این کارگران پس از یارانه ها اجرا کنید.

این کار حفظ برنامه ممکن است فراتر از اکتبر به پوشش اوایل ماه نوامبر پای صندوقهای رای است. در ضمن بکر فریدمن موسسه در دانشگاه شیکاگو تخمین می زند که 42 درصد از مردم "furloughed" هرگز به شغل قدیمی خود را به عقب در حالی که تنها 30 درصد از کسانی که گذاشته خواهد شد زمین مشاغل جدید بعد از این سال.

در حال چرخش به دور دوم
جای تعجب نیست تهمت وجد آمدیم با آخرین BLS بیکاری آمار و ارقام منتشر شده در 2 جولای, نشان دادن کاهش برای دومین ماه متوالی از 13.3% در ماه مه به 11.1 درصد در ماه ژوئن. مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال اخبار لاف زدن "اعلام امروز نشان میدهد که اقتصاد ما این است که خروش دوباره".

در 'victory lap' تهمت توصیف ژوئن شغل گزارش به عنوان "تاکید همه کار ما انجام شده است" احتمالا امید آن است که "اخبار خوب" او شده است به شدت به دنبال پس از رأی خود شروع به سرخوردن با توجه به همه گیر سوء مدیریت.

او به طور خاص برجسته "تاریخی" کاهش شدید در نرخ بیکاری در حال سقوط از 16.8 درصد در ماه مه به 15.4 درصد در ماه ژوئن. تهمت نیز تشویق به افزایش بازار سهام تا حد زیادی سوخت توسط فدرال آمریکا سیاست های پولی و ادعا اقتصاد بود در "یک کشتی موشک".

در عین حال اگر به اندازه کافی دستمزد پایین کارگران انجام خرید به مغلوب ساختن پیشی جستن داستان او را در دردسر می آیند نوامبر. اما آن است که هنوز روشن نیست که چگونه ما کارگران خود را مشاهده وضعیت و گزینه های که آنها را سرزنش تا چه حد نسبت ناروا را به امن مجدد و چگونه رای دهندگان رای خواهد داد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب