آموزش پست-COVID-19: سفارشی حاوی یادگیری ضروری و مورد نیاز

آفریقا, آموزش و پرورش, عناوین سلامت آموزش و پرورش دانش آموزان با قرص در یک مدرسه در آفریقای جنوبی. اعتبار: A

توسط AKHSHIJNEWS در 5 خرداد 1399
آفریقا, آموزش و پرورش, عناوین سلامت

آموزش و پرورش

self-guided online learning is doomed to fail. Research shows an exceptionally high drop-out rate – even in developed countries. Learners simply have no incentive to keep at their studies without peer pressure, a teacher at hand or a structured learning environment. Blended learning integrates computer-assisted online activities with traditional face-to-face teaching (chalk-and-talk)

دانش آموزان با قرص در یک مدرسه در آفریقای جنوبی. اعتبار: AMO/جکی Clausen

آوریل 25 سال 2020 (IPS) - بسیاری از معنی به خوبی آموزش و پرورش و خیرین و مفسران در آفریقای جنوبی با بیان این که در پرتو COVID-19 همه گیر آنلاین خود هدایت یادگیری می تواند به حل برخی از زمان آموزش مشکلات و آدرس های آموزشی جمع شدن. چه نیاز زبان آموزان را استدلال می رود این است که برای دریافت اینترنت رایگان دسترسی به حمایت آموزشی مواد در ارائه آنلاین.

هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت.

در واقع خود هدایت یادگیری آنلاین است که محکوم به شکست است. تحقیقات نشان می دهد فوق العاده بالا افت نرخ – حتی در کشورهای توسعه یافته است. زبان آموزان به سادگی هیچ انگیزه ای برای نگه داشتن در مطالعات خود و بدون فشار همسالان و معلم در دست و یا یک ساختار محیط یادگیری.

در آفریقای جنوبی خاص اجتماعی و اقتصادی و نابرابری و مشکلات مربوط به افت نرخ خواهد بود و حتی بالاتر. بیشتر در افراد کلیدی مانند ریاضیات و علوم فیزیکی که در آن قبل از دانش مفهومی درک و انگیزه های خود برای موفقیت حیاتی است.

خود هدایت یادگیری آنلاین است که محکوم به شکست است. تحقیقات نشان می دهد فوق العاده بالا افت نرخ – حتی در کشورهای توسعه یافته است. زبان آموزان به سادگی هیچ انگیزه ای برای نگه داشتن در مطالعات خود و بدون فشار همسالان و معلم در دست و یا یک ساختار محیط یادگیری
تنها پاسخ به این کشور نابرابر آموزش محیط زیست یک نسخه سفارشی از مخلوط یادگیری است. حاوی آموزش ادغام به کمک کامپیوتر آنلاین با فعالیت های سنتی و چهره به چهره آموزش (گچ-و-بحث).

استفاده می شود که توسط یک معلم آموزش دیده این رویکرد می تواند با ارزش اضافه کردن ابعاد جدیدی به فرایند یادگیری است. این می تواند اجازه می دهد زبان آموزان به کار در سرعت خود را و معلمان برای پر کردن محتوای شکاف.

یادگیری تلفیقی در آفریقای جنوبی

در بسیاری از کشورهای توسعه یافته حاوی آموزش خوبی تاسیس شده تمرین. آن را فعال کرده که این کشور برای انطباق با خواسته های فعلی بیماری همه گیر. دیجیتال کنترل از راه دور یادگیری و آموزش است تا حمایت زیرساخت قابل اعتماد و ماهر و با انگیزه معلمان است.

در مقابل تفاوت بین مدارس آفریقای جنوبی پرتاب شده است به گره زدن. این سیستم دودویی از یک اقلیت ممتاز مدارس و بقیه باقی می ماند با وجود تغییرات سیاسی بیش از 25 سال پیش.

بیش از 80 درصد از مدارس دولتی تحت ذوات. آنها مجهز به بیمار پاسخ به آموزش و یادگیری چالش های قرن 21 – چه رسد به آخرین خواسته های همه گیر.

جاری مستند شده است به طور ناگهانی مجبور معلمان به اتخاذ عمدتا آنلاین, حاوی آموزش شیوه های تدریس. اما تقریبا 90 ٪ از تمام خانواده ها در آفریقای جنوبی هنوز هم بدون دسترسی به اینترنت در خانه. تعداد بسیار کمی از مدارس به اقتباس حاوی آموزش قبل از مستند و چند مدارس خواهد بود قادر به اتخاذ آن در طول مستند. بنابراین مدارس است که تا به حال کمتر منابع و مهارت های سقوط خواهد کرد و حتی بیشتر ،

این ناامید کننده است به خصوص پس از این زمان گروه از دانش آموزان (متولد پس از سال 2000) به مدت طولانی ابراز علاقه خود را برای یادگیری تلفیقی ، حتی اخیر به رسمیت شناخته شدن توسط دولت آفریقای جنوبی که علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضیات مهم در چهارمین انقلاب صنعتی تا به حال اثر کمی بر توسعه مهارت های معلمان و زیرساخت یا تجدد از منابع در مدارس.

در آفریقای جنوبی زمینه اصلی حاوی یادگیری است نه پاسخ کامل. ما نیاز به فراتر از مخلوط یادگیری است.

سفارشی حاوی آموزش مدل

از سال 2002 Govan امبکی ریاضیات توسعه مرکز نلسون ماندلا دانشگاه در پورت الیزابت کشتی با این چالش است.

خبر بد این است که هیچ راهی وجود دارد برای تدریس و یادگیری ریاضی و علوم و آسان است. اما ما تعدادی از مداخلات است که باید برداشته دوقلو بار از آموزش ضعیف و فقدان زیرساخت از دوش معلمان است. توسعه مهارت های مرتبط با استفاده از کاربر دوستانه و تعاملی منابع دیجیتال اجازه داده است معلمان به تمرکز بر روی رسیدن به یک با کیفیت بالا از آموزش پس از آن با یادگیری موفقیت.

بیش از دهه گذشته این مرکز دارای تجربه با ترکیب های مختلف آنلاین و آفلاین خود کارگردانی روش های تدریس. آن را کار کرده است به طور خاص در یادگیری تلفیقی برای ریاضیات و علوم در مدارس متوسطه.

بزرگترین موفقیت شده است حاوی سیستم یادگیری که با استفاده از ترکیبی از آنلاین و آفلاین منابع تعاملی با برنامههای از پیش نصب شده است که تراز وسط قرار دارد با آفریقای جنوبی درسی مدرسه است. این می تواند به عنوان یک راهنمای استفاده برای تدریس صفحه اصلی-تحصیل بعد از مدرسه مطالعه و تدریس خصوصی. ما آن تکنو-حاوی آموزش: یک رویکرد ساخت یافته با استفاده از بیشتر offline نرم افزار یکپارچه راه با مشارکت کامل آموزش دیده و یا تجربه کرده, بالغ مربی یا راهنما.
یکی از مرکز های اخیر مداخلات مینی کامپیوتر شخصی به نام GammaTutor™. این یک آفلاین دستگاه از قبل لود شده با یادگیری تعاملی مواد. این منابع شده است به طور خاص طراحی شده برای آفریقای جنوبی مدرسه شرایط.

این GammaTutor: یک معلم در جیب شما.

این GammaTutor™ بسته نرم افزار است که در درجه اول در نظر گرفته شده برای معلمان: هنگامی که متصل به هر دیتا پروژکتور و تلویزیون و یا صفحه نمایش دیجیتال آن را دو برابر به عنوان یک انعطاف پذیر ریاضی و علوم و دستیار تدریس در کلاس درس و یک یادگیرنده منابع پشتیبانی برای بعد از ساعات مدرسه. آن را متناسب با در کف دست بدون نیاز به دیتا و پیمایش با یک کلیک ماوس. اندازه کوچک آن باعث می شود دستگاه را آسان به نگه داشتن امن و به جایی که مورد نیاز است.

آنچه باید انجام شود

آن را به خوبی شناخته شده است که عمده چالش های موجود در مدارس به عنوان یک نتیجه از این کشور به چند زبان جامعه – به خصوص در آموزش و یادگیری ریاضیات است. این GammaTutor™ نرم افزار ارائه می دهد ریاضیات مفهوم توضیحات در هشت بومی زبان.

دستگاه پوشش کامل درسی برای دبیرستان ریاضی و علوم فیزیکی ارائه شده در ویدئو مشاهده در قالب PDF یا متحرک پاورپوینت با فرمت – همراه با واژه نامه های, exam revision پشتیبانی از ترجمه از زبان انگلیسی به زبان بومی و بسیاری از پشتیبانی آموزش اضافی مواد. می توان آن را به صورت تعاملی آموزش آنلاین و از راه دور.

پاسخ از معلمان آموزان و سهامداران به این رویکرد آموزش و یادگیری شده است به شدت مثبت است. که این مداخلات استفاده شده در خلبان مدارس در کیپ شرقی استان, نتایج شده اند لذت بخش است. علائم قابل توجهی بهبود یافته اند و موفق زبان آموزان توانسته اند به پیشرفت به دانشگاه.

جدید ضرورت برای آموزش از راه دور ناشی از COVID-19 همه گیر ایجاد کرده است یک فرصت برای کشور به اتخاذ سیاست هایی برای سرعت بخشیدن به ترکیب شیوه های یادگیری در میان معلمان و زبان آموزان. Govan امبکی ریاضیات توسعه مرکز ارائه می دهد درس های آموخته شده از طریق بیش از یک دهه از تحقیقات است.The Conversation

ورنر Olivier استاد در ریاضیات و کارگردان: Govan امبکی ریاضیات توسعه مرکز نلسون ماندلا دانشگاه

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب