کارفرمایان برای دریافت £1k جایزه برای آوردن کارکنان از پشت کردند

مجلس عوام/PA سیم/PA تصاویر صدراعظم Rishi Sunak اعلام کرده است حدود 1000 "شغل احتباس پاداش" برای کارفرمایانی که

توسط AKHSHIJNEWS در 18 تیر 1399

مجلس عوام/PA سیم/PA تصاویر

صدراعظم Rishi Sunak اعلام کرده است حدود 1000 "شغل احتباس پاداش" برای کارفرمایانی که کارگران را از پشت کردند.

اگر یک کارفرما به ارمغان می آورد کسی که furloughed و همچنان به استخدام آنها بین ماه های نوامبر و ژانویه دولت را جایزه 1000 پوند جایزه برای هر کارگر.

کارکنان باید کسب حداقل کاهش درآمد محدودیتی برای بیمه ملی (£520 در هر ماه) بین ماه های نوامبر و ژانویه در جهت کارفرمایان واجد شرایط برای پرداخت کردن.

Sunak گفت که اگر دولت پرداخت می شود پاداش برای هر یک از 9 میلیون نفر از کارگران که دیده اند این کار حمایت از طرح از زمان آغاز آن "این خواهد بود £9bn سیاست برای حفظ مردم در کار".

"اگر شما ایستاده توسط خود کارگران ما stand by you," او گفت:.

اعلام طرح خود را برای شغل بسته از اقدامات دولت گفت: انگلستان شد و از ورود به فاز دوم آن پس از همه گیر بازیابی خواهد بود و در حال حاضر به نوبه خود توجه خود را به حمایت از مشاغل از طریق توسعه مهارت و ایجاد شغل از طریق سرمایه گذاری های زیربنایی و حمایت از مشاغل از طریق مشوق هایی را برای مصرف کنندگان به حمایت از گردشگری و کسب و کار مهمان نوازی.

Sunak اضافه شده است که آن را "غیر مسئولانه" برای حفظ کردند طرح گذشته پایان ماه اکتبر زمانی که آن را با توجه به پایان متعهد به باد آن را "انعطاف پذیری و به تدریج".

Sunak را در تابستان بیانیه' امروز همچنین تایید کرد, وزارت خزانه داری را به برنامه ریزی برای سرمایه گذاری £2bn در "kickstart طرح" از قرار دادن کار برای حمایت از افراد جوان بین سنین 16 و 24.

در این طرح کارفرمایان قادر خواهد بود به شروطي دستمزد از مردم در سن 16-24 که ادعا جهانی اعتبار و در خطر بیکاری طولانی مدت.

بودجه در دسترس برای هر یک از شش ماه کاریابی را پوشش 100 ٪ از حداقل دستمزد ملی به مدت 25 ساعت در هفته – و کارفرمایان خواهد بود قادر به بالا این دستمزد بالا.

علاوه بر این در پایان این دیدار اعلام کرد که دولت به شرکت های £2,000 هر به آنها را تشویق به استخدام کارآموزان و £1,500 اگر آنها را به استخدام کارآموزان بیش از 25.

این می آید در بالای اطلاعیه اخیر به سه مقیاس کارآموزی به سرمایه گذاری £17m در بخش مبتنی بر کار آکادمی سرمایه گذاری و £900m تعهد به دو شماره از کار مربیان در دسترس و سرمایه گذاری بیشتر در ملی مشاغل خدمات.

آن را نیز متعهد £1bn در سرمایه گذاری اضافی در وزارت کار و بازنشستگی برای کمک به افراد جویای کار از جمله دو برابر شدن تعداد زیادی از مردم که در نزدیکی مراکز.

در صنعت گردشگری و مهمان نوازی – که در آن اعداد بر روی کردند شده اند بالاترین – دولت گفت: این امر حفاظت از مشاغل از طریق شش ماه قطع به مالیات بر ارزش افزوده از 20% به 5% و تشویق مشتریان به کتاب تعطیلات و یا خوردن و تحریک اشتغال است.

یک "غذا خوردن به کمک" طرح – که در آن مصرف کنندگان را دریافت کوپن برای غذا خوردن در رستوران – نیز پشتیبانی 2.4 میلیون کارکنان در بیش از 150 ، 000 کسب و کار Sunak اضافه شده است.

£3bn سبز بسته های سرمایه گذاری خواهد شد کمک به رونق اشتغال در ارتقاء ساختمان ها و کاهش تولید گازهای گلخانه ای ایجاد حدود 140,000 شغل.

Sunak گفت که او هرگز "زندانی ایدئولوژی"; که این طرح بود "هرگز فقط یک سوال از اقتصاد اما از ارزش ها".

او گفت: "ما معتقدیم در اصالت کار می کنند. ما معتقدیم در الهام بخش قدرت از فرصت. ما اعتقاد داریم مردم را به شکیبایی و استقامت.

"طرح ما دارای یک هدف مشخص: برای محافظت از پشتیبانی و ایجاد شغل. آن را به کسب و کار اعتماد به نفس برای حفظ و استخدام. برای ایجاد شغل در هر بخشی از کشور ما است. به افراد جوان شروع بهتر. به مردم در همه جا فرصت یک شروع تازه است."

سایه صدراعظم Anneliese Dodds در پاسخ به این اطلاعیه با اشاره به این که مزایای مدعی در صدر تعداد 3 میلیون در ماه ژوئن. او متهم به صدراعظم "قرار دادن تصمیمات بزرگ" و گفت که او باید اعلام کرد که "بازگشت به کار بودجه".

او افزود که Kickstart طرح بسیار شبیه به شغل آینده صندوق – طرح های اجرا شده توسط یک دولت کارگری و لغو توسط محافظه کاران است.

استفان Ratcliffe, استخدام شریک در بیکر و مکنزی گفت که این کار احتباس جایزه شد "خوش آمدید و توسعه شگفت آور" اما گفت: فوری راهنمایی نیاز بود که چگونه آن کار می کنند. او گفت: "کسانی که در مواجهه با جریان نقدی مسائل نیز نیاز به آرامش که جایزه پرداخت خواهد شد بی درنگ و بدون غیر ضروری دولت است.

"هر دو کسانی که با استفاده از این طرح و کسانی که استفاده کرده اند و همچنان به استفاده از این طرح کردند همچنین نیاز به اطمینان که دولت نمی خواهد بعد به دنبال جبران آن در بودجه با توجه به صغیر یا غیر عمدی خطا در استفاده از قوانین به خصوص با توجه به متناقض و نامشخص هدایت ما را دیده اند در رابطه با این طرح کردند."

موسسه کاریابی مطالعات گفت: وجود خواهد داشت چهار چالش های کلیدی در تضمین پیشنهاد اقدامات موثر هستند.

  • خصوصی و استخدام (بسیاری از آنها در حال پرداخت به کار از طریق طرح کردند) مورد نیاز برای کمک به بسیج اشتغال پاسخ;
  • هیچ وضوح در چگونه مقامات محلی کمک خواهد کرد به هماهنگی و رهبری پاسخ به صورت محلی;
  • هیچ وضوح در چگونه کسانی که با شرایط بهداشتی و افراد معلول خواهد بود پشتیبانی برای بازگشت به کار و
  • آیا بودجه کافی خواهد بود "حتی با مقیاس پاسخ امروز".

"نگاهی به یک مثال حداکثر ارزش "kick-start" یارانه برای افراد جوان خواهد بود یک سوم پایین تر ارائه شده از طریق شغل آینده صندوق در نظر گرفته شده است اما برای ایجاد چهار بار به عنوان بسیاری از مشاغل گفت:" IES. "در حالی که £100 میلیون سرمایه گذاری در حمایت از 18 تا 19 ساله را تعمیر فقط کسری از کاهش بیشتر بودجه آموزش و پرورش در سال های اخیر است."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب