E-learning تقسیم نقاط جهان کودکان محروم در خطر انداختن

کمک های آسیا-اقیانوس آرام توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, آموزش و پرورش, ویژه, جهانی, عناوین شرایط اضطراری انس

توسط AKHSHIJNEWS در 3 تیر 1399
کمک های آسیا-اقیانوس آرام توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, آموزش و پرورش, ویژه, جهانی, عناوین شرایط اضطراری انسانی عدالتی جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

آموزش و پرورش

A girl in Bhubaneswar slums, India checks her e-learning assignments on a computer tablet. Courtesy: John Marshall/Aveti Learning

یک دختر در Bhubaneswar محله های فقیرنشین هند چک او e-learning تکالیف بر روی یک کامپیوتر قرص. حسن نیت ارائه میدهد: جان مارشال/Aveti یادگیری

این COVID-19 همه گیر آورده یک لایه جدید از چالش های آموزش و پرورش فراگیر. به عنوان بسیاری از 40 درصد پایین و پایین تر از متوسط کشورهای با درآمد داشتن پشتیبانی نمی شود محروم آموزان در طول موقت مدرسه آتن می یابد ملل متحد, آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان's 2020 جهانی آموزش و پرورش نظارت بر گزارش منتشر شده امروز, Jun. 23.

اجتماعی درآمد و دیجیتال تقسیم قرار داده اند محروم ترین در معرض خطر از یادگیری زیان و رها کردن. درس از گذشته نشان داده اند که سلامت بحران می تواند ترک بسیاری از پشت به ویژه فقیرترین دختران بسیاری از آنها ممکن است هرگز بازگشت به مدرسه, این گزارش می گوید.

در حالی که در عفونت مارس اوج بیش از 90 درصد از جهانی جمعیت دانشجویی در 194 کشور قرار گرفتند مربوط به تعطیلی مدارس وهل دادن جهان به تلاطم بی سابقه ترین اختلال در تاریخ آموزش و پرورش است. از Jun. 20 62 درصد از تعداد کل ثبت نام دانش آموزان هنوز هم باقی می ماند نهفته است.

در هند با توجه به یونسکو سراسر کشور در مدرسه بسته است و تحت تاثیر 320 میلیون دانش آموزان از پیش دبستانی به پست-دبیرستان سطح آموزش و پرورش است. حدود 158 میلیون ها دانش آموزان.

هند به عنوان کشورهای دیگر تصمیم گرفته است که مدارس بسته باقی می ماند تا پایان ماه ژوئیه و برنامه درسی باید تکمیل شده از طریق e-learning حتی به عنوان COVID-19 عفونت منحنی به شدت به سمت بالا با 440,215 موارد مثبت.

نه همه دانش آموزان و معلمان باید دسترسی به اتصال اینترنت مناسب و تجهیزات و مهارت ها و شرایط کار را به استفاده از سیستم عامل های موجود. همچنین, همه در دسترس قابلیت اتصال به اینترنت هستند به اندازه کافی قوی برای دانلود داده ها و یا شرکت در تماس های ویدئویی. بسیاری از معلمان و مدیران مدرسه تا به حال به تغییر یک شبه به ابزارهای جدید برای ارائه درس توزیع محتوای صحیح تکالیف و برقراری ارتباط با دانش آموزان و پدر و مادر خود GEMR می گوید.

"کلید برای اطمینان از هیچ کس سقوط در طول این بحران – و فراتر از آن – این است که برای درک و رفع تمام انواع نیازهای مختلف است که دانش آموزان ممکن است داشته باشد. آموزش آنلاین ممکن است یک راه حل درخشان برای برخی از; پخش رادیویی (و درس از طریق تلویزیون) ممکن است مناسب تر راه حل برای دیگران" Manos Antoninis مدیر جهانی یونسکو آموزش و پرورش نظارت گزارش (GEMR) 2020 گفت: IPS از طریق ایمیل از فرانسه است.

"اما هیچ یک راه حل کامل برای همه وجود دارد و برخی از دانش آموزان محروم – کسانی که ما بیشتر نگران در طول امروز تعطیل فراز – که نمی خواهد خدمت هر زمان راه حل ارائه دهد. یادگیری خود را رنج می برند. دلبستگی خود را به مدرسه ممکن است تضعیف میکند. خانواده های خود هستند به احتمال زیاد به سقوط به فقر," او اضافه شده است.

در حالی که مدارس خصوصی در هند از دست داده هیچ وقت در ارائه دانش آموزان خود را با یادگیری الکترونیکی از ماه مارس از طریق اسکایپ و ایمیل و قدرت ارائه نقطه یوتیوب و واتساپ گروه آن را تا حد زیادی کمک کرد که این به طور کلی بهتر-درآمد خانواده به دسترسی فوری به برق, اینترنت, لپ تاپ و یا گوشی های هوشمند است. برای آنها e-learning شد فقط با یک کلیک دور.

G. Lela Reddy, a rag-picker’s eldest daughter got admission and excelled in a mainstream school after she gained access to an e-learning platform. Courtesy: Ratnakar Sahoo/ Aveti Learning.

G. Lela ردی از یک دستمال-جمع کننده دختر بزرگتر کردم پذیرش و سرآمد در اصلی مدرسه پس از او به دست اورد دسترسی به یک e-learning پلت فرم. حسن نیت ارائه میدهد: Ratnakar Sahoo/Ashayen.


در انتهای دیگر میلیون ها نفر مانند 13 ساله را مانند G. Lela ردی فرزند ارشد از یک مادر تنها که با این نسخهها کار به عنوان یک کهنه-جمع کننده در Bhubaneswar در هند شرقی ایالت اوریسا. شش سال پیش یک سوءمصرف مواد مخدر مرکز نوتوانی Ashayen (به معنی امید) برای کودکان کهنه چینان و گدا کشف ردی و او شروع به پل دوره است که به کودکان کمک پیوستن به جریان اصلی مدارس است.

در حالی که تحصیل او هنوز هم کار می کند, روزانه, پیوند زباله مادر خود را جمع آوری و مراقبت او برادر جوان در مرکز, در حالی که مادر خود می رود.

قبل از COVID-19 زده ردی ساخته شده بود آن را به 8th کلاس در یک مدرسه دولت ساخت یک علامت گذاری به عنوان یک مناظره خوب و یک خواننده و رقصنده به بالیوود آهنگ.

"در سال 2016 زمانی که ما معرفی دیجیتال پلت فرم آموزش به این کودکان خیابانی در مراکز رسمی ما متوجه باشند برای ما جای تعجب است که افت نرخ کاهش نمایی" Ratnakar Sahoo که سر Ashayen گفت: IPS. "عمیق و اختلاف آنها تا کنون احساس کرده بود در مورد قادر بودن به نگه داشتن و راه اندازی یک تلفن همراه است که آنها را دیدم دیگر بهتر کردن کودکان و نوجوانان انجام شد و انگیزه برای آمدن به مدرسه و به مطالعه," او اضافه شده است.

ردی تسلط دیجیتال یادگیری و به زودی کمک به دیگران ورود به سیستم و هدایت آنها را با e-learning.

"آنچه ما سعی به انجام این کار است که کمک به پل شکاف دیجیتال در هند" Biswajit نایاک مستقر در کالیفرنیا بنیانگذار دیجیتال پلت فرم Aveti آموزشگفت: IPS بیش از تلفن. اجتماعی شرکت توسعه و دیجیتال را فراهم می کند محتوای یادگیری به صورت زیر در خدمت دانشجو جوامع در روستاها و محله های فقیرنشین شهری از هند است.

"نیاز واقعی برای e-learning هرگز قبل از آشکار از طول COVID-19 مستندات," او گفت:.

Worst hit by school lockdowns are children of commercial sex workers who study through informal tutorials like these children in Kolkata city. Credit: Manipadma Jena/IPS

بدترین ضربه توسط مدرسه مستندات هستند, کودکان, تجاری, کارگران جنسی که به مطالعه از طریق غیر رسمی مانند آموزش این کودکان در شهرستان کلکتا. اعتبار: Manipadma ینا/IPS

از آنجا که مدارس در هند مستند از مار. 27 تا Jun. 16, Aveti دیجیتال کانال تجزیه و تحلیل نشان می دهد که در مستند آنها تا به حال 2.2 میلیون انداز 250,000 ساعت از جریان 232,000 کاربران منحصر به فرد از تمام 30 منطقه از Odisha با توجه به نایاک یک حرفه ای آن است.

"به سرعت به روز رسانی تکنولوژی و همگام سازی محتوای ما به دولت-اعلام آنلاین هفتگی درسی متوسطه کلاس های ما از دست داده و هیچ زمان. حتی زمانی که قفل برداشته شد ما حفظ انعطاف پذیری فشار جریان آنلاین به 5 بعد از ظهر به بعد به طوری که پدر و مادر کار در تک گوشی خانوار خواهد بود بازگشت به خانه و به اشتراک گذاری تلفن خود را برای درس" Sibabrata Choudhury, مدیر Aveti آموزش گفت: IPS.

در میان دیگر آموزش الکترونیکی تلفن همراه نرم افزار Odisha دولت خود Madhu برنامه.

Choudhury ارزیابی نه تنها گوشی های تلفن همراه با نفوذ اینترنت کم 1 در 5 روستاها به خصوص روستاهای قبیله ای عدم اتصال شبکه در حالی که یک اعتماد قدرت عرضه کسانی روستایی بزرگ دستگاه. این باعث می شود دسترسی به e-learning دشوار است.

"دو روز پس از مستند در ماه مارس وقتی که من تعداد بازدید Ashayen دانش آموزان هیچ یک از آنها را خورده بود پس از دو روز اجازه دهید به تنهایی نگه دارید تا با مطالعات" Sahoo گفت: IPS و اضافه میکند: "نه می تواند ما آنها را به مرکز و نه تا به حال کافی کامپیوتر قرص به ارائه آنها را در خانه."

ردی شانس بلند خودش را از یک زندگی از فقر شده است در مکث به عنوان آن را برای میلیون ها نفر از دختران نوجوان به حاشیه رانده با رشد تقسیم طول مستند. اواسط مارس سال 2020 سریع ارزیابی توسط دهلی نو-بر اساس غیر انتفاعی Praxis هند در سه ایالت هند می یابد 4 in10 دختران نمی تواند در آن شرکت e-learning در حالی که بیش از نیمی از صرف زمان کمتر در مطالعات مقایسه با قبل از مستند با توجه به مطالبات اقتصادی.

"در واقع هند 2017-18 ملی بررسی نمونه گزارش تنها حدود یک چهارم از خانوارها به اینترنت دسترسی داشتند و این است که بدون نگاه کردن نرخ در مناطق روستایی است. پس از بازگشایی مدارس پس از این خاموش شدن ناگهانی آنها را باید به حساب آموزش وقفه فقط با تجربه که تحت تاثیر فقیرترین بیشتر است. برش syllabuses کوتاه تر است به احتمال زیاد اجتناب ناپذیر است اما همچنین مناسب راه حل" یونسکو Antoninis گفت.

"هند مفید (و تکرار) درس هر چند" او گفت:. "Odisha معرفی چند زبانه آموزش و پرورش در 21 زبان از اواسط 2000s پوشش 1,500 مدارس ابتدایی که لغت نامه آنلاین منتشر شده است با مثبت نتایج یادگیری است. ماهاراشترا تجدید نظر بسیاری از تصاویر کتاب درسی در سال 2019 به ترویج برابری جنسیتی. اما هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن. مردم قبیله ای هستند و به ندرت به تصویر کشیده شده در برنامه های درسی و زمانی که آنها این مواد اغلب باعث احساس حقارت در میان قبایل دانش آموزان است."

Antoninis گفت که COVID-19 داده است هر کس یک "فرصت را به فکر نو در مورد سیستم آموزش و پرورش ما".

"هند (بیش از حد) است که با ارائه یک فرصت برای دوباره تصور syllabuses پس از این بحران به فراگیر تر, کمتر, فرمولی," مدیر GEMR اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن