اجرا ناپدید شدن خودسرانه بازداشت و نفرت سخنرانی و حمله به غیر نظامیان – ICC گزارش در لیبی

مسلح درگیری های, ویژه, عناوین, حقوق بشر, خاورمیانه و شمال آفریقا و منطقه ای دسته بندی TerraViva سازمان ملل متح

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399
مسلح درگیری های, ویژه, عناوین, حقوق بشر, خاورمیانه و شمال آفریقا و منطقه ای دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

درگیری های مسلحانه

فاتو آغاز, رئیس دادستان دادگاه جنایی بین المللی (ICC) دادخواستها شورای امنیت کاربران در هنگام باز کردن ویدئو کنفرانس در ارتباط با دیوان کیفری بین المللی و اوضاع در لیبی است. حسن نیت ارائه میدهد: سازمان ملل عکس/اوان اشنایدر

سازمان ملل متحد, مه 6 2020 (IPS) - دادگاه جنایی بین المللی (ICC) روز سه شنبه برجسته جنایت علیه بشریت و قبر سوء مدیریت از قانون در لیبی در طول انتشار آخرین گزارش در این کشور آفریقای شمالی.

فاتو آغاز, رئیس دادستان ICC گفت: اجرا ناپدید شدن خودسرانه بازداشت و نفرت گفتار و بدرفتاری شدید از بازداشت شدگان همچنان یک نگرانی در کشور شده است که در یک جنگ داخلی پس از سال 2014 با دولت در پایتخت آن طرابلس در برابر حفره دار بنغازی.

آغاز هشدار جدی خشونت های ناشی از درگیری های مسلحانه در این منطقه و در نتیجه حجم زیادی از تلفات غیرنظامیان از حملات هوایی و توپخانه عملیات. او همچنین به نام "جدی و فوری اصلاحات" در مورد وضعیت زندان ها در سراسر کشور.

"بازداشت خودسرانه و جدی بدرفتاری با زندانیان تاثیر می گذارد نه تنها مهاجران و پناهندگان بلکه هزاران نفر دیگر بازداشت شده در زندان ها و بازداشتگاه در سراسر لیبی," او گفت: در طول 5 مه مجازی جلسه.

"بسیاری از مردم بازداشت بدون حلال پایه و اساس و یا خود محروم اساسی رویه حقوق" او گفت:.

بعلاوه کسانی که بازداشت – بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند در معرض خطر قرار داده برای سوء استفاده از جمله قتل و شکنجه و تجاوز و دیگر اشکال خشونت جنسی, او گفت:.

این است که بیشتر تقویت شهادت رسمی از بازداشت شدگان که ادعا کرده اند آنها به موضوع "استفاده از روش های وحشیانه شکنجه".

بسیاری از آنها درگذشت و پس از اینکه موضوع به شکنجه و نه با توجه به دسترسی به مراقبت های پزشکی به موقع.

او همچنین اشاره کرد که "موهن و dehumanising زبان" دارای نفوذ هر دو سنتی و رسانه های اجتماعی.

"این است که دلیلی برای نگرانی" او گفت:. "این نوع از زبان تولید نفرت و ترس در جامعه و عمیق تر شدن شکاف در جامعه است. آن را کاشت بذر جنایت علیه گروه های مورد هدف افراد و foments شرایط که در آن توده قساوت و جنایت رخ می دهد."

"رهبران و اعضای برجسته جامعه یک مسئولیت ویژه ای برای به عنوان مثال منجر به خودداری از گفتار نفرت," او اضافه شده است. "هر کسی که باعث برانگیختن ترس و نفرت و بخش در جامعه باعث آسیب نه تنها به کسانی که هدف بلکه به جامعه به عنوان یک کل است."

مدت کوتاهی پس از ICC جلسه توجیهی در روز سه شنبه استفان نواز سخنگوی سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: U. N. حمایت از ماموریت برای لیبی (UNSMIL) "همچنان نگران ادامه جنگ در این کشور و تاکید فراخوان خود را برای توقف جنگ در ماه رمضان".

نواز افزود که UNSMIL اقدام نماینده ویژه استفانی ویلیامز همچنان درگیر در تلاش های امداد رسانی با واسطه به عنوان به خوبی به عنوان دیگر شرکای بین المللی از جمله کسانی که درگیر با کنفرانس برلین به منظور اطمینان حاصل شود که لیبی می تواند بازگشت به مناسب سیاسی. اهداف اصلی کنفرانس برلین برگزار شد, در ماه ژانویه بود برای پیدا کردن اجماع در میان نگران کشورهای عضو در بحران لیبی.

"این مهم است که همه طرف های درگیر اعم از لیبی و یا کسانی که به نفوذ بیش از آن احزاب حرکت در همان جهت است که نسبت به سیاسی مذاکرات" نواز گفت: آسوشیتد پرس در این جلسه.

این گزارش آمد کمی پس از اولین سالگرد از ارتش ملی لیبی (LNA) یک گروه شورشی به رهبری پناهنده ژنرال خلیفه Haftar, هماهنگ, حمله برای تصرف طرابلس از سازمان ملل به رسمیت شناخته شده و دولت توافق ملی (GNA).

پس از coronavirus همه گیر تبدیل شده است یک اولویت برای دولت ها در سراسر جهان کارشناسان این ترس ممکن است قرار دادن بحران در لیبی در حد مرگ از دیپلماسی بین المللی و به نوبه خود راه دادن به بحران ادامه با توجه به تجزیه و تحلیل کنندگان با درگیری های مسلحانه مکان و رویداد اطلاعات پروژه (ACLED).

"همانطور که مقامات اروپایی خجالتی و دور از لیبی پرونده برای مقابله با این بیماری همه گیر در خانه, صفحه اصلی نگرانی وجود دارد که تلاش برای تضمین یک راه حل سیاسی به جنگ خواهد شد به شدت ضعیف" ACLED گفت: در یک تحلیل مشترک در ماه آوریل است.

در پایان ماه مارس دبیر کل تا به حال به دادگاه تجدید نظر برای جهانی آتش بس در تمام مناطق درگیری به عنوان جوامع — به خصوص کسانی که در حمل و نقل و یا در درگیری ها در قلمزن پیچیده تر خطرات ناشی از کوروناویروس.

بیش از یک ماه بعد Haftar اعلام کرد "آتش بس" را به عنوان ماه رمضان آغاز شد. اما GNA نیروهای این گزارش گفت: آنها نه پایبند به این آتش بس موقت به آنها اعتماد ندارند و او را به نگه داشتن کلمه خود را.

در روز سه شنبه به عنوان گزارش منتشر شده در الجزیره گزارش داد یک حمله توسط GNA در هوایی تحت کنترل Haftar رهبری متعاقب آن در تبادل آتش سنگین بین نیروهای دو طرف. که هوایی شد بنا به گزارش یک کلید است که امکان استفاده شد حمله GNA نیروهای با توجه به گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن