چشمگیر زدن توپ در 18 کمک می کند تا کمپبل nab استانی مردان تازه عنوان

محتوای مقاله در ادامهکه زدم سرب خود را از پنج سکته مغزی به یکی و کمپبل ارسال buzz طریق تماشاگران در 18 سبز که

توسط AKHSHIJNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

که زدم سرب خود را از پنج سکته مغزی به یکی و کمپبل ارسال buzz طریق تماشاگران در 18 سبز که ضربه او که 40 فوت عقاب زدن توپ. Klughart مورد نیاز 12-بالا و پایین صفحه به کراوات و نمی تواند تخلیه آن است.

"من شروع به حرکت در جهت مخالف Ty شروع به حرکت در مسیر درست" Klughart — که اسیر استانی مردان اواسط کار عنوان روز زودتر — گفت که حرکت چرخش بیش از چهار سوراخ است. "همه چیز شروع به منقبض و آن را می شود کمی سخت تر برای قرار دادن یک نوسان خوب در توپ است."

کمپبل که برنامه ای برای بازگشت به جنوب وسلی در دانشگاه کارولینای جنوبی در پاییز امسال و پس از قرمز-پرده وجود دارد این فصل گفت: او تا به حال یک احساس خوب به عنوان او راه می رفت تا به توپ خود را در حاشیه 18 سبز. او مطمئن بود از این خط در ابتدا, اما او "قرار دادن یک کمی زمان بیشتری را به خواندن" را به عنوان او آن را قرار داده و احساس اعتماد به نفس بیشتری که او نقل مکان کرد بیش از توپ.

"قطعا وجود دارد یک کمی از یک جنگ روانی وجود دارد خارج وجود دارد" کمپبل گفت:. "من فکر دنی بود واقعا خوب نقطه و پس از آن متاسفانه در پشت نه او چند واقعا بد می شکند که خوب نیست برای دیدن. اما من فقط نگه داشته هل دادن به جلو سعی در ایجاد به عنوان بسیاری از putts به عنوان من می تواند و نگه داشتن ذهن من در راست و باریک."

کمپبل به پایان رسید 67-67-71-72-277 و Klughart شد 72-71-62-73-278. North Battleford اسکات تامپسون سوم شد و در 72-69-71-71-283 به دنبال ساسکاتون رومی Timmerman (71-72-73-69-285) و مدیسون Kyle Wiebe (69-72-74-70-285).

کمپبل قبلی بهترین های استانی در جایگاه چهارم دو سال پیش.

"این چیزی است که من شده اند در تلاش برای برای مدت زمان طولانی," او گفت:. "آن را به خوبی به دست کشیدن که خاموش سطل لیست و امیدوارم وجود دارد می تواند یک کمی بیشتر."

وجود خواهد داشت هیچ کانادا قهرمانی در این سال به دلیل COVID-19.

kemitchell@postmedia.com

twitter.com/kmitchsp

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن