DWP کارمند به نام 'نژادپرستانه' به صورت remarking در ولز آب و هوای مرطوب

جانی سبز/PA سیم/PA تصاویر سابق وزارت کار و بازنشستگی کارکنان که داشت به یک قربانی از سن و نژاد تبعیض بود به ن

توسط AKHSHIJNEWS در 8 خرداد 1399

جانی سبز/PA سیم/PA تصاویر

سابق وزارت کار و بازنشستگی کارکنان که داشت به یک قربانی از سن و نژاد تبعیض بود به نام 'نژادپرستانه' به صورت remarking در ولز آب و هوای مرطوب با آزار به اتهام سرقت یک بستنی و دریافت نمی نهایی خود را در زمان پرداخت.

در اوایل این سال آن Giwa-Amu است که از نیجریه و ویلز تبار برنده ادعای او را در اشتغال دادگاه پس از او اخراج شد به دلیل حضور پس از یک کمپین از آزار و اذیت از دیگر کارآموز اداری افسران در گروه.

در ماه فوریه گزارش شده است که او اهدا خواهد شد بیش از £386,000 در جبران خسارت که شامل 40% بالا بردن, به حساب مالیاتی و بیمه ملی او را مجبور به پرداخت جایزه.

اما دادگاه پس از صدور اصلاح آن چاره قضاوت به منعکس کننده که Giwa-Amu خواهد نیاز به حساب هر گونه مالیات و بیمه ملی به دلیل. این است بنابراین کاهش جایزه را به £243,635.84.

تصحیح قضاوت نشان داد جزئیات بیشتر در مورد این مورد. Giwa-آمو بود که در اواسط 50s زمانی که او پیوست DWP به عنوان یک افسر اداری بود و تنها بام کارآموز در او همنوا شد و موضوع را به تعداد زیادی از نظرات و رفتارها که به مبلغ سن و تبعیض نژاد, دادگاه یافت.

در هفته اول در نقش در فوریه سال 2017 همکار توصیف خودش را به عنوان یک "ایرانی عاشق" که در آن دادگاه یافت شده است حساس و نقض کرده Giwa-Amu کرامت.

بعد که ماه همان همکار گفت Giwa-Amu آن را نژادپرستانه برای مدعی به نظر آن همیشه باران در ولز و در تعدادی از موارد به شوخی به همکاران که آن را Giwa-Amu "آب و هوا گزارش دوباره" زمانی که او سعی داشت به مکالمه است. در مقابل افت مدعی احساس به حاشیه رانده شده توسط این گروه و با درک همکار خود به trivialising تبعیض دادگاه پیدا کردم این به اعمال نژادی و سن مربوط به آزار و اذیت.

همان همکار بعدا او را متهم به سرقت بستنی در مقابل کارآموز گروه یک نظر که شد به طور منظم شوخی که ناراحت مدعی. او همچنین اسپری بدن اسپری بیش از خودش در Giwa-Amu در مجاورت با وجود این مدعی گفتن او آن را دوست نداشتند.

Giwa-Amu پس از ترک جلسه در اشک پس از همکارانش ساخته شده که حرکات او بر این باور بودند که در مورد او.

هنگامی که او به شکایت این مربی در مورد قلدری این مربی در ادامه به بحث به اتهام شرکت کنندگان با وجود Giwa-Amu گفتن او را که او نمی خواست خود را به آنها بگویید در مورد شکایت. دادگاه این را به عنوان یک عمل قربانی.

در ماه مارس سال 2017, یک عضو از تیم humiliated مدعی دوباره با صدای بلند گفتن این که او "لمس [مدعی] ادم بیکار و تنبل" که در دادگاه گفت: به مبلغ مستقیم سن و نژاد مرتبط با تبعیض و آزار و اذیت.

زمانی که او در سمت چپ کار برای آخر هفته بعد از آن هفته Giwa-Amu شنیده همکار سخن گفتن "اگر او می آید" به دیگر اعضای گروه. او گفت دادگاه این ساخته شده او را احساس می کنید به طور کامل رد تمسخر و جدا از بقیه گروه.

پس از این او را متوقف به حضور در محل کار و امضا شد با کار مرتبط با استرس است.

او بعد از دعوت به حضور و غیاب مدیریت نشست. Giwa-Amu ادعا کرد او را نمی دریافت دعوت نامه به جلسه. او را رد کرد و از DWP در غیاب او شده است قادر به پیدا کردن کار پس از.

دادگاه پیدا قربانی ادامه داد: حتی پس از او را رد کرد و از این سازمان به عنوان وجود دارد تکرار تاخیر در دریافت پرداخت نهایی. دادگاه قاضی گفت: این واقعا "مالیده و نمک به زخم او".

در ماه فوریه, استخدام قاضی لورا Howden-Evans دستور DWP به اصلاح Giwa-Amu رکورد برای منعکس کردن که او تا به حال شده است دوباره و پس از استعفا از مقام خود را به جای اخراج شده بود برای کمک به او در دریافت یک مرجع زمانی که او اعمال می شود برای موقعیت های دیگر. آن را نیز نیاز به اعلام او بازگشت به تمام کارکنان داخلی.

کارکنان که داشت به نقض برابری قوانین مورد نیاز را بیشتر برابری و تنوع آموزش و DWP گفته شد به اشاره خود را به برابری و حقوق بشر کمیسیون برای تعیین اینکه آیا هر گونه اقدام دیگری لازم گرفته شود.

DWP دبیر دائمی پیتر Schofield و مدیر کل منابع انسانی دبی توسکا نیز نیاز به نوشتن به Giwa-Amu با یک عذرخواهی رسمی برای ناراحتی ناشی از آن, درمان غیر قانونی.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب