هشت مرحله را در نظر بگیرید هنگامی که خود را در حال تغییر DC بازنشستگی

تغییر تعریف سهم (DC) طرح بازنشستگی ممکن است چیزی است که سازمان با توجه به در این زمینه کردند و یا به سادگی در این دوره از کسب و کار عادی خود را. به خوبی انجام می شود تغییر در تمرینات می تواند یک فرصت عالی برای آموزش و تعامل با کارکنان درباره مزایای بازنشستگی. هلن روآن شناسایی هشت گام های عملی است که HR تیم باید به حقوق بازنشستگی را تغییر دهید یک موفقیت است.

کارفرمایان ممکن است نقد و بررسی بازنشستگی خود را ارائه دلایل بسیاری در کنترل خود دیگران نیست. هر چه پس زمینه مراحلی وجود دارد که همه باید در نظر بگیرید.

  1. تصمیم بگیرید که دقیقا چه چیزی در حال تغییر است و با در نظر گرفتن هر گونه محدودیتهای قانونی;

آنچه در حال تغییر بستگی دارد هر کارفرما اهداف و مقاصد. شایع تغییرات شامل تغییر ارائه دهنده بازنشستگی و یا حقوق بازنشستگی سهم نرخ.

در هنگام کار کردن جزئیات مهم خواهد بود به عامل در هر قانونی مربوطه محدودیت برای مثال خودکار-ثبت نام قانون ممکن است در زمان ثبت نام به هر طرح جدید و سطح مشارکت ارائه شده است.

  1. تصمیم گیری و/یا شناسایی دقیقا همان است که تحت تاثیر قرار خواهد شد

این تغییرات ممکن است بر کارکنان در محل کار فعلی طرح بازنشستگی و دیگران مانند جدید نجار و غیر عضو.

فکر می کنم در مورد اینکه آیا هر تغییر در نظر گرفته شده است به درخواست (و در همان راه به) هر کس و نحوه برقراری ارتباط با گروه های مختلف به عنوان مثال کسانی که در secondment یا تمدید را ترک کنند.

کارفرمایان اغلب شروع نفع بررسی به قصد درمان همه, همان, تنها بعد از پیدا کردن که آنها مایل به درمان برخی از گروه های متفاوت (موضوع قانون ضد تبعیض محدودیت). قبل از آن که هر گونه استثنا را می توان شناسایی و خطاب بهتر است.

  1. شناسایی و تعامل با ذینفعان کلیدی

فکر می کنم در مورد که نیاز به درگیر در هر مرحله از این پروژه است. این احتمال وجود دارد که شامل کلید تصمیم گیرندگان حقوق و دستمزد تیم و گونه های جدید و یا موجود بازنشستگی ارائه دهنده. در حالت ایده آل شامل آنها را در شکل دادن به این پروژه از شروع.

  1. بررسی اشتغال شرایط قرارداد

بررسی قرارداد کار و شرایط اساسی خواهد بود. این شامل خواهد شد نوشته شده است (از جمله حروف سمت) به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه ضمنی شرایط ناشی از سفارشی و عمل و کارکنان انتظارات معقول.

کارفرمایان ممکن است نیاز به انجام یک قانون استخدام مشاوره در جهت تغییر شرایط و ضوابط و قانون استخدام مشاوره باید گرفته شود که در آن وجود دارد هر گونه شک و تردید.

  1. نهایی پیشنهادات و تصمیم بگیرد که آیا به مشورت با افراد مبتلا

کارفرمایان با 50 یا بیشتر کارکنان (اندازه گیری بیش از 12 ماه) به طور معمول نیاز به مشورت تحت بازنشستگی مشاوره قوانین و مقررات قبل از تصمیم به ایجاد برخی تغییرات مؤثر بر حقوق بازنشستگی خود را طرح. این شامل افزايش کارمند و یا کاهش سهم کارفرما سطوح.

بسته شدن یک موجود طرح به اعضای جدید و یا آینده سهم نیز نیاز به مشاوره. از لحاظ فنی این مورد حتی در جایی که یک طرح جدید است در حال نورد از. باید مشاوره علاوه بر این لازم تحت قانون استخدام دو تمرین معمولا می تواند در ترکیب.

  1. مشورت با افراد مبتلا

مشاوره, اگر قابل اجرا باشد ممکن است به معنی تاخیر است اما می توان در لمس نور راه. به خوبی انجام می شود, آن اجازه می دهد تا کارفرمایان برای تست یک پیشنهاد و به دنبال بازخورد و آموزش نیروی کار در مورد ارزش مالی خود را از مزایای تشویق کارکنان به تعامل با پس انداز بازنشستگی خود را.

مطابق با بازنشستگی مشاوره مقررات شما باید به افراد و نمایندگان آنها تجویز اطلاعات در مورد پیشنهاد تغییر در نوشتن (پایین را ببینید). کارفرما پس از آن باید مشورت برای حداقل 60 روز (یا به طور مستقیم با افراد مبتلا و یا نمایندگان آنها بسته به شرایط) و در نظر گرفتن پاسخ های دریافت شده در طول زمان است که قبل از تصمیم گیری که آیا و چگونه به پیش بروید.

مشاوره می تواند به هر شکل ارائه شده است که (یک) طراحی شده است برای پوشش دادن همه افراد مبتلا و (ب) کارفرما کار می کند با کسانی مشورت با روح همکاری را با در نظر گرفتن منافع هر دو طرف است. وجود دارد بدون نیاز تحت این مقررات برای کارفرما به انجام مشاوره با توجه به رسیدن به توافق است.

در حالی که عدم مشورت تحت مقررات را باطل نیست هر گونه تغییر در آن به طور معمول خطر جریمه از حقوق بازنشستگی تنظیم تا 50.000£. حقوق بازنشستگی تنظیم خواهد شد نه با این حال نگاهی به اقدام نظارتی در رابطه با عدم مشورت به مدت 60 روز در برخی کردند مربوط به شرایط (تا 30 ژوئن 2020).

در ضمن عدم انجام قانون استخدام مشاوره می تواند منجر به جوایز تا 90 روز ” پرداخت به ازای هر کارمند را تحت تاثیر قرار. ایجاد تغییر در قرارداد کار بدون مشاوره همچنین می تواند یک نقض قرارداد حق کارمند به ادعای غرامت برای هر گونه از دست دادن مالی.

  1. نهایی تصمیم گیری و برقراری ارتباط به افراد مبتلا

اطلاعات صادر شده قبل از هر دوره مشاوره باید توصیف و پیشنهاد تغییرات و اثرات آنها و شامل هر گونه اطلاعات مربوطه و پیشنهاد دستخطی. سبک و محتوا باید اجازه می دهد کسانی که مشورت به درک تاثیر پیشنهاد تغییر را در افراد مبتلا.

پس از تصمیم گیری در یک تغییر کارفرما را مایل به برقراری ارتباط اطلاعات مربوطه از جمله زمان. اگر اعضای طرح موجود پس انداز بازنشستگی منتقل خواهد شد به یک جدید بازنشستگی ارائه دهنده اطلاعات بیشتر و اطلاع نیز ممکن است مورد نیاز است.

هنگامی که آماده سازی ارتباطات شما ممکن است مایل به رسیدگی به هر گونه شکاف در کارکنان خود را از دانش و برجسته هر گونه تصمیم گیری آنها نیاز به ایجاد (و گفت چه اتفاقی خواهد افتاد اگر آنها هیچ چیز). در نظر اضافه کردن تصاویر نشان دادن اثر تغییرات در حقوق بازنشستگی پس انداز و دستمزد و یادآوری در مورد به روز رسانی نفع مرگ نامزد انتخاب سرمایه گذاری و بازنشستگی در نظر گرفته شده سنین است.

  1. پیاده سازی تغییرات

نورد از این تغییر ممکن است شامل بررسی مذاکره و ورود به مدارک با هر جدید بازنشستگی ارائه دهنده و به روز رسانی سیستم حقوق و دستمزد.

برنامه ریزی خوب و کار با ذینفعان کلیدی از ابتدا باید برای کمک به ساده کردن فرایند پیاده سازی و اطمینان از انتقال موفقیت آمیز برای هر دو کارفرمایان و کارکنان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im