کارفرمایان هنوز هم انتظار برای دقیق محل کار راهنمایی

که در آن اجتماعی فاصله ممکن است در صورت ماسک یا پوشش در حال حاضر تشویقشاتر دولت در حال حاضر منتشر شده اولیه آن

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اردیبهشت 1399

که در آن اجتماعی فاصله ممکن است در صورت ماسک یا پوشش در حال حاضر تشویق
شاتر

دولت در حال حاضر منتشر شده اولیه آن نقشه راه در چگونه انگلستان قادر خواهد بود به ظهور از coronavirus مستند.

وجود دارد کمی در جزئیات چگونه در محل کار می توانید با خیال راحت دوباره باز نسبت به تایید می کنند که آنها باید به دنبال جدید "Covid-19 امن" دستورالعمل های آن منتشر خواهد شد در روزهای آینده.

فاز اول تغییرات در سیاست های دولت در مستند محدودیت های تنظیم شده به در آمده در چهار شنبه 13 مه و درخواست برای کسب و کار و افراد در انگلستان تنها.

در این سند که می آید تحت عنوان 'طرح ما برای بازسازی: دولت بریتانیا Covid-19 بازیابی استراتژی', تکرار است که کارکنان باید همچنان به کار از خانه در هر کجا که ممکن است.

آن می گوید: "این کمک خواهد کرد که به حداقل رساندن تعداد ارتباطات اجتماعی در سراسر کشور و در نتیجه حفظ و انتقال به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است. تمام کسانی که در حال کمک مالیات است که برای کمک به پرداخت برای مراقبت های بهداشتی ارائه که در آن انگلستان متکی است.

"افرادی که قادر به کار در خانه آن را ممکن است برای افرادی که برای حضور در محل کار در فرد برای انجام این کار در حالی که به حداقل رساندن خطر از ازدحام بیش از حد در حمل و نقل و در مکان های عمومی."

در سفر "همه کارگران که از خانه کار می کند باید با سفر به محل کار اگر محل کار خود باز است", می افزاید:.

"بخش از اقتصاد است که مجاز به باز باید, باز, برای مثال این شامل تولید مواد غذایی, ساخت و ساز, تولید و تدارکات و توزیع و تحقیقات علمی در آزمایشگاه.

"تنها استثنا این کسانی که در محل کار مانند مهمان نوازی و غیر ضروری خرده فروشی است که طی این اولین گام دولت است که نیاز به بسته باقی می ماند."

دولت در حال حاضر نیز خود را تغییر مشاوره در پوشش صورت در حال حاضر توصیه که "مردم باید هدف به پوشیدن چهره-پوشش در فضاهای محصور که در آن اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست و آنها در تماس با دیگران است که آنها را معمولا برای مثال در حمل و نقل عمومی و یا در برخی از مغازه ها".

عنوان قبلی مشاوره هر کسی که دارای علائم و یا زندگی در یک خانواده با کسی که دارای علائم نباید ترک خانه خود را و یا رفتن به محل کار.

دولت است که از اواسط ماه مارس آن را کار کرده است با بهداشت و ایمنی اجرایی, عمومی, مقامات بهداشت و درمان کسب و کار و اتحادیه های کارگری به توافق بر روی راه هایی برای ایجاد کارگاههای کمتر عفونی – این فرم صورت دقیق تر 'Covid-19 امن' دستورالعمل به ظهور این هفته است.

امروز در هدایت آن اشاره می کند در چه Covid-19 امن' ممکن است مانند نگاه – اجتماعی بیشتر فاصله و دقیق تر بهداشت. "ممکن است به کاهش خطرات ناشی از انتقال در محل کار با محدود کردن تعداد افرادی که هر فردی می آید در تماس با به طور منظم" آن را توصیه می کند.

"کارفرمایان می توانند حمایت از این که عملی با تغییر الگوهای تغییر و rotas برای حفظ کوچکتر موجود تیم است. شواهد همچنین نشان می دهد که این ویروس به احتمال زیاد کمتر منتقل می شود در تهویه مناطق است."

آن انگیزش افراد به دنبال حمایت از کارفرمای خود "که در آن عملی" برای تغییر الگوهای تغییر و کاهش چگونه بسیاری از مردم آنها را در تماس با آمده در محل کار "تقسیم مردم به کوچکتر موجود تیم".

"کارفرمایان باید در نظر سرسام آور ساعات کار و گسترش دوچرخه سازی امکانات تغییر امکانات و پارکینگ خودرو به کمک" آن می افزاید.

سند بیشتر نشان می دهد که کارکنان باید به دنبال راهنمایی های عرضه شده توسط کارفرمایان هنگامی که آنها در محل کار اگر چه کارفرمایان خود هستند و در عین حال برای دریافت دقیق محل کار راهنمایی از دولت است.

آن می گوید: "کارفرمایان وظیفه دارند که به ارزیابی و مدیریت ریسک خود را به ایمنی در محل کار. این شامل چگونه به ایجاد تنظیمات به محل کار خود را برای کمک به شما در حفظ فاصله اجتماعی. این همچنین شامل راهنمایی در مورد بهداشت به عنوان شواهد نشان می دهد که این ویروس می تواند وجود داشته باشد تا 72 ساعت بر روی سطوح.

"تمیز کردن مکرر است بنابراین بسیار مهم است برای جمعی سطوح مانند دستگیره درب ها و یا بلند کردن دکمه ها و بخش های عمومی مانند حمام و آشپزخانه و چای امتیاز است."

حرکت رو به جلو دولت می خواهد کسب و کار به "نوآوری در توسعه رمان رویکردهای" به چگونه آنها کار ساختمان های گسترده تغییرات ایجاد شده در حال حاضر مانند افزایش homeworking و کاهش چشمگیر رفت و آمد.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب