اجازه ندهید Covid-19 کور شما به دیگر سلامت و ایمنی خطرات زباله شرکت هشدار داد

شاتر مدیریت پسماند سازمان هشدار داده شده است در برابر تبدیل شدن راضی اطراف جدی دیگر سلامت و ایمنی خطرات در حال

توسط AKHSHIJNEWS در 17 تیر 1399

شاتر

مدیریت پسماند سازمان هشدار داده شده است در برابر تبدیل شدن راضی اطراف جدی دیگر سلامت و ایمنی خطرات در حالی که در نظر گرفتن اقدامات لازم برای کاهش گسترش Covid-19.

توجه به بهداشت و محیط زیست (HSE) صادر شده است که این هشدار زباله شرکت تجربه شد پایین تر از سطح معمول از عدم وجود بیماری و گزارش "نتواند در نزدیکی" که تا به حال یک پتانسیل بالا برای یک تصادف جدی.

آن را اعتقاد بر این است که به دلیل تمرکز خود را بر coronavirus اقدامات ایمنی, مدیریت زباله, کارکنان اغلب فراموش کردن در مورد "پایه" بهداشت و ایمنی خطرات هنوز هم در مواجهه با حرفه خود.

برای مثال آن گفت: کارفرمایان در این بخش باید مراحل را به اطمینان حاصل شود کارکنان گام نیست غافل به ترافیک به این دلیل که آنها "تمرکز خیلی سخت اجتماعی فاصله".

در مدیریت مواد زائد صنعت دارای نرخ مرگ و میر 18 بار که از همه صنعت نرخ HSE گفت: با حمل و نقل و ماشین آلات مسئول اکثر مرگ و میر در این بخش است.

HSE اجرایی سارا Albon گفت: "هیچ کس نباید صدمه دیده و یا کشته شده توسط کار انجام می دهند. در این زمان فوق العاده ای ما را دیده اند بسیاری از کارگران به خطر انداختن زندگی خود برای کمک به دیگران در طول شیوع کروناویروس. اگر چه این آمار نیست بازتابی در Covid-19 مربوط به از دست دادن زندگی است مربوط به زمان به منعکس کننده."

آن محل کار آمار مرگ و میر در آوریل 2019 به مارس سال 2020 منتشر شده در اوایل این ماه نشان داد که 111 نفر در سراسر تمام صنایع به ضرب مجروح شد در مقایسه با 149 سال قبل است.

اگر چه این رقم بالاترین سالانه محل کار مرگ و میر در, رکورد HSE اشاره کرد که کاهش در مرگ و میر سالانه به احتمال زیاد به شده اند برجسته تاثیر coronavirus در اقتصاد و در نتیجه کاهش افراد شاغل در فینال دو ماه از سال است.

پنج نفر در زباله و بازیافت درگذشت در حالی که در محل کار در سال گذشته با وجود تعداد نسبتا کمی از افراد شاغل در این بخش است.

بزرگترین سهم از صدمات کشنده دیده می شد در بخش ساخت و ساز (40 نفر) در حالی که 20 کارکنان در بخش کشاورزی جنگلداری و ماهیگیری از دست داده و زندگی خود را در محل کار.

سه تا از شایع ترین علل صدمات کشنده در ادامه به سقوط کارگران از ارتفاع (29), زده بودن یک وسیله نقلیه در حال حرکت (20) و زده بودن یک جسم در حال حرکت (18). با هم این اختصاص 60 درصد از صدمات کشنده در 2019/20.

Albon گفت: "این آمار به ما یادآوری می کنند که در بخش های معینی از اقتصاد مهلک آسیب در محل کار باقی مانده است نگران کننده بالا است. کشاورزی جنگلداری و ماهیگیری حساب برای بخش کوچکی از نیروی کار بریتانیا در عین حال اختصاص حدود 20 درصد از کارگر مرگ و میر در سال گذشته است. این غیر قابل قبول است و بیشتر باید انجام شود برای جلوگیری از این مرگ و میر در حال وقوع است."

در ضمن مستقر در لندن جمع آوری زباله شرکت برای معرفی به نام "پاپ" سطل در مراکز شهر برای دفع از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به عنوان آن می ترسید خطر Covid-19 عفونت می تواند افزایش یافته خیابان بالا کاربران با استفاده از کل زباله سطل به دور از استفاده facemasks و دستکش.

کسب و کار زباله سخنگوی علامت هال گفت: "PPE می توانید فقط نمی توان به عادی bin. آن را سقوط تحت رده از زباله های خطرناک است که چرا ما نیاز به جدا کردن مخازن ساخته شده در دسترس عموم است.

"به طور منظم littering به اندازه کافی بد است اما این بستر است که نه تنها وحشتناک برای طبیعت, اما همچنین می تواند خطر گسترش ویروس و شما بیمار است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب