از بین بردن تبعیض سنی از مستند حکومت

جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر نظر شارلوت کوپر است که مبارزات هماهنگ کننده در CRIN - حقوق کودک شبکه بین المل

توسط AKHSHIJNEWS در 21 خرداد 1399
جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر

نظر

شارلوت کوپر است که مبارزات هماهنگ کننده در CRIN - حقوق کودک شبکه بین المللی.

The issue of criminalising actions only for certain groups of people, also known as status offences, they are a form of age discrimination and should be abolished

مهر و موم شده زمین بازی فقط در خارج از پایتخت اسلواکی, Bratislava. اعتبار: اد هولت/IPS

لندن Jun 10 سال 2020 (IPS) - در طول Covid-19 همه گیر دولت ها در سراسر جهان معرفی شده اند حکومت به عنوان استثنایی و در عین حال لازم است به این معنی که حاوی گسترش ویروس. این در حالی است که بسیاری از کشورها اعمال خود حکومت یکنواخت به همه شهروندان مقامات در سراسر مناطق مختلف معرفی شده اند و آنها را تنها برای گروه های خاص به طور انحصاری به دلیل سن از جمله برای زیر 18s.

ترین حکومت در حال حاضر کاسته شده است اما آنهایی که خاص به کودکان و افراد جوان هستند بر اساس تنبل و مضر کلیشه ها در مورد این گروه سنی است که نیاز کمی توجیه.

جوانان حکومت نه تنها تبعیض تحت 18s و تقویت مضر کلیشه ها در مورد آنها, اما آنها همچنین یک ابزار موثر برای کنترل این ویروس اگر سایر گروه های سنی مجاز به آزادانه پرسه زدن
این اقدامات تبعیض آمیز و چیز جدیدی نیست بلکه یک فرمت از یک مشکل وجود داشت که قبل از همه گیر: موضوع جرم اقدامات تنها برای گروه های خاصی از مردم است. همچنین به عنوان شناخته شده وضعیت جرائم آنها یک شکل از تبعیض سنی و باید لغو شود.

کجا و چرا باید جوانان حکومت شده است استفاده می شود ؟

محدودیت در کودکان, ترک خانه های خود در طول همه گیر شده اند اجرا با سطوح مختلف شدت در سراسر بسیاری از مناطق. در یکی از شدید ترین موارد بوسنی و هرزگوین محروم تحت 18s و بیش از 65s از رفتن در خارج از منزل به هر دلیلی.

هر کسی از این دو گروه سنی در بر داشت نقض نظم در معرض خطر بودن جریمه و داده های رسمی تایید می کند که پلیس در سارایوو جریمه صادر شده برای کودکان است. دادگاه قانون اساسی این کشور کرده و اعلام کرد که نقض حقوق بشر و کودکان در حال حاضر مجاز را برای چند ساعت در طول سه روز از هفته اما آن را لغو نشده به طور کامل.

در ضمن در کلمبیا که در آن دولت ملی مقرر شده است که مقامات محلی اجازه داده شد برای تحمیل جوانان حکومت به طور خاص به نظر می رسد که تنها دو حوزه معرفی 24 ساعت منع رفت و آمد در زیر 18s و بیش از 60s: وزارت, Norte de Santander و شهر منیزلس به ترتيب به تقریبا 1.5 میلیون و نیم میلیون نفر است.

در جاهای دیگر از جمله قزاقستان, اسپانیا, ترکیه, اوکراین و تعدادی از شهرها و مناطق در روسیه و شهرستان در ایالات متحده آمریکا حکومت برای تحت 18s شده اند کمتر شدید. برای مثال قوانین اجرا شده است که بان کی مون کودکان از بیرون رفتن بدون همراه و یا بین زمان های خاصی از روز. با این وجود این هنوز هم مقدار به سن تبعیض است.

این توجیه با توجه به محدودیت – اگر هر گونه در همه نگه ندارد تا به بررسی دقیق. در بوسنی و هرزگوین مقامات ادعا کرد که آنها در جهت معرفی برای محافظت از فرزندان آنها به عنوان یک گروه آسیب پذیر.

در عین حال تحقیقات نشان می دهد کودکان بسیار کمتر در معرض شدید و کشنده علائم Covid-19 نسبت به بزرگسالان و نیز ممکن است کمتر قادر به گرفتن و گسترش ویروس. از سوی دیگر در کلمبیا و در برخی از نقاط ایالات متحده مقامات با توسل به تنبل generalisations این ادعا که افراد جوان تر بودند به احتمال زیاد برای شکستن اجتماعی فاصله گرفتن قوانین توسط تجمع جمعیت در پارک.

در هر دو موارد توجیه آینه کسانی که با توجه به صورت وضعیت جرائم و قبل از همه گیر; آنها بر اساس ادعای هر کدام از کودکان نیاز به حفاظت و یا تمایل خود را به صورت کیفری یا رفتار ضد اجتماعی.

جوانان حکومت به عنوان تبعیض سنی

جوانان حکومت سقوط به اصطلاح وضعیت جرائم زیرا آنها منع رفتار است که در حالی که در نظر گرفته شده قابل قبول برای بزرگسالان است که بودن در خارج از منزل در زمان های خاص – است criminalised که انجام شده توسط تحت 18s. نمونه های دیگر از وضعیت جرائم است که به تحت 18s شامل گریز در حال اجرا به دور از خانه و التماس و حتی "نافرمانی'.

مشکل با وضعیت جرائم است دیفرانسیل درمان تحت 18s و محدودیت از حقوق خود را – صرفا بر اساس سن خود را. این تعریف مقدار به سن تبعیض است. اگر دلایل ارائه شده برای جوانان در حکومت بودند واقعی, سپس آنها باید منطقی و کاربردی برای بزرگسالان بیش از حد به عنوان بزرگسالان درست مانند کودکان و افراد جوان نیز نیاز به حفاظت از ویروس – نه به ذکر است که بسیاری از بزرگسالان نیز از موازین اجتماعی فاصله گرفته است.

جوانان حکومت نه تنها تبعیض تحت 18s و تقویت مضر کلیشه ها در مورد آنها, اما آنها همچنین یک ابزار موثر برای کنترل این ویروس اگر سایر گروه های سنی مجاز به آزادانه پرسه زدن.

چه تر است, این تبعیض را, برخی از کودکان سخت تر از دیگران – کودکانی که مشکلات اقامت در خانه خود را, بسیاری از آنها در حال حاضر به حاشیه رانده.

این شامل کودکانی که زندگی و یا کار در خیابان به زنده ماندن کودکانی که در صورت سوء استفاده در خانه کسانی که نیاز به ترک خانه خود را برای سلامت جسمی یا ذهنی و کودکان زندگی در تنگ یا در غیر این صورت شرایط ناسالم مانند اردوگاه های پناهندگان و یا محله های فقیرنشین.

راه حل چیست ؟

در زمینه همه گیر سازمان ملل متحد و کمیته حقوق کودک تاکید کرده است که هیچ گونه محدودیت بر حقوق کودکان باید "تحمیل می شود تنها زمانی که لازم بود متناسب نگه داشته و به حداقل مطلق". به دنبال فراتر از این بیماری همه گیر از آن است که ارزش به خاطر سپردن رهنمودهای ریاض تماس در دولت به "اطمینان حاصل شود که هر گونه رفتار نه به عنوان یک جرم یا نه تنبیه کنید اگر متعهد توسط یک فرد بزرگسال در نظر گرفته شده است جرم و penalised اگر متعهد توسط یک فرد جوان".

مانند کودکان و افراد جوان بسیار آگاهانه جدیت همه گیر و تاثیر آن بر زندگی خود و دیگران. و در حالی که اقلیتی از مردم در هر سنی ممکن است دست انداختن, اجتماعی, فاصله, قوانین, اکثریت احترام آنها.

بنابراین به جای محدود کردن و تحت 18s' آزادی و تشدید چالش های آنها در حال حاضر چهره دولت باید جلوگیری از تحمیل محدودیت های تبعیض آمیز در کودکان و افراد جوان است. در عوض آنها باید تمرکز بر درگیر شدن کودکان به عنوان شهروندان مسئول که می خواهید به یادگیری در مورد این بیماری همه گیر و آماده برای کمک به جلوگیری از گسترش آن. ما پایان اجازه بدهید بی عدالتی از وضعیت جرائم در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب