کارفرمایان نامشخص چه مدت Covid اقدامات گذشته

بارها و بارها و رستوران ها در انگلستان باز می توانید از روز شنبه 4 جولای سال 2020 است. عکس: شاتر به عنوان هزار

توسط AKHSHIJNEWS در 12 تیر 1399

بارها و بارها و رستوران ها در انگلستان باز می توانید از روز شنبه 4 جولای سال 2020 است. عکس: شاتر

به عنوان هزاران نفر از یورو اعلام شد و در خرده فروشی و حمل و نقل هوایی در این هفته یک نظرسنجی از پاداش و مزایای رهبران نشان داده است که کسب و کار مطمئن نیستید چه مدت آنها نیاز به اجرای اقدامات ریاضتی پرداخت انجماد و lay-offs برای کمک به مقابله با کروناویروس بحران است.

انجام شده قبل از خزانه داری آمریکا تایید کرد قصد دارد به معرفی انعطاف پذیر furloughing از ماه جولای یک سوم (34 درصد) از پاسخ دهندگان گفت: شرکت خود را تا به حال اجرا پرداخت کاهش و یا با توجه به آنها و 53% حال اجرا حقوق و دستمزد انجماد و یا طرح و 40 درصد گفت: آنها تا به حال بودند و یا با توجه به تعویق انداختن حقوق و دستمزد را افزایش می دهد.

"از آنجایی که ما برای اولین بار انجام شده ما اولین بررسی در این سری در ماه مارس دیده ایم ادامه افزایش در درصد از شرکت های اجرای کاهش در پرداخت مزایای کارکنان و گفت:" Korn کشتی جهانی مزایا و پاداش رهبر همین Lowman.

"با مسیر نامشخص است این بیماری همه گیر است که مصرف آن را حیاتی است که رهبران سازمانی نظارت بر وضعیت به طور منظم و تنظیم برنامه ای برای دیدار با, در حال تحول وضعیت در حالی که هنوز نگه داشتن یک چشم به دراز مدت بهبود است."

تقریبا یک سوم از شرکت های برش دستمزد گفت: کاهش خواهد طی سه تا چهار ماه در حالی که همان دین گفت کاهش خواهد بود به مدت پنج تا شش ماه است.

Korn کشتی را بررسی 121 انگلستان شرکت بین 20 و 28 مارس یافت بیش از نیمی (57%) تا به حال اجرا شده و یا برنامه ریزی موقت furloughs اعمال نفوذ Coronavirus کار احتباس طرح. یک سوم گفت: furloughs شد و انتظار می رود طی دو تا سه ماه اما 37 درصد گفته اند که نمی دانم چه مدت furloughs خواهد داشت.

تقریبا نیمی (48 درصد) بود و یا اجرا شده و یا با توجه به موانعی موثر بر 16 درصد از حقوقی واجد شرایط به طور متوسط. سایر یافته ها شامل:

  • 22 درصد ارائه شد داوطلبانه مرخصی بدون حقوق
  • 68 درصد تاخیر در استخدام های جدید
  • 37 درصد کاهش اضافه کاری
  • 15% تا به حال اجرا شده و یا با توجه به بازنشستگی زود هنگام برنامه.

آنچه آنها را متفاوت انجام پس از بحران 94 درصد از پاسخ دهندگان گفت: کارکنان ادامه خواهد داد به کار بیشتر تقریبا 60 درصد گفت: آنها را منظم تر در مورد مدیریت هزینه و 50 درصد گفت: آنها بیشتر خواهد شد با تمرکز بر شفافیت با کارکنان.

اکثر سازمان ها (75 درصد) انتظار تغییرات به کل آنها پاداش برنامه ها در طول شش ماه آینده به مدت دو سال با 41 درصد در انتظار "تغییر قابل توجهی".

"این زمان را برای انطباق با یک راه جدید برای انجام کسب و کار اما شرکت رهبران باید به یاد داشته باشید که برای جذب و همچنان به تعامل بهترین استعداد آنها نه تنها نیاز به یک رقابتی پاداش و مزایای برنامه اما برنامه ای است که با ارزش توسط کارکنان و مقرون به صرفه است" اضافه شده Lowman.

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن