آموزش و پرورش نمی تواند منتظر مصاحبه های کارینا گولد کانادا وزیر توسعه بین المللی

توسعه و کمک آموزش و پرورش جنسیتی

Jul 10 سال 2020 – محترم کارینا گولد برای اولین بار انتخاب به عنوان عضو پارلمان برای برلینگتون در سال 2015.

فارغ التحصیل از دانشگاه مک گیل و دانشگاه آکسفورد وزیر گولد پرشور در مورد خدمات عمومی و توسعه بین المللی. قبل از انتخابات خود را به عنوان عضو پارلمان برای برلینگتون او را به عنوان یک تجارت و سرمایه گذاری متخصص مکزیکی کمیسیون تجارت در تورنتو یک مشاور مهاجرت و برنامه توسعه در سازمان کشورهای آمریکایی در واشنگتن دی سی و یک سال را صرف کار داوطلبانه در یک یتیم خانه در مکزیک است.

وزیر گولد دارای ریشه های عمیق در زادگاه او از Burlington, Ontario, و عضو فعال جامعه و یک مدافع برای مسائل زنان و مقرون به صرفه مسکن. او داوطلب شده است و به طور فعال با پشتیبانی از Iroquoia بروس دنباله باشگاه برلینگتون فصل از فدراسیون کانادا از دانشگاه زنان, Mississauga, مبلمان, بانک, Halton زنان محل و دیگر سازمان های محلی.

وزیر گولد زندگی در برلینگتون با شوهرش آلبرتو و پسر الیور.

با تولد الیور وزیر گولد شد, اولین کابینه فدرال وزیر به یک کودک در حالی که نگه داشتن ، او پرشور در مورد شکستن موانع برای زنان و جوانان و گروه کمتر.

ECW. کانادا و وزیر توسعه بین المللی و به عنوان یک عضو کلیدی از ECW را در سطح بالا فرمان گروه می تواند شما را لطفا توضیح در مورد اهمیت ارتباط اضطراری بشردوستانه پاسخ با توسعه برای دستیابی به آموزش با کیفیت برای کودکان آسیب پذیر و جوانان در کشورهای تحت تاثیر درگیری های مسلحانه مجبور به جابه جایی و بلایای طبیعی است.

کارینا گولد. ما شنیده ام از کودکان و جوانان تحت تاثیر درگیری های مسلحانه مجبور به جابه جایی و بلایای طبیعی و همچنین خانواده های آنها که آموزش و پرورش یک اولویت برای آنها. و ما می دانیم که آموزش و پرورش در شرایط اضطراری مسئله ای است که در حالت ایده آل با این نسخهها کار در سراسر بشردوستانه و توسعه پاسخ.

کار را از طریق انسانی-توسعه-صلح nexus بسیار مهم است برای اطمینان از که هر دو فوری و دراز مدت آموزش و پرورش نیازهای برآورده می شوند. کار را از طریق یک nexus رویکرد ما می دانیم که پاسخ فوری بشر دوستانه بازیگران حیاتی برای حفظ کودکان درگیر و محافظت در حالی که چشم انداز بلند مدت توسعه جامعه بسیار مهم است برای حفظ دستاوردهای نسبت SDG4 و به تقویت سیستم آموزش و پرورش و آنها را بیشتر انعطاف پذیر به بحران در آینده است.

آموزش و پرورش است که اغلب اولین چیزی است که مختل شده است و آخرین چیزی که به بازسازی شود و در مواقع اضطراری. با وجود اهمیت حفظ و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت آموزش و پرورش به خصوص در طولانی شرایط بشردوستانه آموزش و پرورش است که هنوز به اندازه کافی با اولویت فوری بشردوستانه بودجه و توسعه بازیگران نیاز به کار بیشتر برای حمایت از ملی انعطاف پذیر سیستم آموزش و پرورش است که اطمینان از آموزش و پرورش است مختل شود. این است که چرا کانادا پشتیبانی از سازمان هایی مانند آموزش و پرورش نمی توانید صبر کنید که در حال ظهور است به عنوان یک رهبر در نشان دادن چگونگی آموزش برنامه نویسی می تواند به سرعت و کارآمد نورد در داخل انسانی-توسعه-صلح nexus فضا.

ECW. کانادا یک مدافع سرسخت multilateralism در پرداختن به جهان چالش ها و فرصت ها. با تقریبا 80 میلیون به زور آواره در سراسر جهان از جمله 26 میلیون پناهنده آموزش و پرورش نمی تواند صبر را وقف آن پاسخ اضطراری به پناهندگان آموزش و پرورش در آینده آن COVID-19 پاسخ اعمال این ماه است. چگونه می توانم به شما ECW پیشرفت تا کنون در پاسخ به COVID-19 و چگونه ما می تواند به تقویت تلاش های مشترک برای ارائه آموزش با کیفیت به زور آواره جمعیت که اغلب در سمت چپ دورترین پشت ؟

کارینا گولد. این COVID-19 همه گیر برجسته است چگونه متصل همه ما به یک دیگر در سراسر جهان است. در اوج این بیماری همه گیر 164 کشور در حال بسته مدارس خود که تحت تاثیر 1.4 میلیارد و دانش آموزان در سراسر جهان – بیش از 90 درصد از جهان را در زبان آموزان است. این است که در بالای در حال حاضر جمعیت به حاشیه رانده شده مانند پناهندگان و آواره مردم که قبلا دسترسی مداوم به کیفیت آموزش و پرورش است.

در ماه های گذشته, جهان گرد هم می آیند سعی کنید برای جلوگیری از گسترش ویروس. ما مشترک ایده های نوآورانه برای چگونه به آموزش و پرورش و یادگیری بیشتر در دسترس برای کسانی که تا به حال آموزش و پرورش خود را مختل برای اطمینان از تداوم آموزش برای همه است. این راه حل موثرتر ساخته شده و در حال تکثير زمانی که ما در همکاری از جمله از طریق عمده ما چند جانبه نهادها مانند آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید.

من شده اند تحت تاثیر قرار گرفته با آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید پاسخ به COVID-19 همه گیر از جمله سرعت که با آنها در پاسخ به بحران در دور اول COVID-19 بودجه و تعهد به تمرکز دور دوم بودجه در آموزش و پرورش برای پناهندگان به خصوص دختران نوجوان. این گروه از کودکان و جوانان که اغلب در پشت سمت چپ و کسانی که به طور نامتناسبی تحت تاثیر آموزش و پرورش اختلالات به علت جابه جایی و در حال حاضر حتی بیشتر از آن با توجه به COVID-19. این مهم است که ما را در این زمان به تقویت تلاش های ما برای اطمینان از این جمعیت به حاشیه رانده شده باقی می ماند یک اولویت ما در جهانی پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. این گروه نباید فراموش شود.

ما می تواند به تقویت تلاش های جمعی برای ارائه آموزش با کیفیت به زور آواره جمعیت که اغلب در سمت چپ دورترین پشت, با ادامه کار را از طریق چند جانبه سازمان هایی مانند آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید و حصول اطمینان از هماهنگی قوی با سایر همکاران بر روی زمین از جمله دیگر چند جانبه شرکای جامعه مدنی و محلی پناهندگان سازمان.

در ژانویه من سفر به کنگو و جمهوری دموکراتیک کنگو و از نزدیک شاهد کار مهمی که ECW را شریک سازمان هایی مانند جنگ کودک و کانادا در حال انجام بر روی زمین برای حمایت از بهبود دسترسی به آموزش و پرورش برای پناهندگان و آوارگان و مردم به خصوص دختران است. خود رادیو برنامه اجازه می دهد تا دختران نوجوان و پسران به ادامه یادگیری خود را در طول تعطیلی مدارس و انتقال درس و اجازه می دهد زبان آموزان برای دسترسی به معلمان از طریق خطوط تماس ویژه ای اختصاص داده شده. وجود دارد و حتی سوال و جواب دوره های به نگه داشتن چیزهای پویا و به حفظ جوانی درگیر در یادگیری است. من را دیده اند که چگونه این طرح ها در حال ساخت یک تفاوت در زمین است و آن را با ساختمان در این مشارکت است که ما می تواند به حداکثر رساندن توانایی ما برای رسیدن به مناطق حاشیه کودکان و جوانان و به ویژه دختران پناهنده و آواره کودکان برای اطمینان از آنها فرصت سزاوار آنها.

ECW. آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید تا حد زیادی قدردانی کانادا ادامه داد: حمایت قوی در رفع نیازهای آموزشی کودکان و جوانان گرفتار در شرایط اضطراری و بحران های طولانی – از جمله کانادا جدید سهم CAD $5.5 میلیون چند روز پیش و Charlevoix اعلامیه برای تقویت آموزش دختران در شرایط اضطراری. ECW متعهد به تضمین این که 60 درصد از ما ذینفع هستند ، به عنوان یک حامی قوی برای آموزش دختران به همین دلیل است که آن را بسیار مهم برای دختران و از جمله پناهندگان و دختران نوجوان برای دسترسی به آموزش و پرورش در زمینه بحران?

کارینا گولد. دختران و دختران نوجوان صورت منحصر به فرد و مجموعه دیگر از چالش هایی که محدودیت شانس خود را برای دسترسی و تکمیل آموزش و پرورش. این چالش ها عبارتند از: فقر و نابرابر جنسیتی نقش ها در خانواده و در مدرسه, خشونت مبتنی بر جنسیت و محیط مدرسه و برنامه درسی است که تداوم نابرابری. در زمینه بحران این موانع به دختران آموزش و پرورش می تواند حتی بیشتر تثبیت با دختران که 2.5 برابر بیشتر احتمال دارد به خارج از مدرسه از پسران است.

از طریق فمینیستی کمک های بین المللی سیاست (FIAP), کانادا به رسمیت می شناسد که برابری جنسیتی است کلیدی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار. دسترسی به آموزش و پرورش است یک مسیر برای دستیابی به این هدف است. آن می تواند به طور قابل توجهی کاهش فقر برای ارائه بهتر فرصت های اقتصادی و می تواند به بهبود سلامت مانند سلامت مادر و کودک, حفاظت از زنان و دختران از کودکی زودهنگام و ازدواج اجباری و ارائه ضروری بهداشت جنسی و باروری خدمات است که می تواند فعال زنان به مشارکت در بهبود تنظيم خانواده.

در عین حال دسترسی به تنها بخشی از راه حل است. ما همچنین نیاز به مطمئن شوید که هنگامی که کودکان در مدرسه هستند که آنها در حال یادگیری. کیفیت آموزش و یادگیری و حصول اطمینان از مدارس است که مکان های امن برای کودکان و به ویژه دختران به همان اندازه مهم هستند و نیاز به تلاش اضافی و منابع به خصوص در طول یک بحران است. اطمینان حاصل کرد که معلمان به خوبی آموزش دیده و مجهز به دستور کودکانی که یا در حال زندگی از طریق یک بحران است که برنامه های درسی و مواد آموزشی مربوطه منعکس فرهنگی واقعیت و نه تداوم منفی جنسیتی هنجارهای; و این که دختران و پسران باید دسترسی کافی به بهداشت و شستن تمام امکانات مورد نیاز به منظور حفظ کودکان درگیر و برای خانواده ها به ادامه مراجعه کنید ارزش در فرستادن فرزندان خود به خصوص دختران خود را به مدرسه. این است که چرا کانادا به عنوان رئیس جمهور G7 در 2018, دفاع و پشتیبانی Charlevoix اعلامیه در کیفیت آموزش و پرورش برای دختران, دختران نوجوان و زنان در کشورهای در حال توسعه بیشتر به آدرس این چالش ها به منظور اطمینان حاصل شود که دختران – به خصوص کسانی که تحت تاثیر بحران و جنگ – دسترسی به آموزش با کیفیت.

من شخصا معتقدم که ضروری است برای دختران از جمله پناهندگان و آوارگان و دختران و همچنین دختران نوجوان برای دسترسی به آموزش و پرورش در زمینه بحران.

ECW. قبل از تبدیل شدن به وزیر توسعه بین المللی شما منصوب شدند وزیر از نهادهای دموکراتیک در سال 2017 توسط نخست وزیر جاستین ترودو تبدیل شدن به جوانترین زن کابینه وزیر در تاریخ کانادا. تبریک! شما الهام بخش و الگویی برای دختران و زنان در سراسر جهان است. چه پیام و راهنمایی شما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با دختران که به صورت چالش های آموزش و پرورش از جمله COVID-19 همه گیر در دستیابی به امید و آرزوهای خود را?

کارینا گولد. پیام من به دختران در سراسر جهان رو به چالش های آموزش و پرورش خواهد بود این است: “شما به ارزش آن است. من می دانم که سخت است و بسیاری از چالش ها روبرو هستند. اما امید و آرزو به ارزش مبارزه را دارد. شما چیزهای زیادی برای ارائه به جهان است. شما و صدای شما و تجربه شما مهم است. جهان به شما نیاز دارد برای حفظ و مطالعه, برای حفظ, خواب برای حفظ فشار برای آنچه شما می خواهید در جهان ببینید.”

ECW. ما دوست دارم به یادگیری کمی بیشتر در مورد شما را در یک سطح شخصی. آیا می توانید به ما بگویید که آیا این سه کتاب که تحت تاثیر شما بیشتر (و یا که شما می خواهم به توصیه دیگران به عنوان خوانده شده) و چرا ؟ ما همچنین دوست دارم به دانستن چه نوع از موسیقی می شود شما انرژی و انگیزه برای پرداختن به چالش های شما را به عنوان وزیر. در نهایت وجود دارد الهام بخش و یا نقل قول انگیزشی (یا دو) که شما اغلب به نوبه خود در زندگی ؟

یکی از نقل قول های مورد علاقه است که توسط مارگارت مید. “هرگز شک که یک گروه کوچک از متفکر متعهد شهروندان می توانند جهان را تغییر دهید. در واقع این تنها چیزی است که تا کنون کرده است.”

آن را سخت به انتخاب فقط سه کتاب بنابراین در اینجا من چهار صفحه!

به زندگی با اموزش مینسکی فرستنده

من خواندن این کتاب در درجه 7 من 12 سال است. به عنوان نوه از بازماندگان هولوکاست این کتاب باز چشم من به تجربه خود من ، آن را به من کمک کرد بحث به مادر بزرگ من و درک آنچه در آن می خواهم به یک بازمانده و مجبور به بلند کردن و راه اندازی مجدد یک زندگی پس از زندگی را از طریق غیر قابل تصور تروما و از دست دادن. این یک داستان باور نکردنی از دست دادن فاجعه و قدرت و شجاعت و تجدید.

نیمی از آسمان توسط نیکلاس کریستوف و شریل WuDunn

من همیشه یک فمینیست. من همیشه معتقد بودند در تلاش و مبارزه برای برابری. اما این کتاب من از خواب بیدار شدم به معایب مجزا است که زنان در سراسر جهان است. تا زمانی که من خواندن این کتاب من را درک نمی کنند که چگونه خطرناک تولد بود برای اکثریت زنان در جهان است. من بسیار آموخته و آن را ساخته شده من می خواهم برای یادگیری و حتی بیشتر. این کتاب من را در مسیر مبارزه برای حقوق زنان و سلامت زنان در سراسر جهان است.

چه آنچه توسط Dave Eggers

این یک داستان تخیلی بیوگرافی Valentino Achak دنگ یکی از “پسران گمشده” از سودان. این کتاب مشتعل عشق من برای حفاظت کودکان از نابسامانی های جنگ, ساختمان بیشتر مهربان و مبارزه برای حقوق پناهندگان است. آن نیز به من منجر به کشف کتاب در مورد آفریقا نوشته شده توسط آفریقایی ها که باز کردن کل جدید ادبی جهان برای من است.

Anne of Green Gables سری توسط لوسی مود مونتگمری

یکی از سری های مورد علاقه به عنوان یک کودک نوشته شده توسط بزرگ کانادا نویسنده!

ECW. در هر حال نظر نهایی شما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با ECW را به مخاطبان جهانی در اهمیت پناهنده آموزش و پرورش کودکان در شرایط اضطراری و همچنین اهمیت نه تنها اولویت آموزش و پرورش در زمینه های بشردوستانه, اما همچنین ارائه آموزش با کیفیت با ‘شدید فوریت در حال حاضر به جای انتظار تا زمانی که بحران به پایان رسیده است.

کارینا گولد. زمانی که مدارس بسته با توجه به COVID-19 گیر جهان بود سریع بسیج را به اطمینان حاصل شود – به بهترین توانایی ما – که ما متمرکز بر تداوم یادگیری در خارج از مدرسه کودکان است. آنچه من می خواهم به تکرار است که ما باید به یاد داشته باشید که جمعیت های آسیب پذیر از جمله پناهندگان و کودکان آواره بودند که در مدرسه قبل از همه گیر و کسانی که تا به حال هرگز دسترسی به آموزش با کیفیت. این کودکان سزاوار فرصتی برای یادگیری و نباید پشت سر گذاشت.

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im